×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- MariaS11
- 12 мая 2023, 14:10
- Мария
Добрий день. Вчора мої рахунки в вашому банку були заблоковані. Я не можу користались онлайн банкингом, не можу вийти на зв’язок з представниками банку. Пише зо мій номер не зареєстрований в системі. блокування сталось після опитування по телефону. начебто не співпали данні. скоріш за все данні з прописки в банку ще старі. в мене зараз інша прописка. Я разів 20 надсилала селфі з паспортом або картками. Селфі не проходить. єдиний варіан особисто звернутись до відділення, Але я з однорічною дитиною знаходжусь закордоном і в мене немає можливості звернутись до банкомати або відділення. що мені робити в такому випадку? Заблоковані навіть картки з соціальними виплатами на грудну дитину
Ответ банка
12 мая 2023, 15:26
Вітаємо.Фотографія й обличчя повинні бути виразними, не повинно бути головного убору / сонцезахисних окулярів. Паспорт повинен знаходитися збоку, як зазначено в прикладі за посиланням.Приклад: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200103/Xg9E83-TGwAPAMPP.pngРекомендуємо повторити операцію, дотримуючись рекомендацій оператора.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться