Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Nadiia78
Nadiia78
1 июля 2022, 14:00
Надія, Харків
Доброго дня. 21 квітня зареєструвалася як ВПО через додаток ДІЯ (я та двоє неповнолітніх дітей, одна дитина інвалід). На цей час жодної виплати не отримала. Від банку отримала віднповідь: «Кошти не зараховано, тому що ІПН у платежі не збігається з ІПН отримувача в банку». Звернувшись у відділення банку отримала відповідь «Всі дані вірні». Звернулася до УПСЗН, там сказали: «Так, ІПН не вірний, але ми виправити не можемо, немає такої функції програми». Звернулася до підтримки застосунку ДІЯ, там теж направили в банк. Тобто, все вказує, що тільки ви можете допомогти виправити дані для отримання виплат ВПО. Як це правильно зробити?
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2022, 14:34
Вітаємо.
Якщо вам повідомили, що вказано неправильний ІПН у відомості ЦНАПА дійсно вказано неправильний ІПН (не збігається IBAN та ІПН, або різні ПІБ). В такому разі необхідно звернутися до ЦНАП або УПСЗН із довідкою про ІПН та подати звернення для виправлення даних.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться