Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Nawal2016
Nawal2016
29 июля 2022, 14:47
Liudmyla
Доброго дня, шановні співробітники. У мене питання: термін дії моєї банківської картки від Приват сплив. На даний час я закордоном, чи може моя мама по довіреності оформити та отримати нову пластикову картку на моє ім'я. ( довіреність можу оформити у консульстві України та передати оригінал).
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2022, 16:30
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Картка у відділенні може бути видана лише її власнику. За дорученням мама може отримати додаткову картку на своє ім`я до вашого рахунку.
nasgull
nasgull
28 июля 2022, 16:58
Влад, Одесса
есть автокредит в приватбанке. в начале месяца была просрочка. 19 июля оплатил всю сумму просрочки. в приват24 показывало, что я больше ничего не должен вносить. сегодня появилась просрочка. откуда и почему — не понятно. дозвониться в тех поддержку не реально, звоню туда весь день. с самого утра. в чате не отвечают.

как узнать, откуда взялась просрочка?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 17:59
Добрий день!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для ідентифікації та надання вам інформації щодо вашої ситуації радимо вам дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
Nazarsadoviy
Nazarsadoviy
28 июля 2022, 13:46
Переводив кошти на карту приватбанку через один з фінансових сервісів 25.07.22 о 16:27. Кошти по сьогоднішній день не надійшли.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 16:28
Добрий день!Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
svksvk
svksvk
28 июля 2022, 10:42
Сергей, Киев
Скажите, пожалуйста, когда в Приват24 будет возможность покупать безналичную валюту с последующим зачислением на депозит (постановление НБУ от 21 июля 2022)?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 16:48
Добрий день!Слідкуйте, будь ласка, за новинами на сайті: https://privatbank.ua/
DevilhunterXL
DevilhunterXL
27 июля 2022, 21:30
Ігор
Вітаю.
Банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списав. Як дізнатися, що заявка на перевірку відправлена?
В онлайн-допомозі написав «Банкомат не видав готівку». На що отримав стандартну відповідь. Далі погодився на пропозицію «Ви також можете підключити оператора для детальної перевірки інформації.
Потім знову пище, що можна підключити фахівця: Так/Ні.
Клацнув „Так“.
Отримав відповідь:
»Ігоре, дуже зросла кількість звернень під час війни, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.

То ж сподіваємось на Ваше розуміння і пропонуємо звернутись до розділу «Популярні питання», або коротко опишіть ваше питання в полі для вводу тексту. Там є майже всі відповіді."

І все. Ні повідомлення, що я в якійсь черзі на підключення до оператора (якщо такі є). Ні номера заявки. Ні того, що заявка взагалі сформована.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2022, 8:27
Доброго ранку!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для подачі заявки на повернення коштів, просимо вас звернутися в чат повторно та дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
al2022
al2022
27 июля 2022, 11:36
Я живу на окупованій території, пенсіонер, український моб.зв'язок не працює. Щоб отримати пенсію на картку мені необхідно стати клієнтом приватбанку. Для цього отримала віртуальний мобільний укр. номер, через додаток приват24 пройшла реєстрацію. При реєстрації зробила селфі та фото документів (паспорт, іпн).

В додатку отримала відповідь — ваші документи не прийнято, зверніться до відділення. До якого відділення? Мені 65 років, купа хвороб (інсульт, серцева недостатність тощо). Тобто мені для того, щоб держати в банку свої кошти (пенсію), необхідно перетнути лінію фронту, піти до відділення? Ще що в магазин сходити за буханкою хліба на сусідню вулицю???
Зателефонувала до служби підтримки, пояснила консультанту, що хочу стати клієнтом банку, щоб отримувати пенсію через банк, знаходжусь на окупованій території, прийти до відділекння не можу. Він оформив заявку (№ 5577907), сказав чекати.
Через день зателефонував банк, але я працівника сую добре, а він мене взагалі не чує — розмова не відбулась. Зателефонувала я на той номер банку, зв'язалась з кнсультантом, назвала номер заявки. Виявилось, що в заявці зазначено, що я на окупованій території і хочу кредитні каникули!!! Які каникули?!!! Мені спочатку треба клієнтом банку стати!!!
Пояснювала все знову, що я на окупованій території, хочу отримувати пенсію через банк. необїдно пройти верифікацію. переключили мене на інший відділ.

