Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tanya83
Tanya83
30 декабря 2013, 23:04
Татьяна, Ровно
Добрий вечір. Сьогодні 30.12. Ми задавали питання 19.12. Ви проігнорували його. Дайте будь ласка відповідь. Заява в СБ 569. Повторюю запитання: 19 декабря 2013, 14:20
Татьяна, Ровно

Вчора з кредитної картки чоловіка було вкрадено 7.500 тисяч гривень. Була спроба входу в приват 24 сторонніми особами, чоловікові на телефон 2 рази підряд прийшли паролі входу, хоча він цього не намагався зробити. Це викликало підозру і тому протягом 5- ти хвилин було повідомлено на телефон 3700 про підозрілі дії. Заявку прийняли і сказали, що передадуть службі безпеки для контролю. Разом з тим, як потім стало відомо) ще протягом 20-ти хвилин було проведено перекази з картки на загальну суму близько 7, 500, хоча ніяких сповіщень на телефон не надходило. Близько 17:00 перетелефонували співробітники банку і запитали чи не проводив чоловік сьогодні платежі, тому що було зафіксовано переводи.
Питання- куди дивилась ваша служба безпеки, якщо було повідомлено про несанкціонований вхід в систему і чому коли питання стояло на контролі було допущено шахрайські дії?
Вчора була написана заява в міліцію про цей інцендент, але тепер головне хто має відповідати за свої некомпетентні дії- для нас це дуже велика сумма, тим більше, що кретиними коштами не користувались, а кретику просто «втулили» ваші
співробітники при оформленні покупки на побутову техніку, щоб оформити рострочку.
Яким чином Ваш Банк регулює дану ситуацію?
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2013, 12:04
Тетяна, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.

Зауважимо, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 7 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо до прочитання.
Правило № 1. Зберігайте Ваш PIN -код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
Правило № 2. Ніколи не просите незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
Правило № 3. Заходьте в Приват24 тільки з офіційних сайтів.
Правило № 4. Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
Правило № 5. Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Правило № 6. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особисті дані.
Правило № 7.Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.

Згідно наданої інформації, протягом 45-ти банківських днів проводиться розгляд і по його завершенню, Вам обов'язково нададуть письмову відповідь з підписом і печаткою.

Поки йде розгляд за скаргою, рекомендуємо погашати суму використаного кредитного ліміту хоча б мінімальними платежами — 7% від заборгованості.
Більш детально ознайомитися з умовами по картці, Ви можете на сайті privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/.

Дякуємо за відгук!
З повагою, Ірина.
ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.55 43.55
USD 39.45 40.05
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.55 43.55
USD 39.45 40.05
Все курсы банка