×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- kridens1998
- 19 июня 2022, 23:08
- #
Про які приватні повідомлення йде річ? Надайте клієнту таку змогу і він не буде шукати відповіді від приват банку на сайті Мінфіна
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
17.06.22р мною був заброньований хостел на сайті Booking.com за ціною 375 грн.зі всіма налогами і зборами, за курсом на момент оплати сума була перерахована в PLN (польські злоті) валюту країни отримувача і склала 56,80 PLN (курс 6,6016). Сума яка була списана банком 418,36 грн, тобто комісія склала майже 11,5%. Вирішити питання з банком не можливо. Постійно зайняті оператори в чаті і в viber, і в он лайн додатку приват24. Також не можливо зайти на сайт www.privatbank.ua поки не пройдешь головоломку, яку я і так постійно вирішую співпрацюючи з цим банком. За 3 дні відповідь не отримала чому відсоток комісії складає при оплаті в інтернеті (не знятті через банкомат) своїми коштами 11,5%
Напишіть в приватні повідомлення, щоб ми могли уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.