×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Намагався купити квиток, висвітилися помилка платежу,і я не зміг зробити покупку, через 10 хвилин повторив спробу,і вона вдалася, та після цього кошти з картки зняло два рази, як повернути кошти?
Нам дуже шкода, але провести опротестування в рамках правил Платіжної системи не представляється можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Так як правила строго регламентовані і встановлені для всіх гравців на ринку, то ми не можемо змінити їх під певний випадок, адже вони встановлені не нами. Разом із тим, хочемо зазначити, що в подібних ситуаціях, одна сума, котра взята в резерв по карті, буде виведена з резерву банком на одинадцятий день, якщо від сайту не надійде запиту на її списання. У випадку, коли по запиту від торгової точки будуть списані обидві суми, рекомендуємо Вам звернутися в підтримку даного сервісу для врегулювання цього питання.
З повагою, ПриватБанк.