Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Я стала жертвой мошенников на олх, хотела купить педикюрное кресло!
Попросили отправить деньги за пересылку туда и обратно, короче я перевела 1000 грн.Перевела на карту Ощадбанка!
Есть квитанции, переписки и и.т.д.
Скажите, есть ли какая-то возможность решить этот вопрос или проблему?
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Помогите, пожалуйста, разобраться в ситуации. Я, воспользовавшись системой Приват24, сделал перевод со своего карточного счёта на счёт держателя карты Ощадбанка. Однако, как сообщает получатель, деньги на её карту так и не поступили. В чём может быть проблема и что возможно предпринять? Как узнать, была ли ошибка в реквизитах? Был ли платёж забракован со стороны банка-получателя?
Підтвердженням відправлення переказу є квитанція. Міжбанківський платіж за реквізитами може йти до 3х робочих днів. Перевірити коректність реквізитів Ви також можете в квитанції, яку можна отримати в архіві платежів Приват24.
Одержувач зі свого боку може також з квитанцією звернутися до свого банку для перевірки надходжень.
Комментарии (1)
Клиент перевёл деньги на мою карту, с его карты деньги списались, а вот на мою карту не поступили(прошло уже 2 дня)
Как решить этот вопрос!
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, запросили в особистому повідомленні квитанцію з переказу.
Написать комментарий
В свою чергу, ПриватБанк ніколи не організовував і не проводить в соц.мережах або на інших інтернет-ресурсах вікторин або опитувань з виплатою грошових призів.
Про це повідомляли в нашому прес-релізі: https://privatbank.ua/ru/news/2019/3/13/864
Що стосується кредитного ліміту, банк приймає рішення про його розмір і про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
https://carddesign.privatbank.ua
Написать комментарий
Мы занимаемся выращиванием голубики и облепихи.
У нас есть действующий контракт на поставку саженцев из США.
Мы договаривались с поставщиками что оплатим его до 20 февраля этого года.
Мы получили саженцы 2 года назад.
В прошлом году поставщики сделали переуступки по контракту.
Мы сейчас подали документы на согласования в банк и нам отказали в оплате по контракту без объяснений.
Что нам делать в этом случаи потому что возникнут штрафные санкции и дополнительные налоги.
В банке мы не можем получить ответ.
С финманеторигом нас не соединяют и мы не понимаем по каким причинам нам отказали.
И самое главное как быть в этом случаи.
Мы сельхоз предприятие и для нас это катострлыически может это оказаться.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якщо Ви бажаєте провести оплату на картку ПриватБанку — варто уточнити у отримувача саме номер картки ПриватБанку.
Ви можете повідомити в приватні повідомлення перші 6 цифр номеру картки отримувача і ми підкажемо якому банку належить дана картка.
Написать комментарий
Дозвольте пояснити, що при переказі коштів на картку іншого українського банку, зарубіжного банку та за рахунок кредитних коштів — комісія відрізняється. Детальна інформація по тарифам є на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke. У разі виникнення додаткових запитань — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомленні. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Первое. Я не один раз просила поставить мне уведомления на телефон, в Вайбер или смс, чтобы приходили сообщения о получении денег! Сотрудники обещали, что -то, как будто делали, но я так и не знаю уже несколько месяцев о поступлении денег, пока сама не проверю в приложении.
Второе. У меня есть кредитка, она не закрыта, по возможности я ее пополняю. Но БАНК последний год решил сам снимать деньги, но СНИМАЕТ он деньги с карточки Моего НЕСОВЕРШЕННОЛЕТНЕГО Ребенка, который получает АЛИМЕНТЫ!!! По какому праву????? Когда делалась эта карта, в банк был предоставлен документ( счёт с пенсионного фонда отца ребенка и уведомление, что это алименты) Ребенок и так недополучает нужную сумму, так как отец на пенсии. Так, банк ещё и «крадёт сотнями», простите, но я это по другому назвать не могу.
По какому праву банк «ворует»(по другому, извините, назвать не могу) деньги со счета моего несовершеннолетнего ребенка, с алиментов??? А в последний раз было украдено почти 400гр, а это на 3-4недели поесть в школьной столовой!!!
Верните деньги моего ребенка!!! Очень Вас прошу,, пожалуйста. Восстановите справедливость для простой семьи.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете змінити налаштування даних сповіщень в будь який момент у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Усі послуги»- «Налаштування»- «Управління комунікаціями».
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення інформації.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Так, Ви можете замовити картку для виплат з індивідуальним дизайном з чіпом та можливістю безконтактної оплати або оформити картку з оновленим дизайном безкоштовно в одному з цих відділень — https://static.privatbank.ua/files/01022020-news.pdf
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якщо Ви проводили оплату по реквізитам через сервіси ПриватБанку, в тому числі канали самообслуговування та авторизувались Вашим телефоном або карткою, квитанцію по платежу можна самостійно отримати в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію» або в терміналі самообслуговування меню «Історія платежів».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете самостійно сформувати виписку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» — «Виписки» та обрати варіант з вказанням всієї інформації по операціям у виписці.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі ситуації, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий