Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Interess
Interess
22 декабря 2021, 21:56
Prosto Interesno , UKRAINA
Здравствуйте. Может кто сталкивался с такой ситуацией. Делали несколько оплат на сайте AliExpress. Некоторые заказы писало оплачено, но когда заходили в заказы было написано Финиш, их закрывало в общем и об оплате нет никакой информации, на странице с заказами. Но при этом деньги с карты списывало, получилось так деньги с карты ушли а на AliExpress не поступили.Вопрос такие платежи возвращаются? И сколько это занимает времени? Нужно куда то обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
23 декабря 2021, 8:39
Доброго ранку!
Щодо питання відображення стану замовлення, його оформлення та відправки товару радимо звернутись в підтримку сайту на якому здійснювалась оплата.
За вашим зверненням в онлайн підтримку на нашому сайті або в Приват24 ми можемо подати заявку на повернення коштів.
555777111
555777111
22 декабря 2021, 21:04
волноваха
22.12.2021 получили аванс от укрзализныци с комисией.Записано как доход.безготивкове зарахуваня и снята комисия.Почему? 6.12.2021 писали цельове зарахуваня без комисии.
Приватбанк
Ответ банка
23 декабря 2021, 8:36
Доброго ранку!
Банк не обирає тип коштів при зарахуванні і не може його змінювати, тому, якщо відправник не зробив спеціальну позначку, що це цільове зарахування, комісія буде стягнута згідно тарифів картки, як за нецільове безготівкове поповнення рахунку.
В призначенні платежу вказується інформація для відображення отримувачу, вона ніяк не впливає на умови зарахування грошей на картку. Щоб комісія не була утримана, організація відправник має відправляти кошти, як цільові, а не звичайне безготівкове поповнення.
abum67
abum67
21 декабря 2021, 15:41
Когда будут выплачивать 1000 грн вакцинированнированным, если карту е-пидтримка и заявку оформили 14.12.2021?
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2021, 16:54
Добрий день.
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
SAndrii
SAndrii
21 декабря 2021, 12:44
SAndrii, Kyiv
Підкажіть будь ласка, що мені робити. В неділю19.12 намагався через термінал поповнити рахунок іншого банку. Система управління при внесенні останньої купюри дала збій. Гроші перевелись на рахунок, але була відміна переводу, із-за збою системи. Всі намагання дозвонитися на 3700 (мені, як не клієнту банку) не принесли ніякого результату. Куди я можу позвонити і де шукати мої кошти????(очікування відповіді оператора 45хв.це вже занадто!!(((()
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2021, 13:38
Добрий день.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Sofohka
Sofohka
21 декабря 2021, 8:50
Софія, м. Львів
Починаючи з 07.12.21 і по сьогоднішній день банк все розглядає і розглядає, тільки стандартну відповідь даєте. Скільки часу можна розглядати, ви взагалі шось вирішити можете чи тільки «напартачити»????????????????
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2021, 11:09
Нам дуже шкода, що для вирішення питання знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. У деяких випадках аналіз ситуації, збір інформації займає деякий час.
Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Yelenasyhina
Yelenasyhina
20 декабря 2021, 11:52
Приватбанк. Видати довідку про закриття кредиту на підставі сплати 28.12.2016 р 13000 грн і 1378 грн.По рішенню суду5000 грн і 1378 грн судового збору.
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2021, 12:19
Добрий день!
Довідку можна отримати в Приват24, або в найближчому відділенні.
Для замовлення довідки в Приват24 Вам достатньо:
1. Зайти в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок';
2. Вибрати тип необхідної довідки і натиснути 'Продовжити';
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Продовжити'.
Для перегляду замовленої довідки:
1. Зайти в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Архів довідок';
2. Знайти замовлену довідку і натиснути 'Показати'.
anastasiya58
anastasiya58
20 декабря 2021, 9:26
Татьяна, Херсон
Муж по телефону из Дии зашёл в Google Play, чтобы установить новую версию Приват 24 для получения е-поддержки.После введения пароля приходит смс, что смс с паролем отправлено на номер мужа, но его нет, стоят нули.Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2021, 10:56
Добрий день!
Радимо вашому чоловіку звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
Galaiey
Galaiey
18 декабря 2021, 23:43
Галина, Миргород
Здравствуйте! Заказала карту с индивидуальным дизайном ( 99 грн.), оплатила. На скриншоте в истории заказов карта мне понравилась. Карту получила и выпала в осадок. Два дня хожу в состоянии шока — на моем личном дизайне оказался чип! И этот чип закрыл лицо человека… На скриншоте чипа нет и в условиях подготовки про чип ничего не было указано, чип я не заказывала. Теперь карта получилась полностью испорчена. Теперь 99 грн. выкинуты и пропали, надо новую карту заказывать и лицо человека сдвигать в другую сторону?