Знову все пояснила, Дівчина оформила заявку (nps15686581), записала, що коли банк телефонує на мій номер, то БАНК МЕНЕ НЕ ЧУЄ.
Після цього через чат додатку вже було спілкування з іншим консультантом, робила фотоверифікацію за посиланням pb.ua/photo.
Після цього консультант питає — «Ви хочете пройти відеоверифікацію?». Я відповіла — якщо це потрібно щоб стати клієнтом, то хочу.
Все, нова заявка оформлена, очікуйте.
Потім знову дзвінок з банку і знову банк мене не чує. Знову пишу консультанту в чат. У відповідь — Відеоверифі
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2022, 11:49
Добрий день! Щоб допомогти у вирішенні питання фахівці намагались зв'язатись з вами та, на жаль, в телефонному режимі вас не було чутно. Фахівцями було надано персональне посилання в чат для проходження фотоідентифікації та встановлення номеру фінансовим. На жаль, з вашої сторони не бачимо спроб пройти фотоідентифікацію, без чого, фахівці не мають змоги підтвердити номер.
gritsaenkokatia
gritsaenkokatia
26 июля 2022, 17:33
Як зайти в Приват24 на окупованій території? Звязку мобільного НЕМАЄ, тільки інтернет. При вході в додаток просить підтвердити через номер телефона(прийняти дзвінок і щось там натиснути або через смс), але нічого не приходить і не хто не дзвонить бо немає мобільного звязку, взагалі НІЯКОГО.
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 17:58
Добрий день! Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Olena909
Olena909
26 июля 2022, 16:01
Олена, Київ
Вітаю! Сьогодні вже 26.07, але інформація на сайті щодо графіка продажу монет так і не з'явилась. Вона буде, коли монети продадуть? Чи все ж прості смертні зможуть їх придбати?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 16:24
Добрий день! Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 26.07.
0689256125
0689256125
26 июля 2022, 14:32
Київ
Добрий день! Через застосунок next.privat24.ua здійснила платіж на рахунок ФОП у сумі 5400 грн. зі свого рахунку в монобанку. Наступного дня ФОПом мені були повернуті вся сума. Та вона застрягла на транзитному рахунку у Приваті bp4129366. Коли повернуться гроші на мій рахунок в монобанку?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 15:44
Добрий день! Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись через авторизований канал, в чат на сайті: https://privatbank.ua/— наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
SvyatoslavD
SvyatoslavD
26 июля 2022, 9:22
Святослав, Трускавець
не надішли гроші переведені учора
оператор допомоги не надав.
Відправка грошей була 18:17
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 9:53
Доброго ранку! Якщо мова йде про переказ на вашу картку, будь ласка, надайте деталі переказу і ваші контактні дані в приватному повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію.
ELON
ELON
26 июля 2022, 9:19
Доброго дня. Вчора зробила платіж на карту Приватбанку. Гроші до сьогодні не надійшли. Оператор допомоги не надає, мовляв, хай звертається той хто не отримав. А якщо той хо не отримав не може або йому по цимбалах мої проблемі, що виникли?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2022, 9:53
Доброго ранку! Ви можете перевірити успішність платежу в архіві в Приват24. Успішний платіж між картками ПриватБанку зазвичай проводиться миттєво. Якщо отримувач не отримав повідомлення про зарахування він може переглянути виписку по картці і знайти платіж там або звернутись в підтримку. Ви можете надати отримувачу квитанцію, як підтвердження відправки коштів. Із зрозумілих причин ми можемо надати інформацію про рух коштів, в тому числі про зарахування на картку, лише її власнику.
Shvez29
Shvez29
24 июля 2022, 13:27
Я сейчас живу в Германии, мне необходима выписка о поступлении пенсии на мой счет за:
Март, апрель, май,, июнь, июль.
Прошу отправить на мой электронный адрес выписку
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2022, 13:36
Добрий день!
Отримати виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Xanta
Xanta
24 июля 2022, 13:22
Оксана
Доброго дня.
Я вже не один місяць за кордоном, в Німеччині, нещодавно Приватбан став вважати мій телефон входу в Приват24 непідтвердженим. На гарячій лінії зі мною відмовляються розмовляти, у відділення привата я прийти не можу — я просто без грошей за кордоном. Абсурд, фізично картка у мене, документи теж, той же самий номер телефона — і я нічого не можу зробити.
Скажіть будь ласка, куди мені звернутися з цим? Дякую
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2022, 13:35
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Olena909
Olena909
23 июля 2022, 13:14
Олена, Київ
Добрий день! Сьогодні повинна бути інформвція щодо продажу монет НБУ у відділеннях Приватбанку. ( НЕ СРІБНИХ). Де її знайти? Дякую
Приватбанк
Ответ банка
23 июля 2022, 14:13
Добрий день!
Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 23.07. Слідкуйте за новинами на нашому сайті.
Parti
Parti
23 июля 2022, 6:59
Подскажите пожалуйста, можно ли сейчас покупать доллары онлайн в приват 24?
Приватбанк
Ответ банка
23 июля 2022, 10:46
Добрий день!
Можливість купити готівкову валюту доступна у відділенні Банку. Купити валюту можна лише з обороту в касі при її наявності (замовлення валюти під купівлю недоступне), а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) недозволена НБУ.
dmitrenkoLV
dmitrenkoLV
21 июля 2022, 20:32
Людмила, Харьков
Подскажите пожалуйста, можно ли как-то пообщаться с работником банка «вживую».Раньше по 3700 можно было.А сейчас как ????
Приватбанк
Ответ банка
22 июля 2022, 8:35
Доброго ранку!
Підтримка, як і раніше, доступна за номером 3700. В голосовому меню треба натиснути нуль і озвучити своє питання голосовому помічнику, щоб з'єднатись з оператором. Також можна звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua. Якщо у вас є невирішені питання ви можете написати нам в приватному повідомленні.
dmitrenkoLV
dmitrenkoLV
21 июля 2022, 16:57
Людмила, Харьков
Пожалуйста помогите разобраться.Только что первый раз пыталась оплатить коммунальные платежи в Приват 24.Поставила «галочки» на трёх позициях: свет, газ и горячая вода.Оплатила.А вся сумма пошла в Теплосеть ( а не облэнерго, харгаз и теплосеть).Как быть????
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2022, 17:19
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
evgeni2505
evgeni2505
20 июля 2022, 2:06
Подскажите пожалуйста почему не принимает IBAN код Є Допомога Міжнародна. Ввожу корректно UAи 27цифр. Я клиент Приват банка. Не знаю куда еще могу обратиться с этим вопросом.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2022, 8:42
Вітаємо!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
HeyThere
HeyThere
19 июля 2022, 20:50
Доброго дня. У мої кредитній історії з 2015 року відображається кредитна картка Приватбанку зі статусом «кредит пролонгований».

Декілька місяців тому я закрив усі картки та рахунки через підтримку та функціонал Приват-24, тому активних (чи відкритих) карток або рахунків точно не маю. Можете, будь ласка, виправити це зі свого боку? Бюро кредитних історій щомісяця отримує оновлення про те, що картка досі активна.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2022, 8:42
Вітаємо!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Ira44
Ira44
19 июля 2022, 13:07
Доброго дня. У мене за розкладом 18 числа кожного місяця приходить пенсія по інвалідності. В цьому місяці не надійшла, чому?
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 13:09
Добрий день!
Кожен фонд надає списки та перераховує по них кошти до банку. В такій ситуації банк є посередником між вами та самим фондом. Коли ми отримуємо кошти, протягом години по наданих списках проходять зарахування на ваші картки. Якщо у вас підключена картка до інформування, ми обов´язково вам відправимо повідомлення, що кошти вже надійшли.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка