×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.