Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
IraVynnyk17
IraVynnyk17
12 февраля 2020, 9:38
Зв’язатись з оператором неможливо, протягом години пробувала!!!
Так от, надіюсь почую відповідь тут!
В терміналі поповнення при внесенні 200 грн вибило помилку терміналу і він припинив свою роботу! Гроші не зарахувались на картку! Як вирішити цю проблему??!
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 11:05
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ймовірно, Ваше звернення випало на момент пікових навантажень. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
polovkanastya99
polovkanastya99
11 февраля 2020, 23:54
Анастасія
Сьогодні наштовхнулася на інтернет мошенницю яка пропонувала роботу. Я скинула їй 75 грн на карточку і після цього вона мене заблокувала у фейсбук і видалила смс. Що можна зробити у цій ситуації? Номер карточки в мене є і ініціали цієї злодійки збереглися на скрін шоті
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 8:28
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
lgalayda81
lgalayda81
11 февраля 2020, 21:45
Мне необходимо заблокировать банковскую карту.
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 8:27
Доброго ранку!
Ви можете заблокувати картку в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком» або звернувшись в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
vadichok33
vadichok33
11 февраля 2020, 18:01
Vadichok33, Ровно
Доброго вечора. Мені потрібно в центр зайнятості подати довідку що я є клієнтом Приват банку і вказати номер рахунка для отримання коштів по безробіттю. Скажіть чи можу я таку довідку сформувати в Приват 24?
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2020, 18:10
Добрий вечір!
Так. Ви можете отримати таку довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
elenashapa0009
elenashapa0009
11 февраля 2020, 17:18
Козеренко Алла Александровна, Авдеевка
Добрый день! В Приват банке я получаю пенсию. Я хочу привязать свою пенсионную карточку к другому номеру. Банкоматом и терминалом не могу воспользоваться по состоянию здоровья.
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2020, 17:29
Добрий день!
З міркувань безпеки, встановлення фінансового номеру телефону доступне в банкоматі або терміналі самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
oksanavada
oksanavada
11 февраля 2020, 16:27
Почему не заходят деньги на карту. Приходит отказ в зачислении средств.
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2020, 16:46
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
MarynaOsadcha
MarynaOsadcha
11 февраля 2020, 9:40
Доброго дня!
Сьогодні пробувала перекинути 1000 грн на рах приват банку теж, але мені не підтвердило трансакцію (гроші на рахунку є)
Я знаходжусь в Польщі, приват24 діє
Приходить повідомлення, щоб я чекала, зі мною зв'яжеться Приват банк, дзвінка не було. При сумі 500 грн та сама ситуація
Чи може банк зв’язатись зі мною, якщо я за кордоном? Чому виникають проблеми при відправці коштів?
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2020, 10:29
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Qwerty1999
Qwerty1999
10 февраля 2020, 17:04
Qwerty, Ольгино
Сегодня в интернет-банкинге при попытке зайти в один из пунктов меню система выдаёт ошибку и пишет, цитирую:
Меню «Зміна персолнальних данних» недоступна для відображення.

Вопрос — когда планируется восстановить доступ к данной функции — изменение персональных данных?
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 17:48
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.
Sveta1978910
Sveta1978910
10 февраля 2020, 15:56
Доброго дня чи можливо подати заявку на зміну терміну кредитної карти, про вийшов термін?
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 17:47
Добрий вечір.
Продовжити термін дії немає можливості. Ви можете перевипустити картку у будь-якому зручному відділенні банку.
irko044
irko044
10 февраля 2020, 13:14
Нилов Николай Сергеевич, Тверь
Добрый день. В 2014 -2015 я закрыл счета в Вашем банке. Сейчас для подтверждения, что у меня была на то время энная сумма нужна справка (выписка), Возможно ли сейчас мне ее у Вас получить. Если возможно, то как. Я живу в России, но сын живёт в Херсоне. С уважением.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 14:24
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб детальніше перевірити інформацію.
troubler
troubler
9 февраля 2020, 14:52
Возможно ли сделать, чтоб каждая оплата в интернете, включая (особенно) подписки, производилась с подтверждением платежа или таковы правила МПС ибо есть другие причины, от банка независящие?
Но чтоб оплата по QR осталась как есть)
Спасибо
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 15:15
Добрий день!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Ми склали декілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Yash
Yash
8 февраля 2020, 13:45
Киев
Как должен поступить банк в данной ситуации?

