×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Поясню свою претензію так:
1. В п.4.1. не виписано коли (в яких випадках, в який термін, яким Клієнтам) Банк користається своїм правом на перерахунок коштів на вклад «до запитання» (адже банк «має право», а не зобовязання). Прийшов до банку 3 грудня 2018р.на 9.00 (на наступний день після закінчення строку договору) щоб продовжити «АВТОМАТИЧНО» (саме так написано на сайті Приватбанку) свій договір, а мені оператори кажуть, що ми не можемо цього зробити, так як ваші кошти уже на рахунку «до запитання» і ми зможемо його продовжити лише з 5 грудня (от вам і «автоматично»).
2. Скористався п.4.2. і продовжив договір з 5 грудня, втративши 3 дні по відсотках (адже в ці три дні на вкладі «до запитання» нараховувалися 0,01%).
3. Для кого ж тоді написаний п.4.3. (очевидно для своїх клієнтів) і як ним може скористатися рядовий (такий як я) клієнт? А яким чином Банк визначається кому перераховувати (4.1.), а кому не перераховувати (4.3.) на вклад «до запитання»?
ОЧЕВИДНО, що в розділі 4 упущено (свідомо чи помилково) окремий пункт, який гарантує Клієнту право на дійсно АВТОМАТИЧНЕ продовження договору на новий строк з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору. Як сформулює цей пункт юридична служба Приватбанку і яким він буде по порядку в розділі 4 – це вже не важливо, головне виправити цю помилку.
Як варіант, цей пункт міг би бути такого змісту: «Якщо Ви бажаєте продовжити свій вклад на новий термін автоматично (з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору) Ви повинні на протязі робочого дня (з 9.00 до 18.00) в останній день закінчення строку дії Вашого договору повідомити про це Банк в один із зручних для Вас способів (телефонним дзвінком Вашому персональному менеджеру, особистою явкою у відділення банку…)