Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Вопрос: что делать и как вернуть деньги?
В данный момент нахожусь в Чехии.
Для уточнення інформації по квитку ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу з смс на ПІН-код картки. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
При створенні віртуальної картки можна підтвердити цю операцію двома способами:
— смс на фінансовий номер;
— введення паролю SmartID.
Пароль SmartID не приходить в смс повідомленні. Якщо ви забули свій пароль SmartID можете скористатись кнопкою «Забули пароль?» і придумати новий пароль SmartID за допомогою якого зможете підтвердити оформлення віртуальної картки.
Написать комментарий
Щоб уточнити деталі операцій та ваші контакти ми звернулись в приватному повідомленні.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі переказу та перевірити інформацію.
Комментарии (2)
Для уточнення інформації за операціями та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти з подачею заявки на повернення коштів.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Комментарии (2)
17.06.22р мною був заброньований хостел на сайті Booking.com за ціною 375 грн.зі всіма налогами і зборами, за курсом на момент оплати сума була перерахована в PLN (польські злоті) валюту країни отримувача і склала 56,80 PLN (курс 6,6016). Сума яка була списана банком 418,36 грн, тобто комісія склала майже 11,5%. Вирішити питання з банком не можливо. Постійно зайняті оператори в чаті і в viber, і в он лайн додатку приват24. Також не можливо зайти на сайт www.privatbank.ua поки не пройдешь головоломку, яку я і так постійно вирішую співпрацюючи з цим банком. За 3 дні відповідь не отримала чому відсоток комісії складає при оплаті в інтернеті (не знятті через банкомат) своїми коштами 11,5%
Напишіть в приватні повідомлення, щоб ми могли уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
По скидке была сумма 699,50 гр. А по факту с карты списалось 783.93 гр. Почему так? Кредита на карте нет, лимит 0 гр, оплата из собственных средств, гривневая карта, инвойс от сайта busuu в гривнах, т.е. конвертации видимо не было. За что взяли 84 гривны?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Дійсно, відповідно умовам договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Окремо приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті, де вам з радістю допоможуть після ідентифікації.
Написать комментарий
В чаті дистанційно відмовляють в такій послузі яка ПРОПИСАНА в послугах ПРИВАТ.
Співробітники корректно ВІДПРАВЛЯЮТЬ у відділення… але ж цій країні… Привата ще немає…
Перебуваючи тут до повернення… єдина допомога моєму місту це сплата комунальних рахунків… PS. боляче але коли співробітник цинічно говорить… повернетесь і прийдете у відділення… Прошу поставитись із розумінням. ДЯКУЮ.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію стосовно вашої ситуації.
Написать комментарий
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.) Рахунками не користуюсь більше 5 років, карточок теж не маю, бо вийшов строк дії. Також не маю того телефону який був підвязаний до банку. Коли була останній раз в банку повідомили, що не маю рахунків і заборгованості. Рахунки закриті і не потрібно нічого підписувати. Значіть це була не правда і у мене не закриті рахунки і до того тепер мушу сплачувати гроші за рахунки якими давно не користуюсь?
Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Для отримання детальної інформації щодо вашого випадку, просимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де вас ідентифікують та нададуть консультацію.
Комментарии (1)
У всіх відділеннях банку монети приймаються до 100 грн. на одну операцію одного клієнта на поповнення рахунків. У спеціалізованих відділеннях обмін та прийом на рахунки монет національної валюти проводиться без обмежень.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Написать комментарий
При зверненні в онлайн підтримку фахівець має вас ідентифікувати, як власника картки. Якщо при цьому ви надали відповіді на питання, які не збігаються з інформацією, яку ви залишали в банку, фахівець не може надати інформацію персонального характеру чи провести операцію по картці, адже вас не вдалось ідентифікувати. Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
Комментарии (1)
Даріє, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.
Якщо я не планую користуватись карткою мені треба закрити картковий рахунок? а якщо є кредитна лінія, то теж банк буде знімати по 20 грн з картки у мінус?
Якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не проводиться. Закрити рахунок можна звернувшись в чат на нашому сайті pb.ua
Комментарии (2)
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написать комментарий
За наявності веб-камери та паспорту це можна зробити через наш чат на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий