×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- PrivatBanker
- 26 февраля 2013, 19:10
- #
Доброго вечора, Ольга! Для вирішення даного питання необхідна додаткова інформація. Уточніть, будь ласка, Ваш контактний номер в особистому повідомленні або за адресою електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua. З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
В мене наступна ситуація. 14-го лютого, при поповненні картки на сумму 1500 грн (три купюри по 500грн) термінал «зажував» третю банкноту. Я оформила заявку на повернення грошей. Після інкасаціїї мені повідомили, що грошей не знайшли. Я написала заяву на службове розслідування. У відповіді мене повідомили, що згідно результатам розслідування « збоїв або помилок в роботі терміналу не виявлено». Я к таке може бути. Я ж знаю, що гроші були і менеджер відділення також знає, що тернімал поламався. В мене навіт її рукою записано час і номер терміналу, який поламався. На прохання переглянути відео мені відмовили. Чому? Тоді ж все б стало на свої місця. І на відео видно коли і які купюри приймав термінал.Тим більше, що я знаю дату і точний проміжок часу, який займає лише три хвилини. Допоможіть, будь ласка. Дякую.