Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Natalya989
Natalya989
3 ноября 2019, 23:19
Имеет ли право банк разглашать личные данные паспорта и ин посторонним лицам???
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2019, 8:27
Доброго ранку!
ПриватБанк не передає персональну інформацію клієнтів третім особам та робить все необхідне для збереження банківської таємниці. Для цього в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
KrasAnna
KrasAnna
3 ноября 2019, 11:05
Анна, Днепр
Не удается пополнить мобильный через Приват24, выдает ошибку списания.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2019, 12:03
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
asshole28
asshole28
2 ноября 2019, 19:54
:(, Lviv
Чи можна повернути гроші якщо я їх надіслав іншій особі? Просто мене обманули сказавши що я маю надіслати гроші щоб мені надіслали іще більше, коли я надіслав гроші мене заблокували і нічого не надіслали назад. :(
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2019, 20:26
Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Marina507
Marina507
2 ноября 2019, 11:04
Марина, Одесса
Дбрый день. Подскажите, пожалуйста, как разблокировать Приват 24 для юридических лиц (для биснеса)?
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2019, 11:54
Добрий день.
Якщо Ви бажаєте відновити пароль і працювати в Новій версії Приват24 для бізнесу, пройдіть за посиланням https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Для входу використовуйте будь-який зручний для Вас спосіб авторизації (через логін і пароль для фіз осіб, сертифікат ЕЦП або Токен).
Antonina1979
Antonina1979
1 ноября 2019, 17:50
Антонина, Каменское
Добрый день. Не работает сервис Приват24
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2019, 18:30
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити які саме труднощі виникають.

SofiaKindyak18
SofiaKindyak18
1 ноября 2019, 17:32
Софія, Червоноград
Доброго дня. Я оплачувала посилку нової пошти через їхній додаток (доставка + наложений платіж) це в сумі 296 грн. Чому на нову пошту прийшли гроші тільки за доставку і як мені отримати назад суму яка не прийшла на нову пошту (255 грн) чи як вирішити цю проблему?
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2019, 18:27
Добрий вечір!!!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
natang
natang
1 ноября 2019, 17:02
Наталья, Днепр
Добрый день. Как получить квитанцию, если я платила через терминал и он не выдал квитанцию, даже не предложил?
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2019, 18:16
Добрий вечір.
У терміналі в розділі 'Історія платежів', потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути 'Детальніше' — 'Роздрукувати'. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
00967657
Володимир Калужний
31 октября 2019, 21:10
Володимир
Добрий вечір. Моя бабуся Скригунець Надія Петрівна, номер карточки51******33, пенсіонерка та отримує пенсію на карту пб. В мене питання:
Сьогодні вже 31-го, а пенсії на карті ще немає. Згідно з законом повинна бути не пізніше 25-го. Чому немає і хто в цьому винен? Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2019, 8:57
Добрий ранок!
Ми розуміємо дану ситуацію і зарахуємо кошти, як тільки вони надійдуть в банк. Дозвольте зауважити, що в даній ситуації, на жаль, не все залежить від нас. Банк — отримувач коштів і поки нам їх не перерахують, на жаль, ми ніяк не зможемо провести виплату.
З повагою, ПриватБанк.
North1
North1
31 октября 2019, 15:04
Nora
Здраствуйте, когда мне исполнится 25 лет нужно пройти идентификацию в отделении, но паспорт новый делается месяц, у меня заблокируют карту на этот месяц?
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2019, 15:13
Добрий день!
При необхідності проходження ідентифікації, Вас буде додатково повідомлено про це банком.
При блокуванні картки через відсутність актуалізації, наша підтримка зможе допомогти у вирішенні питання.

Miroslava77
Miroslava77
31 октября 2019, 7:17
Здравствуйте. Не обновила вовремя фото в 45лет заблокировали заработную карту. Пока делают новый паспорт выдали справку о подтверждении личности на 30 дней. В банке ее не принимают, сказали ничем не могут помочь, нужно ждать пока не будет готов новый документ, это месяц. Кроме зарплаты у меня нет других доходов. Какие есть варианты получения своей зарплаты в вашем банке при заблокированной карте.
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2019, 8:18
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
mihailsen
mihailsen
30 октября 2019, 21:45
Не відкривається моя сторінка, завантажується номер телефона, але далі завантаження не іде.
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2019, 8:16
Доброго ранку!
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
З повагою, ПриватБанк.

Naumv
Naumv
30 октября 2019, 16:31
Добрый день.Что делать, если ещё в понедельник было перечисление на карту, а деньги до сих пор так и не пришли? К кому обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 16:52
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
27844220
Святослава Бойко
30 октября 2019, 14:38
Святослава
Добрий день, допоможіть мені, у меня сталась невеличка проблема, якщо це можливо, то як можна видалити відгук, який я написала сама, на вашому сайті?
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 14:50
Добрий день!
Для вирішення цього питання рекомендуємо звернутись до адміністрації сайту.

Минфин
Ответ администратора
30 октября 2019, 15:53
Ваш відгук вже видалено. Розмістити новий відгук можна тут https://minfin.com.ua/ua/banks/forum/banks/
Valeria2019
Valeria2019
30 октября 2019, 14:20
Валерия, Сватово
Перевела 700 гривен девушке на карту через терминал (оплачивала товар на ОЛХ), в итоге с Вайбера удалилась, телефон отключен, как вернуть свои средства?
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 14:47
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.

Iagodzinskai
Iagodzinskai
30 октября 2019, 14:09
Ягодзинская Ирина, Измаил, Одесская область
Здравствуйте! Перевела деньги в сумме 2512 грн мошеннику на А Банк со своей приватовской карты. Мой номер телефона заблокировал, посылку не получила! Есть ли возможность вернуть деньги на мою карту?
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 14:45
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Rass73
Rass73
29 октября 2019, 20:36
Руслан
Здравствуйте, я нахожусь в польше, из за долгого отсутствия в приват24 не могу зайти, пишут подтвердите телефон в любом ближайшем терминале. Отлично, чтобы мне добратся до ближайшего терминала, нужно пересечь границу, а я временно не выездной, т.к в ожидании получения карты побыта. Скажите пожалуйста, но не ужели у такого масштабного банка нет другого способа подтверждения личности в моей ситуаци!!! Пытался дозванится на горячую линию, не выходит. Я очень разочарован в обслуживании клиентов находящихся за границей…
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 11:00
Добрий день!
Для таких випадків банком розроблена послуга зміни фінансового номеру телефона дистанційно.
Для цього Вам достатньо звернутись в чат в правому нижньому куті сторінки: https:/pb.ua
Для здійснення цієї операції Вам достатньо мати паспорт та доступ до web-камери.

Isr
Isr
29 октября 2019, 19:49
Здравствуйте я гражданин Украины, не резидент, проживающий в Израиле, не являюсь клиентом банка, хочу перевести определенную сумму долларов на волютный счёт отца в Каменском и затем снять в одном из отделении в Киеве лично по доверенности отца, возможно ли это сделать и как
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 10:51
Добрий день!
Згідно з діючим законодавством, здійснення такої операції неможливе.
Ви можете надіслати терміновий грошовий переказ на своє ім'я, після чого отримати його у відділенні ПриватБанку.

0972194234
0972194234
29 октября 2019, 19:13
Переводили з ощад на приват з ощад зняло висвітило повідомлення вибачте сталась помилка час очікування минув.Запитання що далі робити.в ощаді пише що в обробці
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2019, 8:48
Добрий день!
Для уточнення інформації щодо стану платежу, рекомендуємо Вам звернутись до підтримки банку — відправника коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Jojon
Jojon
29 октября 2019, 9:28
Евгений, Харьков
У меня ипотека в банке Аваль, в настоящее время я военнослужащий, а моей матери заблокировали зарплатную карту из-за просрочки в авале приказом фискальной службы. Вопрос почему гос банк нарушает ст.43 конституции Украины.
Приватбанк
Ответ банка
29 октября 2019, 11:43
Дозвольте, будь ласка, зазначити, що обов'язки та права банку строго регламентовані законодавством України.
На жаль, в даному випадку, ми були зобов'язані по вимозі Виконавчої служби обмежити видаткові операції по картці.
Дозвіл на видаткові операції буде відновлено протягом доби, після того, як до банку надійде відповідна постанова від Державної служби.
Сподіваємось, що той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
sangvinikk
Андрій Клементьєв
28 октября 2019, 15:35
Андрей, Киев
Здравствуйте. Есть необходимость делать переводы на карту Приватбанка по банковским реквизитам. Я использую следующие. Получатель: ПриватБанк, Наименование банка: ПриватБанк, Номер счета: 29244825509100, МФО: 305299, ЕГРПОУ: 14360570, Назначение платежа: пополнение карты № карты, ФИО, ИНН получателя
Изменяется ли что-то в этих реквизитах в связи с введением IBAN? Если меняется, дайте, пожалуйста, реквизиты для пополнения таким образом.
Приватбанк
Ответ банка
28 октября 2019, 16:53
Добрий день!
В період, поки діятиме перехідний період — можна буде виконувати розрахунки:
як на банківські рахунки в старому форматі ( код МФО, номер рахунку, ЄДРПОУ, призначення ) так і на рахунок за стандартом IBAN.
Отримати рахунок IBAN Ви можете в новому інтерфейсі Приват24 для Бізнесу, меню 'Налаштування — Мої реквізити'

З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка