×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 3
Я оплачувала за дитячий садок через термінал, а в бугалтерії сказали, що не на той рахунок пішли гроші.
Гроші проплатила в приватбанку на неправильний рахунок, як іх повернути???
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 11 сентября 2014, 15:26
- #
Леся, добрий день!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Для перевірки успішності платежу, повідомте на help@pb.ua деталі транзакції (дата/сума, номер карти або телефон, за допомогою якого Ви авторизувалися в терміналі), вказавши посилання на відгук та контакти для зворотного зв'язку.
Сподіваємося на швидкий зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Для перевірки успішності платежу, повідомте на help@pb.ua деталі транзакції (дата/сума, номер карти або телефон, за допомогою якого Ви авторизувалися в терміналі), вказавши посилання на відгук та контакти для зворотного зв'язку.
Сподіваємося на швидкий зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
У разі, якщо Ви відправили на свій рахунок, в Приват24 Ви можете створити платіж і перевести гроші на необхідну карту / рахунок. У разі, якщо Ви відправили платіж на карту / рахунок 3-ї особи дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації та контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.