Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
90904011
90904011
11 июня 2020, 17:43
Наталия, Київ
Доброго дня!
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)

До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..

1. Прошу нарешті надати технічну відповідь, чому сайт Приватбанка з учорашнього дня почав уходити в «нескінченне завантаження» після введення номеру телефону і не пропускає на подальший етап введення паролю, тим самим блокуючи доступ громадян до їх персональних рахунків???!!!

2. Прошу розібратися з діяльністю Коллцентра Приватбанка.

Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2020, 18:01
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка