Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
TaisiiaVel
TaisiiaVel
26 апреля 2023, 21:00
Тая, Київ
Добрий вечір. 10.03 я з картки УкрСіббанк знімала гроші в банкоматі ПриватБанк, але банкомат не видав гроші і з рахунку гроші зняти були. В УкрСіббанку мені відповідають, що приват ще не перекинув гроші, але я впевнена, що перекинув, тому що в приват завжди швидко все робить і у мене ніколи не було проблем з приватом, пройшло вже 1.5 місяці. Якщо я зроблю запит в письмовій формі в центральному відділенні мені зможуть дати відповідь перекинули гроші на УкрСіббанк чи ні?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2023, 8:53
Вітаємо.Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).

Комментарии - 1

+
0
TaisiiaVel
TaisiiaVel
27 апреля 2023, 10:23
#
Добрий ранок. Могли б ви більше детально написати, як це відбувається оскарження? У відділенні УкрСиббанк мені треба заяву написати ? А потім?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться