×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- Oleksandra015
- 10 ноября 2015, 21:36
- #
UPDATE. Версия номер 3 от службы поддержки 3700:
«вы не пополняли карту, а перечисляли деньги на счет, так прошло в терминале. Потому срок зачисления 3 дня».
Уважаемые сотрудники ПБ, у вас слишком интеллектуальный терминал, не находите?
Каким образом можно было истолковать пополнение карты как «перечисление на счет»?
«вы не пополняли карту, а перечисляли деньги на счет, так прошло в терминале. Потому срок зачисления 3 дня».
Уважаемые сотрудники ПБ, у вас слишком интеллектуальный терминал, не находите?
Каким образом можно было истолковать пополнение карты как «перечисление на счет»?
- +
- 0
-
- sergunya73
- 11 ноября 2015, 1:53
- #
«Каким образом можно было истолковать пополнение карты как «перечисление на счет»?»
Есть вариант пополнения карты с использованием полных реквизитов банка — МФО, ОКПО, р/с 2924****9100 и обязательным указанием в назначении платежа «для пополнения карты ****, ФИО или ИНН владельца»
Однако, чтобы «замутить» такой платёж в терминале — нужно очень хорошо постараться. Если только сама программа не подкоректирована на подмену пополнения по номеру на пополнение по полным реквизитам.
Есть вариант пополнения карты с использованием полных реквизитов банка — МФО, ОКПО, р/с 2924****9100 и обязательным указанием в назначении платежа «для пополнения карты ****, ФИО или ИНН владельца»
Однако, чтобы «замутить» такой платёж в терминале — нужно очень хорошо постараться. Если только сама программа не подкоректирована на подмену пополнения по номеру на пополнение по полным реквизитам.
- +
- 0
-
- Oleksandra015
- 11 ноября 2015, 8:46
- #
Sergunya73, дякую за коментар. Як з з'ясувалось, мфо, окпо та р.с, не знає навіть володарка картки, що поповнювалась.
Отже, це або махінації «на місцях», або «антикризова політика» ПБ.
До речі. Щоб ви знали. У строк зарахування — 3 дні, день поповнення чомусь не потрапляє. Хоча поповнення відбулось у банківський час…
UPDATE 11.11 Грошей немає, як і якогось адекватного пояснення. Не кажу вже про вибачення.
Нагадую, поповнення какртки повинно видбуватись миттєво, або не пізніше 10.00 наступного дня…
Отже, це або махінації «на місцях», або «антикризова політика» ПБ.
До речі. Щоб ви знали. У строк зарахування — 3 дні, день поповнення чомусь не потрапляє. Хоча поповнення відбулось у банківський час…
UPDATE 11.11 Грошей немає, як і якогось адекватного пояснення. Не кажу вже про вибачення.
Нагадую, поповнення какртки повинно видбуватись миттєво, або не пізніше 10.00 наступного дня…
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 11 ноября 2015, 11:59
- #
Добрий день, Олександра!
Платіж був проведений успішно. Просимо отримувача коштів перевірити виписку по картці.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, просимо Вас направити їх на нашу пошту help@pb.ua, щоб ми могли допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Платіж був проведений успішно. Просимо отримувача коштів перевірити виписку по картці.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, просимо Вас направити їх на нашу пошту help@pb.ua, щоб ми могли допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
-
- Oleksandra015
- 11 ноября 2015, 12:08
- #
Хочу висловити велику подяку співробітникам банку Приват, які оперативно відреагували на звернення, та вирішили питання. Але — є ж також інші співробітники, які створили цю ситуацію, а потім 5 днів брехали, верзли нісенітниці, поводилися, наче працюють не в банку, а в провінційному овочевому магазині. Тому запитання, власне, одне: чи буде вжито заходів стосовно винних в тому, що я 5 днів чекала на гроші, які мали надійти «миттєво» — як декларує Приват.
З повагою, Олександра
З повагою, Олександра
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 11 ноября 2015, 17:14
- #
Олександра, ми дуже раді, що Ваше питання успішно вирішено. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася.
З повагою, ПриватБанк
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
06.11.2015 о 14.55 була виконана операція поповнення картки 54570822****968 через термінал TS201896 на суму 15 тис грн. На цей час (10.11.15, 20.27) гроші не потрапили на рахунок. Підтримка 3700 висувала наступні причини:
1. перевірка купюр, 2. технічні складнощі. Смішно, так?
Розкажіть ТУТ щось зрозуміле мені та іншим читачам цього сумного чату.
Дякую, Олександра