Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
komisaren123
Igor Ko
17 апреля 2022, 15:40
Igor, Київ
Зробив платіж за реквізитами (на рахунок в Приватбанку). Розумів, що можлива комісія за використання кредитного ліміту. Побачив надпис «Комісія ДО 3%». При створенні платежу вказало комісію 3 грн (є фото) — що підходить під повідомлення «Комісія ДО 3%».
Знято суму комісії в декілька сот раз більшу і не повідомлену мені (!!!) при проведенні платежу. Остаточну суму «зняття» з рахунку побачив ПІСЛЯ проведення платежу вже у виписці.

Як повернути надлишково зняту комісію чи відмінити платіж з причини не вказання коректної суми комісії?
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 16:24
Добрий день!
При створенні платежу на етапі вибору картки є посилання на сайт банку, на якому вказано всі актуальні тарифи за платежами — https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi. Перед проведенням платежу можна ознайомитись з тарифами, а у разі виникнення питань звернутись в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці завжди раді допомогти.
Комісія 3 грн, що відображається, це комісія за проведення платежу. Комісія картки при здійсненні оплати за рахунок кредитних коштів списується окремо.
Якщо ви підтвердили відправку платежу, а сам платіж ще не проведений (кошти поки не відправлені отримувачу) його можна відмінити звернувшись в підтримку. В такому разі повертається сума платежу разом з комісією. Якщо ж платіж проведений і кошти вже зараховані отримувачу є можливість повернення лише суми платежу за згодою отримувача.

Комментарии - 1

+
0
Igor Ko
Igor Ko
17 апреля 2022, 17:16
#
Дякую за загальну інформацію.
1. Спроба (миттєва) відмінити платіж виявилася нереальною. Спочатку я прослуховував декілька хвилин повідомлення вашої системи, під кінець звязатися з оператором не вдалося. Це ви можете перевірити по дзвінкам на 3700.
2. На етапі вибору платіжної картки дійсно є посилання (не те, що ви вказали!) внизу сторінки, по якому вказано останнім рядком «Тариф за платіж +3%» з посиланням — не заперечую.
По посиланню отримуємо загальну інформацію з приміткою дрібним шрифтом (десь на 15−20% меншим за загальні тарифи :) — класика вказування невигідних даних?).
Так, згоден, Але:
3. На етапі підтвердження платежу з картки є інформація, цитую:
З картки
* 0000 Універсальна Gold,кредитні канікули 2022
Комісія до 3% у разі оплати за рахунок кредитного ліміту
Комісія 3 UAH
До зарахування *4 999 UAH
Разом до сплати *5 002 UAH

Тепер Увага — ДОДАТКОВА комісія чи тариф за проведення платежу НЕ ВКАЗАНА !
Не вказано при створенні платежу, не вказано при підтвердженні платежу !!!
Просто «Зняли» і все!

Далі - банк мене обмежив у можливості звернутися і відмінити платіж, служба підтримки за 3700 не зробила з'єднання (додзвонитися я зміг лишу через деякий час, можете перевірити).

Далі - «Універсальна Голд» є звичайною «Універсальною» картою ? Чим вони відрізняються ?

Тому прошу відмінити списання нарахованої ПОНАД вказану при підтвердженні платежу суму.
Що для цього потрібно зробити ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться