Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Але 28 грудня близько 23.30 отримав сповіщення, що «я» вдало здійснив купівлю товару на суму у 183.40$., при чому запиту ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив'язаний до Приватбанку про підтвердження платежу не було.
І якби відразу не заблокував карту то до ранку всі кредитні кошти були б списані.
В мене виникає дуже багато запитань:
А де в цей час була безпека і захист клієнтів Приватбанку?
Яким чином Приватбанк захистив свої ж кошти, які він надає клієнтам у користування???
Яким чином Приватбанк дозволив зареєструвати картку на будь-якому сайті без підтверджень з боку власника карти для оплати?
Чому не було сповіщення на фінансовий номер, а це основний засіб здійснення забезпечення безпеки клієнта на проведення фінансових операцій, про підтвердження або списання коштів??? І чи буде вірним нарахування на мене, як на військовослужбовця відсотків на кредитні кошти в разі не внесення цієї суми на карту?
Написать комментарий
По гривневой Универсалке последняя операция была 20 ноября 2021 г, там остались копейки на счету. (личные средства, кредитов и кредитных средств нет).
По долларовой КДВ последняя операция 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.
21 декабря 2021 г у меня под ноль списываются копейки с гривневой Универсалки. Сначала я подумал, что за неактивность счета (прошло 12 месяцев, нет движения по этой карте), но в тарифах банка четко написано: «Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки)»
Но у меня есть активный счет, валютная КДВ с последней операцией, как писал выше, 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.
Объясните пожалуйста, где я ошибся и что проглядел в тарифах!
И подскажите пожалуйста, если мне друг со своей Универсалки переведет на мою Универсалку «некие 5 грн», а потом я верну их ему на его карту, будет ли это считаться активностью на счете. Чтобы еще продлить действие активного счета еще на 12 месяцев?
Не будут ли эти «некие 5 грн», переведенные мне другом, зачтены в общую сумму 20 грн, за неактивность счета?
К сожалению нахожусь за пределами Украины, очень сильно ограничен в способах коммуникации с банком, использования и пополнения своих счетов.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Я представник юридичної особи на балансі якої перебуває державне нерухоме майно.
На даний час в будівлях розміщуються банкомати АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Раніше на адресу: вул. Грушевського, 1 Д, м. Київ, направлявся лист щодо розміщення даних банкоматів, але дізнатися виконавця листа з боку Приватбанку не вдається через відсутність контактів.
Підкажіть, будь ласка, контакт особи з ким можна поспілкуватися щодо вищезазначеного питання. Дякую.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Більше Ви не отримаєте ні копійки від мене, подавайте в суд, майна в мене вже немає, мій дім зруйнован рашистами. Взяти з мене нічого.
Написать комментарий
Написать комментарий
Я не є клієнтом Вашого банку. Сьогодні намагався поповнити картку третьої особи на дозволені 5000 грн, але на терміналі з, явилось повідомлення, що мій ліміт на сьогодні вже використано. Проте я не поповнював жодних карток сьогодні.
Дякую!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий