Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Afon50
Afon50
26 сентября 2024, 1:54
Киев
Добрый день. Мне без предупреждений заблокировали счет в Приват24 и прислали «ПОВІДОМЛЕННЯ про відмову від підтримання ділових відносин… у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.»
У меня больше десяти лет были поступления денег только с зарплаты и пенсии!!!
В 2021 г. я через Приват24 купил ОВДП у ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» (В квитанциях указано: Дата валютування 2021-10-01 Призначення — Перерах. грош.коштів на купівлю ОВДП ….), которые недавно были погашены и переведены на мой счет из ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА». После этого произошла блокировка моего счета!!!
Я в течении трех лет поддерживал государство своими деньгами и за это получил блокировку!!! Создается впечатление, что при финансовом мониторинге никто не смотрит откуда пришли деньги и если сумма больше 100.000 грн. — блокирование счета без объяснения конкретных причин, отписываясь общими фразами, с унижением своих клиентов, типа: «з метою введення в оману Банк».
Обратился в отделение Приват24 — все заблокировано, ничего сказать не могут.
Обратился в службу підтримки ПриватБанку — сказали написать в help@pb.ua.
help@pb.ua очень быстро ответила общим шаблоном. При повторном обращении опять очень быстро ответила и посоветовала обратиться на електронну пошту канцелярии Приватбанка. Ответа канцелярии наверное не дождусь. Как решить этот вопрос?

Приватбанк
Ответ банка
26 сентября 2024, 8:37
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі: реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я; документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками; документи, що посвідчують особу; документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України; заяву про перерахування залишків коштів.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Все курсы банка