Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Так, картки працюють.
Написать комментарий
У ситуації, що наразі склалась в Україні, я не маю можливості звернутись ані до виконавця, ані до відділення банку. Я знаходжусь у м. Харків, під постійними обстрілами. Тому звертаюсь до вас тут.
Мені здається, що таких, як я — тих що мають цю 1000, але не мають змоги допомогти нашім військовим — досить багато. Розгляньте, будь ласка, можливість або зняти обмеження по картках е-підтримки, або, хоча б, створити запит, щоб ви самі перерахували ці кошти на користь ЗСУ. Сподіваюсь на розуміння.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У даному випадку, в постанові мають бути вказані окремі рахунки про не накладання арешту. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній картці (валюта переказу і картки повинна збігатися). У web Приват24: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — SWIFT-платежем.
Якщо ви бажаєте отримати переказ з конвертацією в гривню, можете надати відправнику реквізити для зарахування валютного платежу і вказати гривневу картку/рахунок для зарахування.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер картки і Ваше ПІБ на латиниці.
Написать комментарий
Банк продовжує і надалі обслуговування рахунків у відповідності до умов договорів. Ваш договір не передбачає дострокове закриття вкладу. Ми рекомендуємо спокійно чекати закінчення строку вкладу, тому що банк продовжує свою роботу у звичайному режимі. Для вашої зручності, операції по вкладах ви, як і раніше, завжди можете проводити в Приват24 та мобільних додатках Мої вклади і Скарбничка. При цьому не важливо, де саме ви знаходитесь на цей час.
Написать комментарий
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 21 тимчасово забороняється здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Написать комментарий
Отримувати міжнародні перекази можна. Виключенням є перекази, які заборонені НБУ.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
Комментарии (1)
18.02.2022 в приложении приват 24 было произведено перечисление денежных средств на личную кредитную карточку А-банка. Средства с карты ПриватБанка списались, но на карту А-банка не поступили. 20.02.2022 выяснилось, что при введении номера карты А-банка была допущена ошибка (перепутаны 2 цифры) и средства перевелись на карту другого физлица.
Сразу позвонили на 3700, нам сказали обратиться в А-банк. А-банк подтвердил, что средства действительно поступили на кредитную карту стороннего физлица и чтобы А-банк мог их вернуть со счета стороннего физлица на мою на карту ПриватБанка, необходимо чтобы именно ПриватБанк инициировал возврат этих средств. Рядовые сотрудники ПриватБанка разводят руками, мол у них нет полномочий сделать такой запрос на А-банк и эта операция расценивается как добровольное перечисление средств, хотя ошибка в номере карты явно видна, и снова посылают в А-банк.
Как вернуть ошибочно перечисленные средства? Куда обращаться, чтобы разрешить эту простую ситуацию?
Наразі немає інструментів для повернення коштів з рахунків інших банків. У межах платіжної системи такі операції також не підлягають оскарженню. Це можливо лише з ініціативи, або згоди власника рахунку.
З питання повернення ви можете звернутись до банку отримувача з квитанцією про переказ. Якщо вони отримають згоду від отримувача, вам зможуть переказати кошти назад.
Комментарии (1)
Картку заблокувала, до служби підтримки банку звернулася по телефону з заявою про шахрайські дії третіми особами. Заяву в кібер-поліцію написала.
Звертаюсь до банку з вимогою заморозити борг, що зявився внаслідок шахрайських дій, на період розгляду кібер-поліцією і до рішення суду, щодо стягнення на мою користь коштів з шахраїв, або Банку в звязку з неякісним захистом коштів на рахунку.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації та перевірки інформації.
Написать комментарий
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити адресу найближчого зручного відділення.
Комментарии (1)
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Написать комментарий
Хочу повідомити про шахрайство, 2 дні тому, 15.02 мене обманули в інтернет магазині.Я надіслала кошти на карту, після чого магазин видалили і товар не надіслали і гроші не повернули.
Всі скріни діалогу в мене є.
Надіслала кошти на ім’я Дмитрий Руднев, номер карти 5375235211193832
час 15:57
сума 1200 грн
Хотіла б щоб мені повернули гроші, якщо це можливо.
Дякую за розуміння.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Як виходить з вашого відгуку, на сторонньому сайті вами були введені дані картки та підтверджено вхід до акаунту або здійснення платежу, який проводився шахраями. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ для отримання інформації по операціям, які були проведені з картки.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Написать комментарий
Зняття обмження на користування кредитними коштами передбачає, що ви зможете користуватись кредитним лімітом, якщо такий встановлено на даний момент або буде встановлено в майбутньому. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Ви можете користуватись власними коштами на картці та спробувати подати заявку на збільшення ліміту пізніше.
Написать комментарий
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (1)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо клієнтів, якщо запустимо видачу пластикових карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами :)
Альтернативою для оплат через NFC є оплата в інтернеті в категоріях торговельних магазинів України, що визначені державою.
Написать комментарий
Відкрити картку для виплат окремо від Універсальної можна. У разі виникнення питань, будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Написать комментарий