Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Комментарии (1)
Комментарии (1)
4) НБУ, як контролюючий орган, забов’язує банки оприлюднювати список пов’язаних осіб з банком, щоб клієнти могли орієнтуватись, чи потрібно їм вкладати кошти в той чи інший банк? Якщо так, в яких банках даний список вже існує і де з ним можна ознайомитись?
5) НБУ, як контролюючий орган, відслідковує шаблони банківських договорів? Якщо в депозитному договорі не було пункту про пов’язаних осіб і клієнт був неповідомлений, чи підпадає він під виплату по ФГВФО.
6) Чи повинен банк повідомляти клієнта, про те що він належить до пов’язоних осіб?
7) На офіційному сайті НБУ міститься наступна інформація:
«ПОВ’ЯЗАНА ОСОБА (related party) – фізична особа, яка за своїм службовим статусом, родинними зв’язками або майновим станом пов’язана з діяльністю та управлінням банком і може одержати певні матеріальні переваги в процесі виконання банком своїх функцій.
П.о. можуть бути: 1) керівники банку; 2) власники істотної участі в банку; 3) близькі родичі, чоловік, жінка, діти, батьки керівника або власника істотної участі в банку; 4) афілійовані особи банку, керівники та власники істотної участі в афілійованих особах, а також їх близькі родичі.»
Чи належить клієнт до пов’язаной особи, в разі якщо він обслуговується на загальних умовах, і чи він отримує кошти в разі ліквідації через ФГВФО?
Написать комментарий
Звертася до Вас із проханням надати роз’яснення з приводу пов’язаних осіб, оскільки це питання потребує детального тлумачення, адже кожен працівник банку та його родичі та однофамільці можуть бути пов’язаними особами, так чи інакше.
Прошу надати відповіді ситуаціям: підлягають чи не підлягать зазначені вкладники, виплаті коштів через ФГВФО у разі ліквідації банку:
1) Клієнт обслуговується в банку на індивідуальних умовах по депозитній угоді та є родичем Голови правління;
2) Клієнт обслуговується в банку на загальних умовах по депозитнії угоді та є родичем Голови правління;
3) Клієнт ПАТ «Приват банк» обслуговується в одному із відділень, а саме оформив депозит на загальних умовах, а його родич є одним із перелічених осіб ПАТ «Приват банк»:
— голова правління;
— члени Правління банку;
— радник з економічних питань;
— керівник служби безпеки;
— начальник юридичного відділу;
— начальник менеджменту;
— начальник маркетингу;
— начальник відділення;
— начальник по обслуговуванню фізичних осіб;
-начальник по обслуговуванню юридичного відділу;
— керівник філії;
— начальник безбалансового відділення;
— в.о. начальника відділення;
— т.в.о. начальника відділення;
— заступник начальника відділення;
— касир.
Додаткові питання до вищезазначених ситуацій:
3.1.Чи отримає клієнт, зазначений у п.1-3 кошти через ФГВФО, якщо клієнт обслуговувався на загальних умовах?
3.2.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб?
3.3.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб, якщо клієнт не знав де працює його родич?
3.4.В яких випадках клієнт не отримує кошти через ФГВФО, в
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Комментарии (5)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Здравстуйте! я осуществляла снятие наличных средств с иностранной карты в банкомате Приват Банка. Первый раз транзакция прошла успешно-8000 грн. Далее при снятии наличных второй раз банкомат показал, что в банкомате закончились деньги. Я решила попробовать снять деньги в очередном банкомате, где было сказано, что недостаточно денег для снятия. В итоге проверила интернет банкинг(иностранной карты) и 220 долларов были списаны банкоматом Приват Банка, но не выданы.
Посде этого обращалась в Саппорт Приват Банка, где мне ответили, что они не несут за это ответсвенность(так как карта не их банка).И только после подачи претензии Моего банка, они будут рассматривать данную заявку. (возврат денег может занять до 90 дней) Вопрос! В чем моя вина, что ваш банк провел транзакцию и не выдал при этом денег? И почему как драть за снятие иностранной валюты около 4 процентов + снимать по вашему курсу банка -у вас есть ответсвенность, а как решить проблему, которую причинил ваш банк-ответственность сразу снимается?
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
1 где на сайте приват 24 можно посмотреть номер долларовой транзакции по интернет карте?
2 Я могу снять в Вашей кассе свои доллары — в связи с неудовлетворительным качеством Вашего сервиса?
http://minfin.com.ua/company/privatbank/review/105650
Комментарии (3)
Комментарии (1)
Скажите пожалуйста например у меня на Яндекс Деньги 100 $ как мне их перевести в гривны что бы я уже переслала их на карточку в гривнах
Комментарии (1)
Комментарии (1)