×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.5 | 42.1 |
Все курсы банка |
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?
2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.
3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?
Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?
4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.