Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oleksandra015
Oleksandra015
10 ноября 2015, 20:37
Олександра, Київ
У ПриватБанка труднощі, або банальна зневага до клієнтів?

06.11.2015 о 14.55 була виконана операція поповнення картки 54570822****968 через термінал TS201896 на суму 15 тис грн. На цей час (10.11.15, 20.27) гроші не потрапили на рахунок. Підтримка 3700 висувала наступні причини:
1. перевірка купюр, 2. технічні складнощі. Смішно, так?

Розкажіть ТУТ щось зрозуміле мені та іншим читачам цього сумного чату.

Дякую, Олександра

Комментарии - 6

+
0
Oleksandra015
Oleksandra015
10 ноября 2015, 21:36
#
UPDATE. Версия номер 3 от службы поддержки 3700:
«вы не пополняли карту, а перечисляли деньги на счет, так прошло в терминале. Потому срок зачисления 3 дня».
Уважаемые сотрудники ПБ, у вас слишком интеллектуальный терминал, не находите?
Каким образом можно было истолковать пополнение карты как «перечисление на счет»?
+
0
sergunya73
sergunya73
11 ноября 2015, 1:53
#
«Каким образом можно было истолковать пополнение карты как «перечисление на счет»?»
Есть вариант пополнения карты с использованием полных реквизитов банка — МФО, ОКПО, р/с 2924****9100 и обязательным указанием в назначении платежа «для пополнения карты ****, ФИО или ИНН владельца»
Однако, чтобы «замутить» такой платёж в терминале — нужно очень хорошо постараться. Если только сама программа не подкоректирована на подмену пополнения по номеру на пополнение по полным реквизитам.
+
0
Oleksandra015
Oleksandra015
11 ноября 2015, 8:46
#
Sergunya73, дякую за коментар. Як з з'ясувалось, мфо, окпо та р.с, не знає навіть володарка картки, що поповнювалась.

Отже, це або махінації «на місцях», або «антикризова політика» ПБ.

До речі. Щоб ви знали. У строк зарахування — 3 дні, день поповнення чомусь не потрапляє. Хоча поповнення відбулось у банківський час…

UPDATE 11.11 Грошей немає, як і якогось адекватного пояснення. Не кажу вже про вибачення.

Нагадую, поповнення какртки повинно видбуватись миттєво, або не пізніше 10.00 наступного дня…
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
11 ноября 2015, 11:59
#
Добрий день, Олександра!
Платіж був проведений успішно. Просимо отримувача коштів перевірити виписку по картці.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, просимо Вас направити їх на нашу пошту help@pb.ua, щоб ми могли допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Oleksandra015
Oleksandra015
11 ноября 2015, 12:08
#
Хочу висловити велику подяку співробітникам банку Приват, які оперативно відреагували на звернення, та вирішили питання. Але — є ж також інші співробітники, які створили цю ситуацію, а потім 5 днів брехали, верзли нісенітниці, поводилися, наче працюють не в банку, а в провінційному овочевому магазині. Тому запитання, власне, одне: чи буде вжито заходів стосовно винних в тому, що я 5 днів чекала на гроші, які мали надійти «миттєво» — як декларує Приват.

З повагою, Олександра
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
11 ноября 2015, 17:14
#
Олександра, ми дуже раді, що Ваше питання успішно вирішено. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася.
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Все курсы банка