Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Здійснити поповнення ви можете в терміналі самообслуговування або в касі авторизувавшись номером картки.
Написать комментарий
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'.
Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.
Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).
Комментарии (1)
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Сервіс лише спрощує звичайні перекази на картку, дозволяючи не вводити номер картки, а лише обрати отримувача із своєї контактної книги. Для здійснення такого платежу необхідно мати доступ до Приват24 клієнта, котрий є лише у самого клієнта.
Також, рекомендуємо ознайомлюватись з договорами організацій, в яких здійснюєте ту чи іншу операцію.
Нагадуємо, що ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Комментарии (1)
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Також, рекомендуємо перевірити, чи було оформлено вами договори до картки на сторонніх сайтах та їх умови.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (1)
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Ви можете отримати новий PIN-код картки в Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — PIN-код'.
Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки в SMS.
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
Написать комментарий
Картки є в наявності за адресою м. Кременець, вул.Медова, 5
Написать комментарий
Також ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Електронна адреса банку: help@pb.ua.
Комментарии (2)
У него страховка. Он платил 20 грн. Каждый месяц. Мне отказали в страховке. Как мне быть. Кому платил он ежемесячно? Все документы я передала. Что мне делать
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку:
pb.ua/chat
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
08.07.21 Приватбанк принял у меня перевод денежных средств в Латвию, а выплатить его там они не могут, ни с кем в Латвии у них нет соответствующих договорных обязательств.
Звонки на горячую линию от меня идут, начиная с 10.07.21. Приватбанком принимаются заявки, потом заявки на ускорение заявок, но толку нет.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Хочу узнать, можно ли в обналичить карту MasterCard российского Сбербанка с долларовым счётом в банкоматах Приватбанка или нужно обращаться в кассу отделений?
Ви можете скористатись банкоматами ПриватБанку для зняття коштів з карток закордонних банків.
Кошти будуть автоматично конвертовані у гривню.
Написать комментарий
По моей заявке на возврат средств 1489290 был якобы получен ответ от торговой точки с отказом о возмещении средств. Прошу предоставить подробную информацию для ознакомления в письменном виде, на адрес электронной почты.
Несколько раз посылала этот запрос на почту chargeback@privatbank.ua, в ответ — тишина.
До банку надійшов офіційний запит щодо вашого питання.
За результатами вам буде надано офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Просимо очікувати на відповідь.
Комментарии (3)
Получил сообщение "Ігорю Петровичу, спливає час обов'язкової планової актуалізації ваших анкетних даних, передбаченої законодавством.
Просимо вас до 11.08.2021 надати до банку необхідну інформацію...."
Иду в Приват24, жму кнопку, ввожу пин-код карты получаю «пин-код неверный», возвращаюсь в личный кабинет -«Получить новый пин-код» жму, получаю: невозможно пока не актуализуете личные данные — для этого надо ввести пин-код — код неверный итд итп --круг замкнулся. Как выйти из замкнутого круга? Деньги на ката единственные мои средства существования и возвращения в Украину
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700 (або 10060),
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Змінити PIN-код на потрібну Вам комбінацію Ви можете в банкоматі ПриватБанку.
Важливо пам´ятати! Якщо зміна PIN-коду проводиться по картці з чипом, тоді для активації нового PIN-коду обов´язково необхідно здійснити будь-яку операцію в банкоматі будь-якого банку світу (наприклад, подивитися баланс).
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Написать комментарий
У меня несанкционированно списаны 4508.40 с моей пенсионной карточки. Можете пояснить.
Заранее благодарен.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку:
pb.ua/chat
Комментарии (3)
Наразі сайт працює стабільно. Просимо повторити вхід. У випадку виникнення труднощів – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
Ваше питання було розглянуто та по результату вам телефонував наш співробітник.
Комментарии (1)