В октябре 2019 года оплатил картой Mastercard Приватбанка 89 долларов в интернет-магазине, который оказался мошеннический и это было видно уже после оплаты и добавлю что платеж был без 3ds, от магазина не пришло ни одного письма, оплата была за самокат, а в списании указано «учеба», магазин был однодневка (домен GODFERYFANNED.WIN был зарегистрирован 9 октября и через несколько дней уже не работал), после этого обратился в приват (№ заявки:1034359) и они направили запрос эквайеру, эквайер подтвердил списание, но не предоставил никакого документа от торговца подтверждающего оказание услуги или отправку товара (естественно, что и не мог предоставить), Приватбанк после этого шлет стандартный ответ «мы сделали все что смогли и ничего не вернем», при этом на большинство писем Приват вообще не отвечает, только если час переписываться со службой поддержки, тогда отвечают на письмо.
Хотел узнать, как в данной ситуации должен поступить банк, какую информацию он должен запросить у эквайера, что должен сделать банк, если этой информации недостаточно?
Приватбанк
Ответ банка
8 февраля 2020, 15:39
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Ffffffvx
Ffffffvx
8 февраля 2020, 13:20
В общем такая беда нужны были срочно деньги и тискал выход в интернете оставил заявку на сайте и мне перезвонили с услугой выдачи кредита. В Итоге начали качать деньги с меня
типа подтвердите платеде способность, так как ситуация у меНя сложилась плачевна хотелось до конца верить что кто то поможет
В итоге деньги которые я переслал они не хотят отдавать можно ли мне как то помочь ??
Приватбанк
Ответ банка
8 февраля 2020, 13:54
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваше питання.
З повагою, ПриватБанк.
tim123melnik
tim123melnik
7 февраля 2020, 0:46
Чи зможу я змінити неактивний номер телефону до якого прив'язана картка без термінала та банкомата
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2020, 10:12
Добрий день!
У разі, якщо Ви знаходитесь за кордоном, банком розроблена можливість зміни фінансового номеру телефону на закордонний дистанційно.
Для цього Вам достатньо звернутись в чат, маючи при собі паспорт та доступ до web-камери.
Tronina
Tronina
6 февраля 2020, 21:05
Добрый вечер, есть долг по кредитке, все платежи вношу вовремя, но полностью не погашено.Смогу ли я сьездить за границу?
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2020, 9:53
Добрий день!
Банк не є органом влади, що перевіряє можливість виїзду закордон.
Для уточнення цієї інформації рекомендуємо звернутись до профільних установ.
49655778
Vitaly Kapral
6 февраля 2020, 20:49
Vitaly, Ужгород
Доброго вечора.Зателефонували у 20:24 з телефонного номеру 050 317 6771 представилися працівником Приватбанку.Цікавилися дружиною і тим, як з нею звязатися тому, що виник борг по ключ картці.У дружини нема ніяких рахунків у Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2020, 9:48
Добрий день!
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Для детальної перевірки інформації, просимо Вашу дружину звернутись до нас особисто, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Masha03
Masha03
6 февраля 2020, 14:30
Марія, с. Згорани
Доброго дня! Я працюю вчителем. За січень я та мої колеги аванс не отримали. Думали, що хоча б зарплата прийде вчасно. Бухгалтерія подала відомості ще 31.01. Ті працівники, хто на Ощаді зарплату отримали того ж дня. Сьогодні 06.02 — а від Приват банку так нічого й не чути. Скажіть, коли ми, нарешті, отримаємо гроші?
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2020, 20:05
Добрий вечір.
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
koleks
koleks
6 февраля 2020, 13:04
Сьогодні о 08:45:41зроблена проплата у «центральному офісі» Полтава, код квитанцій 1862-3150-0828-2257, та1862-31287169-9254. Проплата досі не пройшла. Чому так довго?
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2020, 20:02
Ви можете надати одержувачу квитанцію для перевірки і підтвердження оплати.
https://privatbank.ua/check
1dima
1dima
6 февраля 2020, 11:48
Не показывает номер айди карты при оформлении субсидии онлайн через «Приват24», ну только показывает аа000001 и 1970 года, когда поменял обычный паспорт на айди карту и потом обновил в банке даные и анкету клиента, то перестало показывать, а когда был обычный паспорт все правильно показывало, почему так? Вот, скрин http://prntscr.com/qyc5fp
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2020, 19:48
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
LLLLLm
LLLLLm
6 февраля 2020, 0:48
Как узнать точно ли закрыты все кредитные карты и счета?
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2020, 9:10
Перевірити інформацію Ви завжди можете в особистому кабінеті Приват24, меню «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок», або за зверненням до нашої підтримки.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка