Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Denis121213
Denis121213
5 мая 2022, 13:52
Елена, Львов
Здравствуйте, скажите пожалуйста у меня просроченная карта, как могу по ней зарегистрироваться в приват 24 или перевести средства?
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2022, 13:55
Добрий день!
В даному випадку, потрібно мати активну картку. Ви можете її перевипустити в найближчому відділенні протягом 15 хвилин.
Pultsev
Pultsev
4 мая 2022, 21:23
Добрий вечір, коли чекати виплати в дії 6500грн? Заявка успішно прийнята 29 березня, а вже травень.
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2022, 11:23
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
lipkind
lipkind
4 мая 2022, 18:23
Sergei, Joensuu, Finland
11.04.2022 я отправил 100 евро в Киевское отделение ПриватБанка на имя частного лица. Деньги по каким-то причинам Ваш банк получателю не выдал. Обратно на мой счет они также не вернулись. Как в данной ситуации вернуть мне денежные средства в сумме 100 евро?
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 18:38
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей та перевірки інформації.
Stanumuriv
Stanumuriv
2 мая 2022, 15:25
Маю проблему з вашим банком
Мені нарахували борг за кредитну картку якою я ніколи не користувалася не дивлячись на те я його виплачувала
Але сума боргу була виплачена в лютому і в мене продовжують вираховувати не дивлячись на те що вже вирахували більше чим було в рішенні суду
Я не знаходжуся в Україні і гроші вираховують з моєі пенсіі
Не маю змоги ніяк подіяти на виконавчу службу щоб вони зупинили вирахування і не маю змоги фізично прийти б приватбанк щоб надати виписку з рахунку що підтвердить що борг виплачений
Що можна зробити в данній ситуаціі?
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 16:05
Вітаємо!
Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
88s
Сергей Кудрявцев
1 мая 2022, 20:43
Сергей Феликс, Ромны
Здравствуйте! По Приват24.
1) После перевода по реквизитам на телефон не пришло смс. Однако оплату «Проведено» c снятием средств. Так и должно быть?
2) Если в архиве платежа у текста «Проведено»
стоит знак вопроса с всплывающим от него «кошти надійдуть одержувачу терміном до 3 банківських днів», то перевод еще обрабатывается?
Завтра третий день. Сегодня звонил получатель спрашивал о оплате. Над моим именем фамилией в платеже стоит номер P24A2209816955C723.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 8:29
Добрий ранок!
Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
tomachevskiy59
tomachevskiy59
1 мая 2022, 17:59
Я нахожусь заграницей, забыл пароль на вход в приват 24.Сообщения на зачисление денег на карту приходят, а сообщения с кодом на восстановления пароля не приходят. Как можно восстановить пароль?
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 18:24
Добрий вечір!
Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
MykolaA
MykolaA
1 мая 2022, 11:26
Николай, Киев
В кабінеті ПР24 маю напис: «Списання відсотків в сумі 25.48 ГРН буде зроблено в кінці місяця.» Місяць закінчився. Чому не списані відсотки? Коли будуть списані відсотки?
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 12:27
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
1512cergei
1512cergei
30 апреля 2022, 22:27
Неодноразово зверталася в онлайн допомогу. Мені повідомили що кошти які було списано з картки 23.04.2022 року будуть повернуті не пізніше 29.04.2022 року. На сьогоднішній день кошти не зараховані. Коли їх буде повернуто?
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 8:33
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та надати консультацію.
Lato446
Lato446
30 апреля 2022, 8:38
Андрей , Львов
При снятии наличных в банкомате 2 раза были списаны деньги с карточки и ни разу не выданы. На экране банкомвта было сообщение что деньги с карты сняты не будут. А получилось все наоборот. Возврат средств по обращению в банк до 14 дней. Интересно, как вы думаете, много желающих останется хранить личные средства на карте?
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 9:34
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми завжди намагаємось опрацювати заявку якомога швидше та за наявності збою повернути кошти. В деяких випадках необхідна інкасація для опрацювання заявки. Проведення та звірка результатів інкасації дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
koloholm
Андрей Андрей
29 апреля 2022, 1:42
Андрей, Харьков
Здравствуйте, Я нахожусь за границей, телефон по которому приходят смс подтверждения находится в роуминге, уже неделю не смс подтверждения банковских операций с картой привата перестали приходить на мой номер, я не могу зайти в личный кабинет приват 24, что можно сделать, раньше все работало нормально?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 8:35
Доброго ранку!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
olegzinovev
olegzinovev
29 апреля 2022, 0:00
Банкомат приватбанка не выдал деньги, но списал со счета, подал заявку сказали после инкасации вернут. Зашел через пару часов к банкомату вижу появились деньги в банкомате, значит инкасация прошла. но деньги мне не вернулись. прошу пожалуйста побыстрее решить этот вопрос. деньги очень нужны в дорогу!
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 8:34
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб опрацювати заявку якнайшвидше. За результатом обробки заявки відправляється повідомлення.
1627
1627
28 апреля 2022, 20:06
игорь
скажите поступила информация об анулировании средств на карточках с 1 мая
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 20:24
Банком було прийнято рішення про закриття програми лояльності «Бонус+» з подальшим переказом коштів із бонусних рахунків на рахунок ЗСУ.
Якщо ви не бажаєте, щоб бонусні кошти було переведено на рахунок ЗСУ, ви можете витратити ці кошти в мережі магазинів Бонус+ до 30.04.2022.
https://bonus.privatbank.ua/ua/
Dariia13
Dariia13
28 апреля 2022, 17:46
Здравствуйте!
28 марта была подана заявка на получение 6500 грн, но деньги до сих пор не поступили.
В Дие была запись, что заявка выполнена, деньги зачислены, но по факту на карте было НОЛЬ.
Сейчас снова сообщение о том, что заявка успешна и следует ожидать поступление средств в течении 10 дней. Снова ничего.
Когда, наконец-то, будут начислена обещанная сумма?
Спасибо
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 18:57
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
33311324
33311324
28 апреля 2022, 12:44
Анатолий
28 марта оформил е допомога на помощь в 6500 прошел уже календарный месяц а денег нет… вы ссылаетесь на задержки от минфина но минфин в свою очередь уже отчитался о том что выделил дополнительную сумму в 6 милиардов на выплаты… которых как мы видим до сих пор так и нет… что происходит?? может стоит обращаться в прокуратуру с просьбой о проверке по использованию средств?? подскажите что делать?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 13:20
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
IvanOne
IvanOne
28 апреля 2022, 12:42
Ivan, Odessa
Доброго дня. Як я можу отримати таку виписку:
«Банковская выписка, полученная за последние 3 месяца, на которой видно Ваше имя и адрес проживания. Вы можете заказать банковскую выписку с фактическим адресом в Вашем банке.»
Цитата взята з сайту Payoneer, йдеться про виписку з фактичною адресою, для пiдтвердження змiни мiсця фактичного перебування з метою разблокування гаманця пiсля перемiщення з донецького регiону. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 13:26
Вітаємо.
Ви можете отримати стандартну виписку з вашою юридичною адресою безкоштовно в особистому кабінеті Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Якщо отриманий формат виписки не підійде, для замовлення нестандартної виписки необхідно звернутись до відділення банку.
ruslana2005
ruslana2005
28 апреля 2022, 11:44
Яна Олегіна Павленко, Тимчасово переміщана з ХАРКІВА до ЧЕРНІВЦІВ
Доброго дня. 23 березня 2022 року мною була успішно оформлена заявка на отримання допомоги в 6500 грн. Мала отримати цю суму протягом 10 робочих днів. Сьогодні 28 квітня, — грошей НЕМА!!! Що робити і куди звертатись? Коли отримую цю допомогу? Яна Павленко
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 12:05
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Karen240889
Ири Пономаренко
28 апреля 2022, 10:40
Ири
Доброго дня скажить будласка ми незнаете приватбанк здийснюе передачу грошей впо на картки по яке число уже.Ци 2000 и 3000 тисячи
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 11:56
Вітаємо.
Перерахування бюджетних коштів здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики»
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
подача заявки;
формування та опрацювання реєстрів;
виплата коштів.
Важливо! Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. ПриватБанк не має жодного відношення до даної процедури.
uaperevera
Микола Перевера
28 апреля 2022, 10:19
Микола, Чернигов
Доброго дня, не прийшла пенсія, пенсія завжди приходила вчасно, зараз пройшов 4й день, коли повинна була прийти пенсія і досі немає. Я хотів би дізнатися чому. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 10:39
Вітаємо.
При виплаті зарплат соціальних виплат, пенсій банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
Dimas9911
Dimas9911
27 апреля 2022, 21:01
Подскажите пожалуйста, был утерян телефон сим картой привязанной к приватбанка, сим карту не восстановил, можно ли как нибудь привязать старый утерянный номер на новый действующий!!!
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 10:12
Вітаємо.
Підтвердити новий номер ви можете в банкоматі, терміналі ПриватБанку, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.
DanilM2211
DanilM2211
27 апреля 2022, 20:07
Данило М. , Дніпро
Вже більш ніж місяць пройшло після надіслання заяви на одноразову поміч. Вчора було написано в дії, що кошти 6500 зараховані, а сьогодні знову змінено на «заяву успішно надіслано», чому так відбувається?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 10:10
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка