×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- kombrig1974
- 27 марта 2019, 19:16
- #
Вибачте, яка міліція? Її не існує протягом 3,5 років. Заяву до нац поліції я написав. Питання було щодо аналювання кредиту, а це вже компетенція банку
- +
- 0
-
- kombrig1974
- 29 марта 2019, 13:48
- #
Як щодо аналювання кредиту, оыормленого шахрайським спрсобом на мене?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.8 | 47.8 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Крім вказаної суми, з моєї карти вирахували 363 грн 80 коп за переказ коштів. Карта Приватбанку, яка належить мені, іншим особам не передавалася, код доступу не надавався.
Про даний випадок співробітники банку мною сповіщені, карка заблокована. За словами співробітника департаменту безпеки Приватбанку, розмова з яким відбулася 18 березня, це неодроазовий випадок і всі потерпілі від зловмисника, кошти яких були перереховані на карту Артюшені А.В. були абонентами Київстару. Тобто факт шахрайства має місце. Під час спілкування з операторами сервісної служби я не отримав відповідь на питання: Як анулювати кредит, що був від мого імені оформлений шахрайським способом? Протягом часу з 18 по 26 березня зі мною представник служби безпеки бПриватбанку не зв'язувалися.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією. Дозвольте повідомити, що Ваше питання детально розглядалося нашими спеціалістами. Вам телефонував наш співробітник і повідомив результат розгляду.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно діючому законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою ПриватБанк.