Помогите разобраться с этим вопросом?
Спасибо за дельный ответ!
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2021, 8:51
Доброго ранку!
При замовленні картки на сайті банку https://carddesign.privatbank.ua/ на етапі вибору типу картки можна переглянути, як буде виглядати картка, в тому числі, це стосується відображення чіпу на картці. На даному етапі замовлення картки можна відмінити за вашим бажанням.
Підтвердження замовлення картки відбувається, якщо ви натиснули відповідну кнопку та обрали картку для оплати, таким чином погодившись з обраним вами дизайном.
31074160
31074160
17 декабря 2021, 9:54
Валентина, Ростов-на-Дону
Здравствуйте! В начале декабря месяца этого года я из Украины переехала в Россию. В связи с этим поменялся номер телефона. Теперь я не могу зайти на свою страницу в Приват 24. Также у меня заблокирована рублевая карта, не могу снять деньги. Подскажите, пожалуйста, что делать, как ее разблокировать. Благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2021, 10:51
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в причинах блокування картки. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви також можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна обов´язкова наявність:
— операцій з будь-якої вашої картки ПриватБанку за останні 10 днів за кордоном (перегляд балансу в банкоматі, оплата карткою в магазині, зняття готівки);
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
7777Luba
7777Luba
16 декабря 2021, 23:00
Любовь, Запорожье
Добрый вечер У моей мамы закончился срок карты для выплат пенсии. Она не может посетить банк в связи с переломом шейки бедра Помогите решить проблему
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2021, 10:10
Добрий день.
Якщо мама не зможе користуватись карткою самостійно, рекомендуємо оформити картку за дорученням.
Sofohka
Sofohka
16 декабря 2021, 22:43
Софія, м. Львів
Чому на даний час невіришено моє звернення.???? Як зняти кошти то це без проблем а повернути ????? Скільки часу потрібно чекати, поверніть кошти!!! Одні обіцянки, те що ви мені телефонуєте і говорити шо питання вирішується діла не міняє, які дії виконуються не повідомляєте. Чому виконавець банку зробивши операцію по списання коштів не подумав про наслідки? Пройшло немало часу в толку нуль!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2021, 8:47
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
tanuxa5230
tanuxa5230
16 декабря 2021, 10:42
Кравченко Татьяна, Бахмут
На каком основании перевод на мою карту был указан как доход? Моя мама после инсульта, брат перевел деньги на лекарства.Я теперь должна с нее уплатить налог.
Приватбанк
Ответ банка
16 декабря 2021, 12:17
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Villa77
Villa77
14 декабря 2021, 13:02
Ирина, Киев
В сентябре этого года была попытка списания денег с моей карты, к счастью, неудачная. Карту перевыпустили. Сейчас были сняты деньги для оплаты на каком-то игровом сайте. Это при том, что доступа к данным карте гарантированно нет ни у кого ( кроме, естественно, сотрудников банка). Более того, и доступа к интернету у меня на момент оплаты не было. После получения сообщения о снятии денег я сразу позвонила на горячую линию, чтобы карту заблокировали. Обращение оформила (694-ВБ). Не пойму, почему нужно ждать 30 дней, чтобы получить отписку банка, если по горячим следам можно узнать кто, где и что оплатил деньгами с моей карты. Такие платежи, насколько я знаю, сразу блокируются банком и проверяются. Кроме того, согласно статьи 1073 ГКУ банк обязан вернуть незаконно списанные средства.
У меня к банку 3 вопроса-
1- почему карта была заблокирована с формулировкой «Кража карты», а не незакооное списание средств. С этой формулировкой банк снимает с себя всю ответственность за списание денег.
2- почему данный вопрос решается не по «горячим» следам?
3- почему, чтобы со своей карты при переводе денег на свою же карту другого банка прохожу несколько подтверждений (я не против), а для списания средств такое подтверждение не нужно?
Кроме того, я обратилась с заявлением в киберполицию.
Я понимаю, что в данном случае банк не считается ни с какими законами, кроме тех, что выгодны ему. Но урок для меня хороший. Не вижу смысла держать здесь свои деньги, тем более, что ни проценты на них не начисляются, ни сохранность не гарантируется.
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2021, 13:46
Добрий день!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо по картці є операція, яку не підтверджує клієнт, тобто, ймовірно проведені третьою особою, вона блокується таким чином(з відповідним коментарем), щоб її необхідно було перевипускати, це дає змогу банку попередити можливі спроби шахраїв провести нові операції, якщо вони мають доступ до картки.
