Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Tyutgi
Tyutgi
1 марта 2020, 23:15
Здравствуйте.У меня такой вопрос к вам
У меня была кредитная карточка приват банка.Была с нулевым кредитом.Потом со временем кредит вырос до 7000 гр.Я ей редко бользовался.Кода начались военные действия в Донецкой обл. Дом и квартиру разбомбило.Я вынужден был отправить жену в другую область… Дал ей карточку.Потом мы разошлись.Я и забыл про карточку.А она, как оказалось, сняла деньги с карточки, а мне ничего не сказала.В итоге, через несколько лет, я узнаю, что у меня просроченный кредит и сумма его около 17000 гр.Я конечно не отказываюсь от вины, но платить за то что я не пользовался этими деньгами не хотел бы, особенно такие штрафы.Я бы мог погасить кредитную карту, но только без процентов этого штрафа.А чистую сумму кредита.Как мне быть?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 8:48
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з настільки неприємною ситуацією. Наскільки ми розуміємо з відгуку, мова йде про використання картки «Універсальна».

Згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.

Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).

Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, Ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким каналом звернень, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Stankovych
Stankovych
1 марта 2020, 17:59
Не могу войти в приват 24 не правильний пін
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2020, 19:54
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700 (або 10060),
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з картки, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної картки.
Innashulezhko
Innashulezhko
29 февраля 2020, 13:10
Інна, Сміла
Доброго дня. Відкрила інтернет картку, в якій вказано невірно прізвище (старе прізвище, яке я давно змінила), пишу в чат в приват 24, відповіді немає, додзвонитися також не змогла. Що робити???
Приватбанк
Ответ банка
29 февраля 2020, 13:43
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
1985melnychyn
1985melnychyn
29 февраля 2020, 12:01
Уляна, Самбір
Чому гроші за оплату газопостачання списані із картки. А на рахунок постачальника кошти не поступили?
Приватбанк
Ответ банка
29 февраля 2020, 13:32
Добрий день!
Підтвердженням оплати являється квитанція. Можете надати її одержувачу коштів. Отримати квитанцію є можливість в особистому кабінеті Приват24 в меню: Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій, Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку. У випадку додаткових запитань — зверніться, будь ласка, до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
shop
shop
28 февраля 2020, 19:59
Ма, Николаев
Интересуюсь, почему вклад депозита в гривнах более выгодный, чем в долларах?
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 20:10
Добрий вечір!
Рівень процентних ставок визначається не тільки умовами банківського ринку, але і в цілому станом економіки держави. Актуальні процентні ставки по вкладам представлені на сайті https://privatbank.ua/depozit.
З повагою, ПриватБанк.
VladislavSmoli
VladislavSmoli
28 февраля 2020, 16:55
Доброго дня! Сьогодні вже 17-й день від подачі заявки на повернення коштів (chargeback) але гроші так і не були повернені ні одержувачем ні банком! Номер заявки 1143987 був присвоєний також 17 днів тому.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 17:13
Добрий день!
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені міжнародною платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас. Після розгляду запиту в платіжній системі ми інформуємо клієнтів про результат.
З повагою, ПриватБанк.
SANYABALANAR
Буква Ґ
28 февраля 2020, 16:50
Буква, Инферно
Звонят с+380676125912, предлагают *** их мать или хотя бы карту Голд от Приват взять.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 17:05
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили додаткову інформацію, щоб відключити дзвінки на Ваш номер.
З повагою, ПриватБанк.
Yurek52
Yurek52
28 февраля 2020, 16:28
Юрий, Львов
Сегодня, 28.02.20 около 14.30 через терминал в магазине Ашан по ул. Зеленой я отправил небольшую сумму. Терминал чек не выдал, получатель перевод не видит. Что мне делать?
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 16:39
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
54298483
Вікторія Заремба
28 февраля 2020, 14:57
Вікторія, Вигода Івано- Франківська обл.
Знову повідомляю, що банкомат ПриватБанк у смт.Вигода Долинського р-н, Івано-Франківської обл. не працює. Це вже неодноразово протягом місяця.Чому?
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 15:29
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації, щоб передати інформацію фахівцям для обслуговування банкомату.
З повагою, ПриватБанк.
lika1711
lika1711
28 февраля 2020, 12:53
Хочу дізнатись чи є в мене заборгованість перед банком, так як кредитних ліміт у мене закритий і карта Приват банку закрита була ще у листопаді
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 12:59
Добрий день!
Перевірити наявність заборгованості можна в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів вказаних на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
racerunner
racerunner
28 февраля 2020, 12:16
Сергей, Никополь
По моему предыдущему вопросу о SWIFT переводе из Ливии, сотрудники банка не желают решать вопрос.
Сообщили лишь, что перевод на счет не пришел, это и так понятно что не пришел. Приват-банк не принимает этот перевод и не желает указать причину, по которой не хочет принять этот перевод.
Ваш ответ — это есть отписка, он меня не удовлетворил.
Когда я делал карточку и валютный счет ваш сотрудник уверил что с переводом из Ливии по SWIFT будет все хорошо, однако, теперь вы отмараживаетесь и не хотите выполнять свои обязательства. Буду жаловаться, а всем остальным не советую связываться с этим банком.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 15:25
На жаль, ми не отримали відповіді від Вас на останнє повідомлення. Будь ласка, надайте зворотній зв'язок на останній запит уточнення даних в особистих повідомленнях, щоб ми могли перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Viktoria43
Viktoria43
28 февраля 2020, 12:07
Хотела взять кредит вашем банке оплатила все выплаты и оплатила страховку теперь отказываюсь от заявки как вернуть мои оплачиваемые взносы
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 12:33
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
racerunner
racerunner
28 февраля 2020, 9:20
Сергей, Никополь
По моему предыдущему вопросу о SWIFT переводе из Ливии, сотрудники банка не желают решать вопрос.
Сообщили лишь, что перевод на счет не пришел, это и так понятно что не пришел. Приват-банк не принимает этот перевод и не желает указать причину, по которой не хочет принять этот перевод.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 9:58
Доброго ранку!
Ми бачимо Ваше звернення в особистому повідомленні та надали відповідь по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
slivenko21
slivenko21
28 февраля 2020, 7:49
Я, проживаю в городе Одесса, район Лузановка и узнала не очень приятную новость о закрытии отделения, по улице Николаевская дорога №297 прим.601. Как можно закрыть отделение банка, когда в этом районе нет ни одного отделения хоть какого-нибудь банка. Курортная зона, средний возраст проживающих в этом районе 50-60 лет, а ближайшее отделение это пять остановок трамваем в сторону поселка Котовского. Подумайте о тех пенсионерах, которые составляют не маленький процент в вашем банке и о тех неудобствах которые ВЫ им создадите. Прошу руководство банка еще раз пересмотреть вопрос о закрытии отделения, а сделать шаг навстречу проживающим в этом районе людям. Заранее благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
28 февраля 2020, 9:26
Доброго ранку!
Відділення не закривається, а лише передислокується. Нова адреса відділення м. Одеса, вул. Марсельська, 60.
Також для виконання необхідних Вам операцій Ви можете користуватись широкою мережею банкоматів та терміналів самообслуговування або виконувати операції в декілька кліків через Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
KotenkoAV
KotenkoAV
27 февраля 2020, 12:31
Котенко АВ, Козятин
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як отримати реквізити за якими були здійснені комунальні платежі
через Приват 24 (користуюся через телефон). Вже три платежі пройшли за вивіз сміття, але не дійшли до ДП Чисте місто(((
Або як зв'язатися з оператооом, щоб вирішити питання он-лайн?
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2020, 13:31
Добрий день!
Для отримання квитанції за платежем Вам достатньо перейти до меню «Платежі» — «Архів», обрати необхідний та натиснути на «Платіжне доручення».
Для перевірки стану платежу, Ви можете звернутись до підтримки банку в мобільному додатку, натиснувши на діалогове вікно в правому верхньому куті — «Допомога online».

79218546
Anya Vdovchenko
27 февраля 2020, 10:05
Anya
Здрастуйте! Чи можливо повернути гроші, якщо обманули через інтернет магазин? Який хід дій?
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2020, 11:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Anela80
Anela80
27 февраля 2020, 8:55
Добрий день.Згубила сім карту які привязані всі мої приват банковских карти так як мені потрібно в телефоном режимі користуватися ними і кредит заплатити теж і ч би хотіла привязать їх до іншої сім карти польського номеру так як я знаходжуся в Польщі уже неприйняття раз звертаюся онлайн неможливо мені допомогти терпіння не вистачає в них скаргу би написала але в мене є ще це терпіння то попрошу щиро допомогти мені зараня дякую і чикаю на відповідь або як зв'язатися по телефону
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2020, 11:11
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для того, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
racerunner
racerunner
27 февраля 2020, 8:51
Сергей, Никополь
Добрый день,

Отправили на мой счет перевод с Ливии по SWIFT недели 2 назад. Перевод не пришел. Ливийский банк утверждает, что украинская сторона не принимает перевод, т.е. заблокировали прием средств. Есть ли какие ограничения на переводы SWIFT с Ливии, и что делать в таком случае?
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2020, 11:05
Добрий день!
На жаль, на даний час, отримати переказ з Лівії немає можливості.
Ознайомитись з цією інформацією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift у розділі «Поширені запитання».
Також, ми звернулись до Вас приватним повідомленням для перевірки інформації за переказом.
opilitsin
opilitsin
27 февраля 2020, 7:27
Олег
Здравствуйте. Заканчивается срок действия карты GOLD ПриватБанка. Если оформлю Универсальную карту для выплат, сохранится ли номер счета, на который мне поступают денежные средства?
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2020, 10:14
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей питання, щоб ми могли надати детальну консультацію.
Korly
Korly
26 февраля 2020, 20:06
Не возможно связаться с оператором в течение 2 часов вместо соединения с операторо сообщение о платеже.
На укрзализнице через аплпей дважды провели платеж, вместо одного у них какие-то были проблемы со связью. Насчёт возврата средств сказали обращаться в банк
А БАНК ИГНОРИТ
КАК ОТМЕНИТЬ ПЛАТЕЖ???????
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2020, 20:27
Ми шкодуємо, що Вам довелося витратити час даремно, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Також варто не забувати, що Ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали Вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено Ваше питання на поточний момент.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка