×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- TaisiiaVel
- 26 апреля 2023, 21:00
- Тая, Київ
Добрий вечір. 10.03 я з картки УкрСіббанк знімала гроші в банкоматі ПриватБанк, але банкомат не видав гроші і з рахунку гроші зняти були. В УкрСіббанку мені відповідають, що приват ще не перекинув гроші, але я впевнена, що перекинув, тому що в приват завжди швидко все робить і у мене ніколи не було проблем з приватом, пройшло вже 1.5 місяці. Якщо я зроблю запит в письмовій формі в центральному відділенні мені зможуть дати відповідь перекинули гроші на УкрСіббанк чи ні?
Ответ банка
27 апреля 2023, 8:53
Вітаємо.Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- TaisiiaVel
- 27 апреля 2023, 10:23
- #
Добрий ранок. Могли б ви більше детально написати, як це відбувається оскарження? У відділенні УкрСиббанк мені треба заяву написати ? А потім?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться