Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ви можете проводити необхідні вам операції з рахунком/карткою в своєму Приват24 або звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua для вирішення питання.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
Для ідентифікації та уточнення можливості зміни способу підтвердження входу ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
При перевипуску IBAN зберігається.
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий
Ви також завжди можете звернутись в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Комментарии (1)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
В даному випадку, радимо негайно заблокувати картку та перевипустити її. Ви можете заблокувати картку в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Блокування картки (При втраті або крадіжці картки) — Заблокувати картку. Картка блокується миттєво після подачі заявки.
Також, можете звернутися в нашу підтримку по захищеним каналам ( по номеру 3700, або в чат-онлайн ), де вам з радістю допоможуть.
Написать комментарий
В цілях фінансової безпеки наших клієнтів, сайти банку не працюють з ворожих мереж.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг змінити спосіб підтвердження входу або встановити закордонний номер фінансовим.
Комментарии (2)
Банк вже продовжив термін дії карток на 180 днів (з дати вказаної на пластику).
Як альтернатива, ви можете перевипустити картку в своєму Приват24 на нову, віртуальну.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написать комментарий
Заява прийнята в Дії 29.03.22р., надходження коштів досі немає. Мінфін обіцяв до початку червня дофінансувати проєкт. Прокоментуйте, будь ласка, чому зобов'язання не виконуються?
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Написать комментарий
Пришло уведомление о необходимости актуализации данных по достижению 45 лет. Насколько я понимаю, необходимо вклеить новое фото в паспорт и предоставить его в банк. Да данный момент нахожусь в другой стране и сделать вышеописанные операции нет физической возможности, т.к. паспорт остался в Украине. Подскажите, пожалуйста, как мне правильно поступить в этом случае, чтобы мои карты автоматически не заблокировались?
Нашел информацию от МВД, что на период действия военного положения можно предъявлять документы срок действия которых истек или в которые вовремя не была вклеена новая фотография. Есть ли какие-то разъяснения по этому поводу от НБУ?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Написать комментарий
Підтвердити чи встановити новий фінансовий номер можна звернувшись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua
Комментарии (1)
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті pb.ua залюбки допоможуть у вирішенні питання.
Написать комментарий
При спробі згенерувати ЕЦП (КЕП) у додатку Приват24/7 треба отримати смс, підтвердження. Я перебуваю на окупованій території, дуже складно знайти місце де можна опинитись у роумінгу. Але смс не приходять у роумингу від Приватбанку, чому? Що мені треба зробити, щоб вийти з цієї ситуації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий