Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Lady1970
Lady1970
30 марта 2020, 18:49
Почему вы предлагаете с валютного счета выдачу наличных в гривнах по курсу покупки, а не по курсу продажи. Я же не прошу вас купить у меня валюту. Я хочу получить свои деньги с ВАЛЮТНОГО счета в валюте. А если вы предлагаете в гривнах, то хотя бы выдавайте по курсу продажи, чтобы я могла купить валюту, которую вы не хотите выдавать. Вы и так снимаете свои проценты. А еще зарабатывать на курсе, мне кажется, что это машеничество!
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 19:04
Доброго вечора!
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
valerochka
valerochka
30 марта 2020, 16:12
Валерия, Сумы
С кредитной карты оплатила комунальный платеж на сумыгаззбут, через приложение приват24, в конце февраля, платеж прошел успешно, но пришла квитанция за март и там написано, не получен платеж за февраль
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 16:59
Добрий день!
У разі, якщо Вами було проведено платіж, Ви можете отримати квитанцію за переказом за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та надати квитанцію отримувачу.
wax56
wax56
30 марта 2020, 14:22
Владимир, Запорожье
Я приобрел12.03.20 г билет в Приват 24 на 21.03.20 г., поезд № 732 Киев-Запорожье. По понятным причинам я его решил вернуть, о чем 18.03.20 г была подана заявка №11889481. В соответствии с информацией в архиве, деньги за билет были возвращены, но по факту деньги на карту не вернулись. К кому обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 15:04
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що на даний час регламент повернення залізничних квитків складає 30 банківських днів.
Кошти будуть повернуті після того, як вони надійдуть в банк від перевізника.
kyrylreadl
kyrylreadl
30 марта 2020, 10:49
Кирилл, Харьков
Добрый день! Подскажите пожалуйста когда возобновят выдачу валюты? https://minfin.com.ua/2020/03/25/42425142/ судя с новости НБУ дал валюту.
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 16:53
Добрий день!
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
35591108
Ирина Головченко
30 марта 2020, 9:51
Ирина
Пытаюсь получить электронный ключ через приват 24. СМС с кодом для подтверждения операции не приходит на телефон. Почему? Услуга больше не предоставляется Приват?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 11:34
Добрий день!
На даний час послуга працює корректно.
Рекомендуємо перевірити наявність повідомлень в додатку Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
oksanaw1978
oksanaw1978
30 марта 2020, 8:35
Здравствуйте. У меня Универсальная карта Приватбанка VISA. При попытке родственника перевести мне деньги из франции с МастерКарт ему система выбила, что моя карта только «внутри страны». На карту другого человека он перечислил без проблем. В чем причина? Благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 9:30
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що банком не встановлюються такі обмеження.
Для вирішення питання рекомендуємо відправнику коштів звернутись до підтримки свого банку.
Chertenok13
Chertenok13
30 марта 2020, 1:41
Света, Харьков
Доброй ночи.
У меня возник вопрос по поводу возврата денег за билеты, которые пришлось сдать из за карантина, в статусе билетов пишут что «Возмещен», но прошло уже 10 дней, а денег как не было так и нет.Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 9:08
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення інформації, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
vasgangeneral
Vasiliy Ganysh
30 марта 2020, 0:10
Vasiliy, Kalush
Доброго вечора! Я в 23:55 год 28.03.2020 р. через Приват24 провів страховий платіж: hotline.financr. на суму 382 грн. Для роздруківки квитанції про оплату мені висвітився напис: чек POS-терміналу. При роздруківці цього чеку я виявив, що чек на на 35 грн. за покупку товару, а не 382 грн.- за страховий платіж. Як мені роздрукувати квитанцію про оплату страхового платежу на суму 382 грн.? Прошу відповісти конкретно, так як квитанцію я повинен долучити до страхового полісу. З повагою Василь.
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 8:53
Доброго ранку!
Для отримання квитанції Вам достаточно пройти в меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та обрати необхідний платіж.
49528876
Альона Опалько
29 марта 2020, 20:31
Альона
Доброго дня, я отримала нову картку для виплат, але її зареєструвати не можу, так як мені зареєстрували картку з іншим номером якої в мене нема, що робити?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2020, 8:38
Доброго ранку!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
57385944
Денис Амосов
29 марта 2020, 19:33
Денис
Здравствуйте, у меня с карты сняли 241 гривн за что: LP DATIND SER UAN, покупка хотя я не чего не покупал?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 19:59
Добрий вечір.
У разі, якщо Ви не підтверджуєте операцію, рекомендуємо заблокувати картку.
Для ідентифікації і перевірки інформації Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
nsym
nsym
29 марта 2020, 19:06
доброго вечора
купляв білети на поїзд через приват24
через карантин довелося повертати
в статусі квитків пише, що «Повернуто»
але кошти ніякі не надійшли і так вже 5-й день
чому так?
дякую)
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 19:59
Добрий вечір.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
gendrych40
gendrych40
29 марта 2020, 17:54
Гришанкин Геннадий , Сумы
На 28 марта 2020 Не могу произвести оплату в Приват24 за тепло и ТВ.
Когда в кошике стоит сумма которая отображена в Моих Платежаж -оплата проходит нормально.
Если приходится скорректировать сумму в кошике- всё время выдаёт: -извиняемось, произошла помылка, здийснийте пизнише.
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 19:38
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
12437436
Вячеслав Логай
29 марта 2020, 13:30
Вячеслав, Одесса
Добрый день. В начале месяца был утерян кошелёк, в нем две карты — гривневая и евро. Заблокировал, перевыпустили почему-то с закрытием счета. А денег, которые были на старых картах, нет. Подскажите, как решить проблему и получить обратно свои деньги?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 14:53
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
a987654321a
a987654321a
29 марта 2020, 10:53
вы мне ответили.что я могу узнать свои реквизиты счета на приват 24. я сделал как вы мне сказали.а там пишут Згiдно з рiшенням банку, перегляд реквiзитiв вiдхилено.так ка я могу узнать.мне их нужно указать для получения денег от миграционной службы.что бы мне вернули деньги за не полученный загран паспорт.
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 11:49
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад, на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.
Viktoria0807
Viktoria0807
29 марта 2020, 10:48
Виктория , Харьков
Как можно продлить срок действия кредитной карты, находясь за пределами Украины?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 12:06
Добрий день.
Продовжено термін дії всіх карток Універсальна/Універсальна Gold на 3 місяці.
RextonCitroen
RextonCitroen
29 марта 2020, 7:11
Доброго ранку.Не працюють термінали приват для поповнення карточки готівкою в м.Хмельницький.Чому?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 9:29
Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, адреси терміналів, щоб ми могли перевірити інформацію та вирішити питання.
12860343
Александр Блиндер
28 марта 2020, 21:51
Александр, Одесса
Здравствуйте, возникла проблема пополнения мобильного счета с приложения, на линии поддержки клиентов сказали что по каким-то причинам эта функция не доступна.
Мы можем устранить эту проблему?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 9:29
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
sherstnikov85
sherstnikov85
28 марта 2020, 21:06
Здравствуйте. 21 марта мне заблокировали вход в Приват24 и отвязали мой финансовый номер. Явиться в отделение Приватбанка у меня сейчас нет возможности.

Шановний Михайле Андрійовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 4*24 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2020, 9:29
Добрий день.
Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріального і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Задля відновлення доступів рекомендуємо скористатись рекомендаціями з отриманого листа.
60959389
Irina Vlasova
28 марта 2020, 16:15
Irina
Здравствуйте.
Карту могут заблокировать, если не пользоваться?
16 ноября 2019 я получила карту в г. Мариуполь. Большую часть времени нахожусь на неподконтрольной территории Украины. Возможности использовать карту здесь нет. Нужна только для того, чтобы родственники присылали деньги, а мы обналичивали через других людей. Что нужно делать во избежание блокировки карты?
Приватбанк
Ответ банка
28 марта 2020, 16:55
Добрий день!
Всі власники карток ПриватБанку можуть використовувати їх для розрахунків за кордоном. Однак при зазначенні країни перебування і номера телефону, який Ви плануєте використовувати, банку буде простіше зв`язатися з Вами у разі потреби підтвердження операції. Рекомендуємо подати заявку в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — При виїзді за кордон (Не блокувати картку за кордоном) — Подати заявку.
Це не є обов`язковою умовою для використання картки за кордоном.
Для комфортної оплати рекомендуємо використовувати іменні картки з чіпом, тому що не всі термінали можуть приймати звичайні картки.
З повагою, ПриватБанк.
zomok
zomok
28 марта 2020, 16:14
курьер принес карту универсальную как её активировать
Приватбанк
Ответ банка
28 марта 2020, 16:45
Для активації картки досить змінити PIN-код. Існує декілька способів:

— відправити SMS на номер +380920003700 (або 10060) з текстом PIN+XXXX, де ХХХХ — 4 останні цифри номера картки;
— в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — PIN-код (Отримати в SMS) — Змінити.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка