Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Тарифи за поповнення Карток для виплат у касі наступні:
— власник картки (з наявністю та без картки) – 0,2%, мінімум 5 грн;
— третя особа – 0,5%, мінімум 5 грн;
Digital-картки:
— власник картки – не тарифікується;
— третя особа – 0,5%, мінімум 5 грн.
З детальною інформацією щодо тарифів ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Написать комментарий
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ваше питання в роботі. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Комментарии (1)
Пройти актуалізацію є можливість дистанційно через Приват24. Як варіант, ми можемо запропонувати вам встановити фінансовий мобільний телефон зарубіжного мобільного оператора. Просимо вас звернутися в чат-онлайн на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть допомогти вам з відновленням доступу в особистий кабінет.
Написать комментарий
Для уточнення номеру телефону та перевірки інформації йдемо в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Частный судебный исполнитель заблокировал мой счет, в том числе и карту, на которую поступают соцвыплаты на детей. На контакты он не идет…
Мной подан судебный иск об отмене этого постановления и параллельно мной заблокирована эта карта на выдачу денег, с возможностью только пополнения…
Может ли судебный исполнитель снимать деньги с этой карты пока идет суд (дело долгое) до решения суда об отмене этой блокировки суд. исполнителем?
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Написать комментарий
Заблоковану картку можна поповнювати через термінал самообслуговування по її номеру або платежем з інших карток через Приват24. Блокування картки не звільняє від необхідності погашення використаного кредиту. В такій ситуації позов від банку є вимушеною мірою, яка є в рамках чинного законодавства.
Написать комментарий
Для перевірки інформації ви можете написати в чат в застосунку Приват24, в правому верхньому кутку.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Оператор банка в онлайн чате ответил следующее: «Платіж був проведений на сайті iPay.ua Services. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на даному сервісі. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо.»
Но между удачными списаниями средств с карты были и не удачные. Первое успешное списание было на сумму 100 грн. Вторым списанием была 1 000 грн. Потом перевод на сумму 5 000 грн — ОТКАЗ. Недостаточно средств. Следующей попыткой был перевод на 2 000 грн — ОТКАЗ. Недостаточно средств. Потом успешная транзакция на сумму 100 грн. И следом ещё пять успешных списаний по 200 грн. После чего на карте осталось 50 грн., но попытки списывать средства продолжались ещё в сумме 200 грн и 100 грн.
Подскажите, пожалуйста, как можно узнать коды авторизации, по которым проводились эти списания. И как подать заявление на оспаривание проведённых платежей для возвращения утраченных средств?
Залишаючи дані картки, що мають бути відомі лише її власнику, на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Написать комментарий
Платіж на рахунок організації з картки “Універсальна“ за кредитні кошти становить — 3%. Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Розблокування рахунків здійснюється після отримання банком постанови про зняття арешту. Для перевірки інформації ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написать комментарий
Написать комментарий
Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів.
Для отримання картки достатньо звернутись в найближче відділення з паспортом та ІПН. Картка може бути видана у випадку відсутності обмежень стосовно надання банківських послуг.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Написать комментарий
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Написать комментарий
Заявник:
Єкутенко Євген Олегович
03.12.1982
Тел. 096 692 83 33
Заява
Вчора, 21 листопада 2021 о 15:05 по моїй карті Універсальна (****9292) було списання коштів без підтвердження смс та телефонного дзвінка с банку.
Комп. техніка: PAY*QRZILLA.MOBI, CERDANYOLA DE 250.00 євро, що становить -7 552.87 гривень.
Ліміт на оплату в інтернеті в додатку Privat24 у мене 100 доларів на день.
При цьому всьому ніяких транзакцій, покупок в інтернеті картою я не здійснював. Помітив цю шахрайську операцію, я зразу зв’язався оператором 3700 і заблокував дану карту – ID заявка 1745610.
21.11.2021 р о 16:15 мною була подана заява в відділення поліцій № 2 м. Дніпро № 29013 за фактом шахрайства з боку невідомих осіб які заволоділи грошовими коштами.
Прошу зареєструвати заяву та надати відхідний номер.
Надати письмову відповідь:
1. Чому ні в смс, ні в додатку, ні телефоном не було ніякого запиту на підтвердження операції?
2. Коли будуть повернути гроші у сумі 7 552.87 гривень?
С повагою,
Єкутенко Євген
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Отримати письмову відповідь стосовно ситуації, що склалася, ви можете, надіславши запит за адресою вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Перепрошуємо за незручності.
При надходженні до нас запиту від банка емітента картки ми перевіримо і надамо необхідну інформацію для повернення коштів.
Написать комментарий
P.S и да я являюсь клиентом вашего банка если это важно
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийому є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Якщо касир не впевнений в достовірності купюри він зобов´язаний направляти такі купюри в НБУ для проведення експертизи з визначення автентичності.
Якщо купюра станом потрапляє під критерії старі то прийом таких купюр теж здійснюється. Касир може прийняти купюру доларів США після 1928 року емісії тільки в разі ця купюри не стара і якщо касир абсолютно впевнений в її справжності.
Написать комментарий