×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт

- elekuzmi4
- 6 декабря 2014, 17:55
- Олена, Полонне
Прийшла у відділення по переказ в євро, сама його отримала на карту через термінал, коли запитала у касі чи є євро( бо сама у євро хотіла забрти гроші) мені сказали, що є, АЛЕ запитали чи я замовляла гроші. Я сказала, що не замовляла, запропонували отримати у гривнях, відмовилася. Євро сказали, що не дадуть, звернулася до керуєчої відділенням з приханням вирішити ситуація нащо вона відповіла: Гроші в касі є, але це гроші на видачу депозитів, перекази не в пріорітеті, для отримання грошей мені потрібно їх замовити та зачикати коли вони будуть. Я замовила, вона записала мій номер тел. сказала коли будуть гроші позвонить, пройшло три дні НІХТО НЕ позвонив. Прийшла в банк знов, та сама історія, коли почала відкрито висловлювати своє невдоволення гроші віддали!!! Чи правомірно чинить банк, чи справді депозити в пріорітеті, керуюча відділенням поводить себе зверхньо!!! І чи має права інша особа за наявності моєї карти та паспорта отримати переказ у касі?????
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 7 декабря 2014, 13:19
- #
Олена, доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення!
Для уточнення деталей з Вами намагався зв'язатися наш співробітник. Але на жаль, не успішно. Уточніть, будь ласка, на наш е-мейл help@pb.ua дату звернення, адресу відділення, а також посилання на це повідомлення. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за Ваше звернення!
Для уточнення деталей з Вами намагався зв'язатися наш співробітник. Але на жаль, не успішно. Уточніть, будь ласка, на наш е-мейл help@pb.ua дату звернення, адресу відділення, а також посилання на це повідомлення. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||