Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
09566483
Արթուր Մելիքյան
15 декабря 2018, 9:14
Արթուր
Добрый день! Такой вопрос.У меня закончился срок карты.Могу ли я получить новую но без внутреннего паспорта Украины? Есть ксерокопия и загран паспорт(биометрический)?
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2018, 9:47
Добрый день!
Наличие паспорта не обязательно для перевыпуска карты.
При этом, в случае, если Вам поступало уведомление о необходимости актуализации данных, необходимо наличие внутреннего паспорта Украины и ИНН.
С уважением, ПриватБанк.
Hovrina191
Hovrina191
15 декабря 2018, 3:17
Elena111
Добрый день. У менч такая проблема. В начале ноября потеряла социальную карту, через неделю обратила внимание, что немогу ее найти, позвонила на 3700 заблокировала. Прихожу в отделение, чтоб открыть карту, мне консультант сказал, что банк заблокировал все мои карты, и не хочет больше со мной сотрудничать, потому что по той карте что я потеряла были проведены машенические действия. Мне еще за декабрь на карту пришли соц. Выплаты. Как я могу их забрать? Консультанты незнают что мне делать. А Заведующая банка сказала, что деньги не пришли, и, что, никто мне их не отдаст если они прийдут.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2018, 9:43
Уважаемая Елена!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Ранее с Вами связывался сотрудник банка и уведомил о решении банка.
В случае зачисления выплат на карту ПриватБанка, просим Вас повторно обратиться по номеру 3700 или в чат для получения средств.
С уважением, ПриватБанк.
71515593
Viktor Dazhura
14 декабря 2018, 15:48
Viktor
Що потрібно, щоб укласти договір реструктуризації? Чому одним вона дозволена, а іншим ні? Можливо потрібно не платити протягом одного року по кредиту, щоб банк почув молитви?
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 18:41
Шановний Автор!
Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, просимо повідомити на help@pb.ua суть питання та контакти для зв’язку. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо дати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.
ELENA1011
ELENA1011
14 декабря 2018, 15:36
Елена
Надеюсь на вашу помощь в решении вопроса 7 сентября через банкомат ПриватБанка снимали деньги из карты ощад банка деньги со счета сняли, а банкомат не выдал уже 4 месяца ходимо по двум банкам а возврата нет, заявления составлены специалистами банков, неужели за 4месяца нельзя рассмотреть заявку? Все документы есть, отвечу на все вопросы! Помогите пожалуйста вернуть деньги!
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 18:31
Уважаемый Автор!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Для решения вопроса, рекомендуем Вам обращаться в банк, который выпустил карту.
Рассмотрение подобных дел строго регламентировано правилами платёжных систем и запрос в платёжную систему должен быть направлен банком, который выпустил карту.
С уважением, ПриватБанк.
Duana1995
Duana1995
14 декабря 2018, 11:10
Діана, Свалява
Здрастуйте)
Я вчора поповнила рахунок на 110грн.через один термінал
А потім знову поповнила через інший на 110 а гроші так і ненадійшли
Яка проблема?
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 11:45
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі платежу, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Pink13
Яна Погорельская
14 декабря 2018, 6:43
Яна, Днепр
29.11.18 были отправлены деньги с карты ощадбанка на мою карту приватбанка. Прошло 2 недели-они не зайшли.с ощада они списались и возрата отправителю не было.вопрос: где мне их искать???????
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 10:47
Уважаемая Яна!
Позвольте нам детально рассмотреть сложившуюся ситуацию и помочь.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали платежа и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
MaximenkoSergey
Сергей Максименко
13 декабря 2018, 22:13
Сергей, Киев
Добрый день, ПриватБанк!
Моей женой 12.12.2018 был выполнен перевод денег с карточки МоноБанка на карточку ПриватБанка. При этом номер карточки получателя был указан ошибочный и деньги ушли другому получателю
Изначально ПриватБанк даже не хотел регистрировать наше обращение, но все-таки зарегистрировал в БОК заявку. Номер заявки 131 525 45. Пришел ответ от ПриватБанка — обращайтесь в полицию.
Пошли в полицию, там говорят, что обращайтесь в ПриватБанк.
Как так? ПриватБанк, что делать?
Вы можете связаться с клиентом относительно получения денег?
А может быть деньги ушли на неактивную карточку и ПриватБанк решил их приватизировать?
Какие меры Банк принял по моему обращению?
Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 10:38
Уважаемый Сергей!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
К сожалению, банк не может вернуть данный платеж, по этой причине, для решения вопроса, рекомендуем обращаться в правоохранительные органы.
С уважением, ПриватБанк.
46409507
Василий Русин
13 декабря 2018, 18:51
Василий
Доброго дня, хочу продати авто і люди які прийшли купити хочуть взяти його в кредит через приват банк. Мені сказали що нададуть гарантійного листа і після цього я маю в мрео переоформити машину на приват банк і далі мені скинуть гроші на картку. Не хочу остатись без машини і без грошей тому цікаво чи так проходить операція продажу приват банку і що це за гарантійний лист?
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2018, 12:29
Доброго дня!
Так, дійсно, саме таким чином відбувається продаж автомобіля.
Гарантійний лист — це документ, в якому банк гарантує викуп автомобіля.
З повагою, ПриватБанк.
50491165
Зіновій Горечко
13 декабря 2018, 17:59
Зіновій, Рівне Зіновій
В пунктах 4.1. – 4.3 Банк порушує права клієнтів з причин юридично недолугих текстових формулювань і неоднозначності цих пунктів.
Поясню свою претензію так:
1. В п.4.1. не виписано коли (в яких випадках, в який термін, яким Клієнтам) Банк користається своїм правом на перерахунок коштів на вклад «до запитання» (адже банк «має право», а не зобовязання). Прийшов до банку 3 грудня 2018р.на 9.00 (на наступний день після закінчення строку договору) щоб продовжити «АВТОМАТИЧНО» (саме так написано на сайті Приватбанку) свій договір, а мені оператори кажуть, що ми не можемо цього зробити, так як ваші кошти уже на рахунку «до запитання» і ми зможемо його продовжити лише з 5 грудня (от вам і «автоматично»).
2. Скористався п.4.2. і продовжив договір з 5 грудня, втративши 3 дні по відсотках (адже в ці три дні на вкладі «до запитання» нараховувалися 0,01%).
3. Для кого ж тоді написаний п.4.3. (очевидно для своїх клієнтів) і як ним може скористатися рядовий (такий як я) клієнт? А яким чином Банк визначається кому перераховувати (4.1.), а кому не перераховувати (4.3.) на вклад «до запитання»?
ОЧЕВИДНО, що в розділі 4 упущено (свідомо чи помилково) окремий пункт, який гарантує Клієнту право на дійсно АВТОМАТИЧНЕ продовження договору на новий строк з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору. Як сформулює цей пункт юридична служба Приватбанку і яким він буде по порядку в розділі 4 – це вже не важливо, головне виправити цю помилку.
Як варіант, цей пункт міг би бути такого змісту: «Якщо Ви бажаєте продовжити свій вклад на новий термін автоматично (з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору) Ви повинні на протязі робочого дня (з 9.00 до 18.00) в останній день закінчення строку дії Вашого договору повідомити про це Банк в один із зручних для Вас способів (телефонним дзвінком Вашому персональному менеджеру, особистою явкою у відділення банку…)
50491165
Зіновій Горечко
13 декабря 2018, 17:57
Зіновій, Рівне Зіновій
Добрий день. Я не згідний з умовами продовження депозитного вкладу.
Витяг з типового депозитного договору на вклад «Стандарт» строковий

«4. Продовження вкладу на новий строк
4.1. Після закінчення терміну вкладу Банк має право перерахувати кошти з депозиту на Ваш вклад «до запитання». Кошти з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і депозитів померлих клієнтів на вклад «до запитання » не перераховуються.
4.2. Якщо після закінчення 3 — х календарних днів після надходження грошей на вклад „до запитання “ Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу „до запитання“ на даний депозит. При цьому процентна ставка по вкладу на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу „до запитання“. Додатково на новий термін вкладу Банк може збільшити процентну ставку за вкладом (далі надбавка). Розмір надбавки вказаний в Умовах та правилах надання банківських послуг, розміщених на сайті pb.ua. Банк не збільшує на новий строк процентну ставку по вкладах померлих клієнтів і за вкладами, які виступають забезпеченням по кредиту.
4.3. Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад „до запитання“, то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.»
Оскільки кількість символів в запитанні обмежується, продовжу в наступному повідомленні.
58545152
Мар’ян Юрійович Пахольчишин
13 декабря 2018, 15:15
Мар’ян Юрійович
Я купив квиток на футбольний матч, заходжу в архів, натискаю на квиток і в мене закривається приват24, тобто я не можу відкрити квиток.Чому так?
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2018, 15:59
Доброго дня.
Спробуйте, будь ласка, відкрити через веб версію Приват24 або на сайті bilet.pb.ua
Що стосується мобільного додатку, щоб ми могли детальніше розібратися з ситуацією, якщо Вас не утруднить, надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua відео даної ситуації, а також уточніть версію операційної системи, версію встановленого додатку, і контакти для зв'язку з Вами. Сподіваємося на зворотній зв'язок!
anyta2404
anyta2404
13 декабря 2018, 13:57
Анна, Нікополь
Здравствуйте, столкнулась с мошенничеством через систему олх, как можно заблокировать карту мошенника?
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2018, 15:00
Добрый день.
Сообщите, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua Ваши контактные данные, детали платежа, суть мошенничества, чтобы мы проверили. чем сможем помочь удаленно.
58159611
Анна Томашко
12 декабря 2018, 17:15
Анна, Харьков
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, по какой причине на данный момент не работают карты приват банка? Какая причина и надолго ли это?
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2018, 17:32
К сожалению, сейчас могут быть технические задержки при проведении операций по картам в в банкоматах, терминалах самообслуживания,POS-терминалах, Приват24 для физических лиц.В случае возникновения ошибок при проведении платежей, рекомендуем проверить статус операции в течение часа.
Приносим извинения за неудобства.

10811651
Игорь Петров
12 декабря 2018, 13:30
Игорь, Киев
Добрый день.Пропал сервис « оплата частями»
Возможно из за моей задолжености в 400 грн по карте универсальная. Собираюсь сегодня погасить долг. После этого я смогу воспользоваться услугой «оплата частями»?
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2018, 14:45
Банк принимает решение о размере лимита по сервису и о его предоставлении на основании математической модели, которая строится на сотнях и даже тысячах показателей. На него может влиять: кредитная история, наличие депозитов и другие факторы. Активно пользуйтесь услугами Банка, принимайте участие в проводимых акциях, проводите расчеты картами через торгово-сервисную сеть. Банк дополнительно рассмотрит возможность предоставления лимита по сервису.
Но гарантировать положительный результат мы не можем. При принятии решения банком об увеличении лимита, Вы будете уведомлены дополнительно.
DorX
DorX
12 декабря 2018, 13:24
Павло
Замінив картку на нову у зв«язку з закінченням терміну дії. Але сьогодні мені випадково перекинули кошти на номер старої карти. Що буде з цими коштами? Чи зможу я їх отримати?
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2018, 14:38
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua квитанцію по платежу, вказавши посилання на цей відгук.
nataliii23
nataliii23
11 декабря 2018, 23:02
23
Будет работать банк 31 декабря 2018 года? или платежи совершенные в первой половине 31 декабря все равно будут перенесены на январь?
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2018, 10:11
Нам очень жаль, но, к сожалению, еще не утвержден порядок по работе СЭП НБУ. Как только регламент будет утвержден, мы обязательно укажем информацию в Приват24 для бизнеса, в разделе «Новости», на главной странице.
Iura
Iura
11 декабря 2018, 17:48
Остались ли ещё терминалы которые выдают по 100 грн?
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2018, 18:15
Уважаемый Автор!
Терминалы самообслуживания, которые принимают наличные, принимают как купюры 100грн, так и купюры большего или меньшего номинала, минимальный номинал и валюты с которыми работает терминал указаны на экране терминала.
При снятии наличных в банкоматах выдаются купюры 500грн и меньше, в том числе купюры номинала 100грн.
С уважением, ПриватБанк.
igor261679
igor261679
11 декабря 2018, 14:50
Ігор , Зачепилівка
Де і як перевірити виписку по карті на наявність зарахованих\повернених коштів?
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2018, 14:54
Шановний Автор!
Ви завжди можете переглянути виписку по карті в Приват24 ( https://www.privat24.ua/ ) меню «Мої рахунки» обравши потрібнку карту та період часу, за який необхідно відобразити виписку.
З повагою, ПриватБанк.
72328016
Сергей Сергей
11 декабря 2018, 13:51
Сергей
Мне нужно что бы человек положил деньги на карту по номеру будет ли он видеть фамилию владельца карты
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2018, 14:08
Уважаемый Автор!
При пополнении карты ПриватБанка через сервисы ПриватБанка(касса/Приват24/терминал самообслуживания) фамилия и имя получателя отображаются. Если пополняется карта другого банка либо пополняется карта ПриватБанка через сервисы/сайты не ПриватБанка, фамилия плательщику не отображается.
С уважением, ПриватБанк.
igor261679
igor261679
11 декабря 2018, 10:51
Ігор , Зачепилівка
Доброго дня. Сьомого грудня, приблизно о дванадцятій сорок, я поповнив рахунок мобільного телефону через термінал ТС 200882 на чотириста гривень. Але гроші на рахунок не поступили. Телефонував на гарячу лінію 3700. Обіцяли надати відповідь протягом двадцяти чотирьох годин, які давно минули. Ні грошей ні відповіді нема.
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2018, 11:19
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Рекомендуємо, клієнту картою/телефоном якого проводилась авторизація в терміналі, перевірити виписку по карті, на наявність зарахованих/повернених коштів.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка