Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
talex2003
talex2003
11 ноября 2019, 13:27
Александр
При попытке покупки на Али (постоянно по итогам выбивало ошибку) 6 раз списывались деньги, вернулись только 4 суммы, остальное вернется позже или нужно принимать особые действия?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 16:14
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
VMVarga
VMVarga
11 ноября 2019, 13:21
Володимир
На Алиэкспрессе при оплате заказа пишет: «Картки PRIVATE BANK наразі недоступні. Скористайтесь карткою іншого банку.» В чем дело?
(не надо запрашивать в личном сообщении мои данные, проблема глобальная).
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 16:13
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
95743505
Вадим Земский
11 ноября 2019, 13:07
Вадим
З 10:00 і до цього часу не можу провести ні однієї транзакції. Вже разів 30 пробував. Коли виправиться ситуація? У вас сервери лягли? Чому сьогодні не приходять повідомлення в приват24?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 16:12
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
animal2121
animal2121
11 ноября 2019, 12:51
Добрый день.
Специалисты в онлайн-чате меня просто игнорируют. Почему мне приходится ждать ответов по 30 минут?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 13:11
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження. Якщо Ваше питання не вирішено, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
67429531
Oksana S Justa
11 ноября 2019, 11:29
Oksana
Доброго Дня! Скажіть, будь ласка, чому я не можу оплатити онлайн. Пише, що картки Пріват гаразі недоступні.Що трапилось?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 13:04
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
mirna9091
mirna9091
11 ноября 2019, 11:20
Надежда, Днепр
Добрый день! Я клиент вашего банка уже долгое время, задолженности по кредитам погашаю своевременно, хочу узнать почему мне убрали услугу «оплата частями» «мгновенная рассрочка» и я не могу изменить лимит по кредитной карте?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2019, 11:48
Добрий день!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаємо Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
З повагою, ПриватБанк.
SANYABALANAR
Буква Ґ
11 ноября 2019, 11:11
Буква, Инферно
Всего то нада было Простор выпускать да до юнион пей подключить. А так, стреляйте в транзакции ручками Визы да Мастеркард.
10220837
Іванна Паньків
10 ноября 2019, 19:17
Іванна, Львів
Доброго вечора. Скажіть, будь ласка, я недавно змінила місце прописки і хочу це внести в базу банку. Чи можна це якось зробити в приват24, чи обов«язково йти у відділення банку?
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2019, 20:00
Добрий вечір.
Актуалізувати дані Ви можете в будь-якому зручному відділенні банку.
emiroshnik69
emiroshnik69
10 ноября 2019, 17:27
Елена, Беловодск
Здравствуйте, на мою карту прислали Свифт платеж а в получателях указали ФИО мужа, звонил оператор сказал прийти написать заявление, чтобы муж получил деньги, скажите пожалуйста есть какие то сроки, могу я это сделать через месяц? Сейчас не в Украине.
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2019, 17:58
Добрий вечір.
Кошти можуть знаходиться в банку протягом 90 днів.
Але відправник може зробити запит на відкликання платежу, відповідно до якого можемо повернути платіж.
Mooo
Mooo
10 ноября 2019, 9:13
Марина
Добрый день, подскажите есть ли у Вас в филиалах системы международного перевода Moneygram или Western Union интересует Станица Луганская и Новоайдар Луганская область. Заранее спасибо
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2019, 10:47
Добрий день.
Так, банк працює з даними системами переказів.
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Знайти зручну для Вас адресу відділення (і його графік роботи), Ви можете прямо на карті, на сторінці http://privatbank.ua/map
Kype
Kype
9 ноября 2019, 23:50
Дмитрий
Добрый день.07.11.2019. перевел 250 гривен мошенникам за товар ко торий не получил( объявление удалено) Номер карты 5168 7559 0486 9985 Димитриева Александра
Может ли банк помочь в данной ситуация?
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2019, 8:54
Добрий день.
Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
peterson1
peterson1
9 ноября 2019, 20:39
Петр
Я перевел 5 часов назад человеку 300грн за товар на ОЛХ его карта не Приват банка, а Visa / MasterCard будь-якого банку світу в Харьковской области переводил через свой аккаунт в Приват24, было написано что операция прошла успешно, но деньги поступят на счет человеку через 3-5 банковских дня.Вижу что человек и не собирается отправлять товар, можно ли мне отменить этот перевод?
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2019, 8:54
На жаль, відмінити переказ немає можливості. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
VMVarga
VMVarga
9 ноября 2019, 13:31
Володимир
Прошу уточнити, чи діє на даний час акція «Чорна п»ятниця позаздрить" https://promos.privatbank.ua/ua/chorna-pyatnycya-pozazdryt. На сторінці усіх акцій на сайті банку її немає, але в Правилах акції написано термін дії до 30 листопада, і реєстрація на сторінці акції продовжується.
Підримка в онлайн чаті каже, що акція діє, в той же час офіційний представник Приватбанку в фейсбук пише, що акція діяла до 30 вересня. Кому вірити і де є офіційне підтвердження про припинення акції, якщо таке було?
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2019, 14:06
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

MaksymSobolyev
MaksymSobolyev
9 ноября 2019, 10:52
Максим, Львів
Доброго дня, хочу відмінити інтернет-платіж, як я можу це зробити?
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2019, 11:35
Добрий день!
Ми надали Вам відповідь приватним повідомленням.
NastyaKozakova
NastyaKozakova
9 ноября 2019, 9:35
Анастасия
Ещё раз пишу сюда, так как нигде мне не отвевают и дело не двигается. Я работала приват банке, уволилась по собственному желанию, последний день работы 31.10.2019, по сей день мне не выплатили расчётные! А это уже статья 117 КЗОТа! Проблема в том, что у меня заблокированные карточки, я обращалась в банк, что бы перечислили деньги на счёт другого банка, мне сказали не было никаких зачислений. Я написала заявление на руководителя моего в банке, ещё раз указав реквизиты. Как долго мне ждать свои расчётные???
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2019, 11:34
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.

samtmw
samtmw
9 ноября 2019, 9:02
Михаил, Чернигов
Добрый день.не могу зайти в приват 24 с смартфона, пишет проверьте подключение и повторите попытку.и так постоянно.вайфай работает, все подключено но не заходит в приват.куда копать, подскажите пожалуйста, очень нужно.
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2019, 11:23
Добрий день!
Спробуйте оновити додаток. Якщо труднощі виникнуть знову — зверніться, будь ласка, до нас в приватних повідомленнях.
Nika7575
Nika7575
8 ноября 2019, 22:39
Рік тому закрила карту, але ще досі в приват 24 приходять різного характеру повідомлення(там наприклад що хтось хоче зняти з неї щомісячні оплату за щось, і такого роду)чи можна якось забрати ці повідомлення?
Приватбанк
Ответ банка
9 ноября 2019, 8:40
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
yaremenkov00700
yaremenkov00700
8 ноября 2019, 19:03
Виктория, Золотоноша
Перевод денег через приват 24 но не выдало Чек
Приватбанк
Ответ банка
8 ноября 2019, 19:21
Добрий вечір!
Ви можете бачити успішність платежу в архіві платежів, та натиснувши на платіж отримати квитанцію.
З повагою, ПриватБанк.
Diane
Diane
8 ноября 2019, 16:24
Добрый день, получила письмо на почту что арестовали мои счёт? Можно узнать в чем дело? Долгов у меня в ПриватБанке нет.
Приватбанк
Ответ банка
8 ноября 2019, 17:12
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та надання відповіді.
З повагою, ПриватБанк.
cneg
cneg
8 ноября 2019, 15:49
Cneg, Киев
Добрый день.Сегодня отправила 200грн с терминала Приват Банка на карту срок которой истек, можно или снять через кассу или перевести на новую?
Приватбанк
Ответ банка
8 ноября 2019, 16:11
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка