Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.8 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Перепрошуємо за незручності. Ми постійно працюємо над тим, щоб клієнти отримували максимально зручний та швидкий сервіс. Для цього активно розвиваються дистанційні канали обслуговування, що дають змогу проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення, використовуючи Приват24, банкомати і термінали. Перевипуск картки також можна здійснити дистанційно. В Приват24 картку можна перевипустити на віртуальну в декілька кліків, а звернувшись в підтримку можна замовити доставку пластикової картки для перевипуску.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, щодо якості обслуговування у вказаному вами відділенні.
Написать комментарий
Так как не было необходимости проводить операции по этому счёту, не пользовались им. По истечению некоторого времени, увидели что на счёт поступают деньги. По всей видимости оплаты по терминалу, но явно не наши.
Работники банка ничем не помогли. Как нам поступать в данной ситуации?
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Для оформлення такої картки у нас, необхідно бути клієнтом банку та у Приват24 треба зайти у вкладку «Гаманець», натиснути меню «Додати» та вибрати картку єПідтримка. Після підписання заяви на відкриття картки залишиться натиснути кнопку, щоб відправити дані в Дію. Детальніше ознайомитися з умовами оформлення даної картки є можливість на сайті: https://e-aid.diia.gov.ua/#card
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (2)
Зазначимо, що термін зарахування до 10 робочих днів від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії. Наприклад, якщо ви подали заявку 10 календарних днів тому, то ще є час для зарахування. У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення.
Написать комментарий
20 грудня завантажила додаток Приват24 на смартфон.
Сьогодні отримала 1000 на картку.
Чи можу я тепер видалити зі смартфону додаток?
Я не вмію і не люблю цим додатком користуватись.
Чи можу я купувати залізничні квитки з отриманої 1000 за вакцинацію
через ноутбук в Приват24, а не через смартфон???
І чи зможу я купити квиток за 150 грн, якщо на картці з 1000 грн
залишиться 100 грн? мені спишуть різницю з іншої картки?
Тобто оплата може бути двома картками????
У мене є ще пенсійна і універсальна картки
Так, ви можете видалити застосунок. Придбати квитки ви можете на сайті, проте, провести оплату в інтернеті з двох карток немає можливості.
Написать комментарий
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній карті (валюта переказу і карти повинна збігатися). У web Приват24: Усі послуги — Інфо — Мої реквізити.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер карти і Ваше ПІБ на латиниці.
Комментарии (1)
1) 10.12.21 у моей родной бабушки которой 75 лет, проживает за 45 километров от районного центра Тростянец Сумской области, закончился срок действия карточки на которую она получала паевые выплаты, это была обычная карта для выплат. Она пришла в банк по адресу Сумская область, Тростянец (Сумская область), ул. Вознесенская, 8. руководитель Шелепова Оксана обслуживающий менеджер Ярослава. Ей сообщили в банке что перевыпустить карту смогут только в том случае если она будет на нее получать пенсию. На что бабушка ответила что ей не удобно снимать пенсию за 45 километров ездив к банкомату на маршрутке, а пенсию ей и так приносят наличными средствами, то есть в начислении пенсии на паевую карточку она не нуждается, на что ей предложили передавать карточку тем кто может снимать деньги. Бабушка сказала что она это делать не будет, на что ей сказали тогда помочь в перевыпуске карты не смогут. И бабушка успешно уехала домой так и не заменив карточку. На горячей линии мне сказали это абсурд, и я подумал что бабушка не совсем все поняла. Я приехал с Харькова в Тростянец 17 декабря, в этот момент бабушка была в банке и ей опять отказали. Когда мы вместе зашли в банк мне сказала менеджер Ярослава которая (не заменила просроченную карточку, мотивируя подключить на нее пенсию )что сейчас придет руководитель Шелепова Оксана и решит наш вопрос. Через 15 минут пришла Оксана и сразу мне сообщила что бабушка неправильно поняла нас выставив бабушку «дурой»и в моем присутствии сообщила следующее " Существует два варианта перевыпуска первый — подключить паевую карточку совместно с пенсией, так как пенсия и паевая идет в одном пакете услуг и второй — заказать карточку универсальная голд с ежемесячной оплатой 20 грн на которую и будут зачиляться паевые средства. Бабушка сказала — ей второй вариант даже не предлагали. Выбрали Универсальная голд. Где дели обычную? Кто-то будет наказан?! Готов предать огласки в СМИ
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Ви можете переглянути мережу магазинів Бонус Плюс за посиланням: https://bonus.privatbank.ua/
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Написать комментарий
Ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
Щодо питання відображення стану замовлення, його оформлення та відправки товару радимо звернутись в підтримку сайту на якому здійснювалась оплата.
За вашим зверненням в онлайн підтримку на нашому сайті або в Приват24 ми можемо подати заявку на повернення коштів.
Написать комментарий
Банк не обирає тип коштів при зарахуванні і не може його змінювати, тому, якщо відправник не зробив спеціальну позначку, що це цільове зарахування, комісія буде стягнута згідно тарифів картки, як за нецільове безготівкове поповнення рахунку.
В призначенні платежу вказується інформація для відображення отримувачу, вона ніяк не впливає на умови зарахування грошей на картку. Щоб комісія не була утримана, організація відправник має відправляти кошти, як цільові, а не звичайне безготівкове поповнення.
Написать комментарий
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Написать комментарий
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Написать комментарий
Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Написать комментарий
Довідку можна отримати в Приват24, або в найближчому відділенні.
Для замовлення довідки в Приват24 Вам достатньо:
1. Зайти в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок';
2. Вибрати тип необхідної довідки і натиснути 'Продовжити';
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Продовжити'.
Для перегляду замовленої довідки:
1. Зайти в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Архів довідок';
2. Знайти замовлену довідку і натиснути 'Показати'.
Комментарии (2)
Радимо вашому чоловіку звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
Написать комментарий
Помогите разобраться с этим вопросом?
Спасибо за дельный ответ!
При замовленні картки на сайті банку https://carddesign.privatbank.ua/ на етапі вибору типу картки можна переглянути, як буде виглядати картка, в тому числі, це стосується відображення чіпу на картці. На даному етапі замовлення картки можна відмінити за вашим бажанням.
Підтвердження замовлення картки відбувається, якщо ви натиснули відповідну кнопку та обрали картку для оплати, таким чином погодившись з обраним вами дизайном.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в причинах блокування картки. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви також можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна обов´язкова наявність:
— операцій з будь-якої вашої картки ПриватБанку за останні 10 днів за кордоном (перегляд балансу в банкоматі, оплата карткою в магазині, зняття готівки);
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Написать комментарий