Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Всегда 11 числа каждый месяц мне в приват 24 приходит уведомление что «оновлено рахунки за комунальні платежі» (электроэнергия) и сразу показывает сколько к оплате, оплата занимает несколько секунд.
Сегодня 19.10, но в пункте к оплате пишет, «оплата на 08.10. 0.00 грн».
Почему не обновляются данные?
Дані по заборгованості надсилає постачальник послуг. Радимо уточнити дану інформацію в підприємстві.
Написать комментарий
Таке питання: чому при списанні коштів з бонусного рахунку (Бонус+) ця сума списується і з основного рахунку? Який сенс цієї програми? Навіщо дурити людей безглуздою програмою?
При оплаті в магазинах партнерах програми Бонус+ є можливість списати кошти з бонусного рахунку, при цьому з основного рахунку картки списання не відбувається. Касир при оплаті має обрати спосіб оплати «з рахунку Бонус+», якщо клієнтом був обраний варіант оплати бонусами.
Щоб розібратись детальніше в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Отримати реквізити картки можна в веб версії Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» або мобільному додатку натиснувши на потрібну картку та перейшовши в її налаштування.
Написать комментарий
3.09.21 случайно нажала в меню кнопку «актуализация данных».
Попыталась отменить через оператора, сказали, что это невозможно.
Актуализировала, куча времени и вопросы, которые ни один другой банк не задает
Но пару недель назад банк опять затребовал актуализацию данных, угрожая заблокировать карту. Как можно узнать причину? И уточнить, разблокировали ли внешние платежи, банк их заблокировал год назад, требовали прийти в отделение, была там летом, перевыпустила карту?
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написать комментарий
В связи с нововведением, возник вопрос. Если я переведу кому-то на карту 101 платеж по 1й гривне, я смогу заблокировать его карту?
У разі перевищення ліміту на кількість платежів, наступний платіж буде забраковано. Картка при цьому залишається активною.
Якщо ви користуєтесь особистою карткою для ведення підприємницької діяльності, в тому числі торгівілі, радимо використовувати рахунок ФОП.
Якщо ви збираєте гроші на благодійність, чи волонтерські гроші, зателефонуйте нам на 3700 або напишіть у чат «Допомога Онлайн». Надішліть посилання із соціальних мереж чи документи, що підтверджують здійснення благодійної діяльності. Протягом одного робочого дня ми встановимо для таких карток безлімітний режим.
Комментарии (2)
Картку можна перевипустити, кошти автоматично стануть доступні на новій картці.
Якщо ви користуєтесь Приват24, перевипуск можна зробити онлайн в особистому кабінеті зайшовши в меню «Гаманець» та перейшовши в налаштування потрібної вам картки. Перевипущена таким чином картка буде віртуальна та по функціоналу ідентична звичайній
Комментарии (1)
Как мне выйти из этой ситуации?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
знаходжуся за кордоном. На вказаний номер +380737161131 для дзвінків із-за кордону з незареєстрованого в банку номеру додзвонитись до оператора неможливо+онйлан допомога недала ніякого результату
Мій зазначений основний фінансовий номер -втрачено сімкарту, тому доступу до Приват24 нема, неможливо увійти без смс підтвердження!
Що роботи? як змінити на новий(закордонний номер)
Щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Відділення банку 14 та 15 жовтня не працюють.
Актуальний графік роботи відділення також є на нашому сайті pb.ua/map
Написать комментарий
Інтернет картка призначена в першу чергу для проведення оплат в інтернеті та платежів між своїми рахунками. Зняття готівки з неї не проводиться.
За необхідності в Приват24 ви можете створити віртуальну Картку для виплат чи Універсальну і перерахувати кошти на неї, а далі вже з віртуальної картки зняти готівку.
Написать комментарий
Картка Gold, знаходжуся за кордоном.
Персональний банкір нічим не може допомогти. На вказаний номер +380737161131 для дзвінків із-за кордону з незареєстрованого в банку номеру додзвонитись до оператора неможливо.
Мій зазначений основний фінансовий номер заблокований, (вайбер ще активний), доступу до Приват24 нема.
Картку заблоковано, забула пароль.
Отримала повідомлення, про оновлення персональних данних до 23 жовтня, дія картки закінчується в листопаді, як можна вирішити це питання?
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Якщо ваші дані в банку актуальні- для перевипуску картки вам непотрібно надавати документи. Якщо ні — то при зверненні у відділення потрібно лише відкрити документ в Дії та перегорнути на бік з штрихкодом.
До речі, є можливість перевипустити картки без відвідування відділення в Приват24 за кілька кліків на віртуальні.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
З актуальними тарифами на проведення платежів можна ознайомитись на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Щоб перевірити інформацію по вашому платежу ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Для актуалізації даних в банку достатньо звернутись з паспортом до зручного відділення. Заміна рахунків при цьому не проводиться.
Написать комментарий
Написать комментарий
Для отримання картки потрібно мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні для уточнення деталей та ваших контактних даних, щоб перевірити інформацію і надати відповідь по вашому питанню. Будемо вдячні за зворотній зв'язок у відповідь на наше повідомлення.
Написать комментарий
Написать комментарий