Оскарження та проведення платежів здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Проведення оплати в інтернеті без додаткового підтвердження можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, раніше були введені для здійснення оплати і дана згода на прив'язку картки на сторонньому сайті.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
sonick4
sonick4
13 декабря 2021, 19:05
Яка комісія за поповнення картки для виплат у касі банку? 0.5%? Для валютної картки комісія розраховується так само?
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2021, 20:00
Добрий вечір!
Тарифи за поповнення Карток для виплат у касі наступні:
— власник картки (з наявністю та без картки) – 0,2%, мінімум 5 грн;
— третя особа – 0,5%, мінімум 5 грн;
Digital-картки:
— власник картки – не тарифікується;
— третя особа – 0,5%, мінімум 5 грн.
З детальною інформацією щодо тарифів ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Sofohka
Sofohka
13 декабря 2021, 18:38
Софія, м. Львів
Скажіть скільки часу буде розглядатися моя заявка про повернення коштів на карточку Пакунок Малюка? Платіжне доручення від 07.12.21.
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2021, 19:46
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ваше питання в роботі. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
allabondarenko
allabondarenko
12 декабря 2021, 16:51
як зробити актуалізацію данних для банку, якщо я знаходжусь за кордом і не можу отримати код підтвердження, який приходить на українську сім картку. Сім картка не працює і я не можу підтвердити свої анкетні данні. Чи є інший спосіб зробити це?
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2021, 17:10
Добрий день!
Пройти актуалізацію є можливість дистанційно через Приват24. Як варіант, ми можемо запропонувати вам встановити фінансовий мобільний телефон зарубіжного мобільного оператора. Просимо вас звернутися в чат-онлайн на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть допомогти вам з відновленням доступу в особистий кабінет.
Nyjolay
Nyjolay
10 декабря 2021, 8:41
Николай
Сегодня проснулся утром, захожу через мобильное приложение приват24 и получаю следующее сообщение «Запрос отклонен. Для безопасности финансовых операций Вам необходимо подтвердить номер телефона в банкомате, в терминале самообслуживания или в отделении.». Звоню разобраться в чем причина на 3700 — мне робот говорит, что я не зарегистрирован в системе, хотя я с приватбанком уже более 10лет. Ну да ладно — соединяет с оператором, он говорит «Здравствуйте Мыколо....» я объясняю ему ситуацию, он говорит — вы не зарегистрированы в системе. Как я не зарегистрирован в системе, если уже с банком кучу лет сотрудничаю. Картой не оплачивал, пользуюсь исключительно мобильным приложением!!! Плюс сам оператор назвал меня Николай, откуда тогда же вы знаете, что я Николай, если я не зарегистрирован в системе??! — Оператор молчит в трубку, потом спрашивает у вас еще есть вопросы? — Да, почему Вы обратились ко мне Николай, если этого номера нет в системе? — снова молчание и ответ, что в таком случае разговор он считает законченным и ложит трубку! Это что такое, это обслуживание??
Приватбанк
Ответ банка
10 декабря 2021, 10:34
Добрий день!
Для уточнення номеру телефону та перевірки інформації йдемо в приватні повідомлення.
Nata2384
Nata2384
9 декабря 2021, 8:41
Наталя
Отримала помилковий переказ через трансфергоу на арештовану картку. Відправник відмінив відправку, але кошти залишились на рахунку. Хоча прийшло повідомлення, що платіж від трансфергоу не зарахований. Чи можна повернути кошти відправнику? Дякую
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2021, 8:56
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
13394
13394
8 декабря 2021, 10:03
Добрый день.
Частный судебный исполнитель заблокировал мой счет, в том числе и карту, на которую поступают соцвыплаты на детей. На контакты он не идет…
Мной подан судебный иск об отмене этого постановления и параллельно мной заблокирована эта карта на выдачу денег, с возможностью только пополнения…
Может ли судебный исполнитель снимать деньги с этой карты пока идет суд (дело долгое) до решения суда об отмене этой блокировки суд. исполнителем?
Приватбанк
Ответ банка
8 декабря 2021, 10:54
Добрий день!
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
marakek92
marakek92
5 декабря 2021, 22:27
Десять місяців бкла картка заблокована.не було змоги платити кредитку.тільки розблокували почав платити.але за тиждень прийшла повістка у суд.тепер знов заблокують зарплату.і як я маю платити. Єдиний дохід зарплата… можна щоб платити проценти
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 8:31
Доброго ранку!
Заблоковану картку можна поповнювати через термінал самообслуговування по її номеру або платежем з інших карток через Приват24. Блокування картки не звільняє від необхідності погашення використаного кредиту. В такій ситуації позов від банку є вимушеною мірою, яка є в рамках чинного законодавства.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка