Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Hristina1983
Hristina1983
12 августа 2022, 13:12
Христина , Київ
Декілька спроб по актуалізації даних виявилися невдалими. Спочатку виявилося, що немножливо підтягнути електронну довідку з Дії самостійно. Дзвонимо на гарячу лінію — це можна зробити тільки в відділені. Добре йдемо в відділеня. Оператор відділення одразу каже, що система не дає підтягнути, но давайте спробуємо. Ітог — «Не вдалося отримати документ через додаток Дія.» Дзовнимо на гарячу лінію, очікування та підбір вірного питання для голосового помічника опускаємо. Перше питання оператора «Вам у відділені відмовили приймати електорнну довідку?» Описую ситуацію. Мабуть опертор йде радитись з кімось, чекаємо. Оператор каже, що є таке проблема і радить додати довідку у друкованому вигляді, якшо є така можливість. Пояснюю, що такої можливості немає, ща з переліку усіх документів, є тільки електронна довідка в Дії. Наступна порада, це зробити скріни та додати їх. З оператором відділення проводимо ці манипуляції — вона в своїй системі, я в додатку. Ітог — актуалізація не пройдена, спробуйте ще раз. І знову дзвінок на гарячу лінію. Оператор каже, що так є така проблема, її обіцяють вирішити. Після мого питання «Так що мені робити?» йде радиться далі, і каже, що така проблема тільки з Приват24, а в відділенні це можно зробити. Але у відділенні була, і зробите це неможливо!
Дія — платформа еклектронного документообігу, усі електронні документи мають туж саму юридичну силу, що й друковані. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Чому неможливо актуалізавати дані? Як бути далі?
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2022, 13:35
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації за ситуацією.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка