×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 39.65 | 40.65 |
USD | 36.85 | 37.35 |
Все курсы банка |
1. Непрофесійність. Коли клієнт говорить із одним із співробітників, то другий не повинен, не знаючи у чому справа, пробувати виганяти клієнта. Якщо з якихось причин не можна залишатись у приміщенні, то вийдіть із клієнтом на вулицю, щоб пояснити йому, як діяти.
2. Перша брехня. Сказали, що я можу взяти свої гроші у іншому відділенні. Я вже колись пробував це робити без замовлення навіть на меншу суму. Відповідь тоді була: «немає грошей, замовляйте».
3. Друга брехня. Пообіцяли зберегти замовлення, але цього не зробили. Якщо не мали права обіцяти, то не треба було цього робити.
4. Третя брехня. Банк може не мати 50 USD, навіть якщо у замовленні вони фігурують. Якщо замовлення може бути кратним 50, то логічно, що банк повинен мати ті 50 USD.
5. Четверта брехня. Клієнт має носити із собою здачу. Колись у цоьму ж відділенні у мене не хотіли брати здачу.
6. Хамство номер один. Співробітник Ільїн почав до мене кричати у момент, коли я розмовляв із іншою співробітницею, а потім наскакував на мене, як півник.
7. Хамство номер два. Керівників відділення 30.05.19 сказала, що не обслуговують хамів (тим самим записавши мене у їхню когорту). Клієнти можуть бути різні, але навіть до невихованого клієнта співробітники не мають право опускатись до хамства.