Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Polishchukira
Polishchukira
2 марта 2022, 19:00
Знаходжусь за кордоном. Хотіла зробити переказ коштів, виявилось, що моя картка Приватбанку заблокована. Зв'язатись за номером телефону гарячої лінії не можу ( на телефоні, який прив'язаний до картки, немає грошей і поповнити не можу, так як картка заблокована). Як мені зв'язатись з банком для вирішення даної проблеми?
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 9:23
Вітаємо.
Ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Privatmarganez
Privatmarganez
28 февраля 2022, 19:11
Алла, Марганец
Скажите пожалуйста, когда в городе будут деньги в банкоматах? 5 дней пусто.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2022, 20:02
Добрий вечір!
Банкомати працюють в стандартному режимі, проте є імовірність закінчення коштів у зв´язку з підвищеним попитом.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Намагаємось зробити все, щоб ви могли отримати власні кошти та залишатись у безпеці.
Також зняття готівки можливе в торгових точках, які можна знайти на сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi, скориставшись послугою «Готівка на касі».
Vicarageuk123
Vicarageuk123
28 февраля 2022, 16:36
Доброго дня, мене звати Ткачик Наталя Вікторівна. Сьогодні я розмовляла з вами на рахунок заміни номера, все зробила по вашим інструкціям, але моє фото з паспортом не пройшло перевірку, що мені робити далі? І іще одне питання, на якій сторінці має бути відкритий паспорт, на першій, чи на тій сторінці де фото у 25 років?
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2022, 17:29
Добрий день!
З міркувань безпеки для проведення деяких операцій та отримання певної інформації персонального характеру ми радимо звертатись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/— наші колеги будуть раді вам допомогти ще раз спробувати змінити номер та дати поради, щодо фото для ідентифікації.
ZTN
ZTN
28 февраля 2022, 15:08
Татьяна Николаевна
Имею карту приватбанка посл. цифры 2257. Срок действия на карте написан 03/22. По какое число она действительна? Написано Мастеркард. Могу ли я на нее получить перевод с Кипра? Проверить в банке не имею возможности, не ходит транспорт до отделения.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2022, 15:24
Добрий день!
Терміни дії карток автоматично подовжено на 180 днів.
Зарахування переказів із-за кордону працює в стандартному режимі, крім переказів з Росії та Білорусі (на підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18).
580580
580580
28 февраля 2022, 10:57
Надзея, Менск
Добрый день! Разрешено ли сейчас по украинскому законодательству гражданину Республики Беларусь отправлять денежный перевод Western Union в Украину? Будет ли этот денежный перевод выплачен в Украине?
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2022, 11:41
Добрий день!
У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
svksvk
svksvk
27 февраля 2022, 16:45
Сергей, Киев
Скажите, пожалуйста, работают ли сейчас карты Привата в Америке?
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2022, 18:24
Добрий вечір!
Так, картки працюють.
MarinaLit
Марина Литвиненко
27 февраля 2022, 14:02
Марина, Харьков
Шановне керівництво ПриватБанку. Звертаюсь до вас з великим проханням. Зараз українці мають можливість перерахувати кошти, отримані за програмою е-підтримка на користь ЗСУ. Але мене, як і багатьох українців, цієї можливості позбавили. Справа в тому, що на мої рахунки приватним виконавцем був накладений незаконний арешт (на квітень місяць був призначений розгляд мого позову). В тому числі і на рахунок е-підтримка. Але відповідно до Закону України «Про виконавче впровадження», ст. 52., ч.3. Не підлягають арешту в порядку, встановленому цим Законом, кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом. Банк, інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких рахунках, зобов'язані повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання в частині арешту коштів, що знаходяться на таких рахунках.
У ситуації, що наразі склалась в Україні, я не маю можливості звернутись ані до виконавця, ані до відділення банку. Я знаходжусь у м. Харків, під постійними обстрілами. Тому звертаюсь до вас тут.
Мені здається, що таких, як я — тих що мають цю 1000, але не мають змоги допомогти нашім військовим — досить багато. Розгляньте, будь ласка, можливість або зняти обмеження по картках е-підтримки, або, хоча б, створити запит, щоб ви самі перерахували ці кошти на користь ЗСУ. Сподіваюсь на розуміння.
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2022, 14:12
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У даному випадку, в постанові мають бути вказані окремі рахунки про не накладання арешту. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Iiiri
Iiiri
26 февраля 2022, 19:10
Чи можна на рахунок Приватбанку перевезти злоті з польського рахунку? Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2022, 11:51
Добрий день!
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній картці (валюта переказу і картки повинна збігатися). У web Приват24: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — SWIFT-платежем.
Якщо ви бажаєте отримати переказ з конвертацією в гривню, можете надати відправнику реквізити для зарахування валютного платежу і вказати гривневу картку/рахунок для зарахування.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер картки і Ваше ПІБ на латиниці.
Veronika2512
Veronika2512
26 февраля 2022, 13:02
могу ли я снять деньги с депозита до конца срока так как военное положеное а срок не закончился мне елементерна надо купить продукты
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2022, 18:17
Добрий день!
Банк продовжує і надалі обслуговування рахунків у відповідності до умов договорів. Ваш договір не передбачає дострокове закриття вкладу. Ми рекомендуємо спокійно чекати закінчення строку вкладу, тому що банк продовжує свою роботу у звичайному режимі. Для вашої зручності, операції по вкладах ви, як і раніше, завжди можете проводити в Приват24 та мобільних додатках Мої вклади і Скарбничка. При цьому не важливо, де саме ви знаходитесь на цей час.
mikplot
mikplot
25 февраля 2022, 19:04
Михаил
Здравствуйте. Ввиду последних ограничений можно ли снимать свои средства (не кредитные) с карты универсальная в банкомате за границей в России?
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2022, 10:38
Добрий день!
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 21 тимчасово забороняється здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Narzc
Narzc
25 февраля 2022, 11:00
Галина, Днепр
Добрый день, можно ли сейчас получить международный перевод вестерн Юнион?
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2022, 11:47
Добрий день!
Отримувати міжнародні перекази можна. Виключенням є перекази, які заборонені НБУ.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
25 февраля 2022, 0:14
Я клиент вашего банка Гурова Татьяна. Действие моей пенсионной карточки заканчивается в феврале текущего года( кстати по неизвестной мне причине она была заблокирована 5 месяцев назад). В данный момент я не могу прилететь В Украину( во Львов), по причине отмены авиарейсов и получить новую карточку. Прошу разъяснить мне пути разрешения сложившейся ситуации.
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2022, 8:30
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
TattySan
TattySan
22 февраля 2022, 20:26
Татьяна, Кривой Рог
Вопрос по возврату ошибочно перечисленных средств.
18.02.2022 в приложении приват 24 было произведено перечисление денежных средств на личную кредитную карточку А-банка. Средства с карты ПриватБанка списались, но на карту А-банка не поступили. 20.02.2022 выяснилось, что при введении номера карты А-банка была допущена ошибка (перепутаны 2 цифры) и средства перевелись на карту другого физлица.
Сразу позвонили на 3700, нам сказали обратиться в А-банк. А-банк подтвердил, что средства действительно поступили на кредитную карту стороннего физлица и чтобы А-банк мог их вернуть со счета стороннего физлица на мою на карту ПриватБанка, необходимо чтобы именно ПриватБанк инициировал возврат этих средств. Рядовые сотрудники ПриватБанка разводят руками, мол у них нет полномочий сделать такой запрос на А-банк и эта операция расценивается как добровольное перечисление средств, хотя ошибка в номере карты явно видна, и снова посылают в А-банк.
Как вернуть ошибочно перечисленные средства? Куда обращаться, чтобы разрешить эту простую ситуацию?
Приватбанк
Ответ банка
23 февраля 2022, 11:00
Добрий день.
Наразі немає інструментів для повернення коштів з рахунків інших банків. У межах платіжної системи такі операції також не підлягають оскарженню. Це можливо лише з ініціативи, або згоди власника рахунку.
З питання повернення ви можете звернутись до банку отримувача з квитанцією про переказ. Якщо вони отримають згоду від отримувача, вам зможуть переказати кошти назад.
Mayko
Олена Майко
20 февраля 2022, 0:29
Майко Олена, Чернігів
В термін з 02.02.2022 по 16.02.2022 з моєї картки третіми особами знято значну суму коштів. Мені про ці операції ніякі повідомлення не надходили, запити від банку підтвердження платежів відсутні, не зважаючи на те що вони були нетиповими. У мене претензія до роботи служби безпеки банку. Картку і телефон не губила і нікому дані по карті не передавала.
Картку заблокувала, до служби підтримки банку звернулася по телефону з заявою про шахрайські дії третіми особами. Заяву в кібер-поліцію написала.
Звертаюсь до банку з вимогою заморозити борг, що зявився внаслідок шахрайських дій, на період розгляду кібер-поліцією і до рішення суду, щодо стягнення на мою користь коштів з шахраїв, або Банку в звязку з неякісним захистом коштів на рахунку.
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2022, 8:33
Доброго ранку!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації та перевірки інформації.
YUI
YUI
18 февраля 2022, 15:46
Леся
Дві доби тому відправила гроші через Приват24. У мене вказано, що оплата проведена, але гроші отримувачу не дійшли. Як зясувати, де вони?
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2022, 7:47
Добрий ранок!
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
1953victor
1953victor
17 февраля 2022, 18:11
Виктор, Черновцы
У жены закончился срок действия пенсионной карты для выплат, обошли три отделения нигде нет новых! Подскажите в каком отделении в Черновцах они есть? Это нормально?
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2022, 18:13
Добрий вечір!
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити адресу найближчого зручного відділення.
Anya15
Anya15
17 февраля 2022, 17:26
Анна, Одесса
Доброго дня, по моїй глупості в 2018 чоловік взяв 1000грн, довгий час не знала про борг, в жовтні 2021 запропонували оплатити без відсотків, оплатила в жовтні всю заборгованість перед банком, тепер прошу відкрити карту зарплатну, ледве дозвонилась на гарячу лінію і то лише два дні поспіль… дівчинка сказала що пройшли роки картка закрита, ми не можемо відкрити. Що робити підскажіть, борг був 1400грн… але і то сплачений… як відкрити карту жля зарплати
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2022, 17:34
Добрий день!
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
380982352896
380982352896
17 февраля 2022, 16:54
Доброго дня
Хочу повідомити про шахрайство, 2 дні тому, 15.02 мене обманули в інтернет магазині.Я надіслала кошти на карту, після чого магазин видалили і товар не надіслали і гроші не повернули.
Всі скріни діалогу в мене є.
Надіслала кошти на ім’я Дмитрий Руднев, номер карти 5375235211193832
час 15:57
сума 1200 грн
Хотіла б щоб мені повернули гроші, якщо це можливо.
Дякую за розуміння.
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2022, 17:11
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Yaroslava79
Yaroslava79
16 февраля 2022, 10:58
Доброго дня звертаюсь до вас зпитанням шахрайство, викрадення коштів 21.01.22, приймала кошти 800 грн.перейшла за посиланням.вхід у свій кабінет приват24 я підтверджую телефонує приватбанк робот оператор об 12:24, а об 12:27 мою картку під'єднує до google pay, а об 12:27:02 з кредитки знімаються кошти 23754 грн.як так що це таке за посилання було щоб до мене телефонували для підтвердження. Я в оператора запитала був дзвінок відповідає так ви підтвердили вхід в приват 24. Будь ласка допоможіть зверніть увагу на це звернення. Я людина непрацюю погашати цю велику кількість коштів я немаю чим. Дякую вам за розуміння.
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2022, 11:27
Добрий день!
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Як виходить з вашого відгуку, на сторонньому сайті вами були введені дані картки та підтверджено вхід до акаунту або здійснення платежу, який проводився шахраями. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ для отримання інформації по операціям, які були проведені з картки.
Vlad11105
Vlad11105
16 февраля 2022, 8:58
Чому не надійшли кошти на рахунок якщо оплата була здійснена 2 дні назад?
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2022, 10:11
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка