Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
А при закритті цього рахунку у банку і відкритті нового? У новому буде відображена ця інформація?
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.
Написать комментарий
«3. Ви можете змінити логін до аккаунту Приват24. Виписка та архів не видаляються.»
Я розумію, що у банку ці дані залишаться. В принципі, я не проти цього. Але як видалити їх з мого приват24, щоб я їх не бачив? Хочу очистити все для себе. Має ж бути метод для цього.
В крайньому разі мені доведеться тягатися з документами із повними закриттями рахунків, а потім знову реєстурватись заново. Невже це єдиний вихід?
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
Написать комментарий
1. Як відбувається процедура видалення Приват24.
2. Що при цьому видаляється, а що залишається? Після видалення старі телефон і пошта будуть видалені з приватбанку?
3. Чи можна буде після видалення приват24 завести новий, чистий аккаунт у цій системі на інший номер телефону.
Хотілось би отримати відповіді по пунктам окремо. Дякую за допомогу.
1. В разі, якщо Ви перестаєте користуватися аккаунтом, то достатньо звернутися до підтримки, щоб перевести аккаунт в режим відновлення паролю.
2. Видалити номер телефону Ви можете за зверненням до підтримки банку.
Видалили пошту Ви можете за допомогою смс-команди: off+123456@gmail.com на номер 10060, де 123456@gmail.com — адреса Вашої неактуальною пошти (альтернатива номера 10060 для відправки смс з-за кордону +380920003700).
3. Ви можете змінити логін до аккаунту Приват24. Виписка та архів не видаляються.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запитали деталі операції, щоб детально розглянути Ваше питання.
Написать комментарий
Банк залишає за собою право на зберігання Ваших персональних даних, щоб мати можливість надати будь-яку фінансову послугу у разі Вашого звернення.
Ознайомитись з цією інформацією Ви можете в умовах і правилах надання банківських послуг за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-477/?lang=uk
Написать комментарий
Написать комментарий
Відкрито випуск віртуальних карток в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Картки — Додати картку).
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Написать комментарий
Минуло 16 днів, карту до сих пір не доставили. Який максимальний термін доставки?
Написать комментарий
Закрити рахунки Ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: «Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Закриття картки — Подати заявку». Банк залишає за собою право на зберігання Ваших персональних даних, щоб мати можливість надати будь-яку фінансову послугу у разі Вашого звернення.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написать комментарий
Банк попросил у меня подтверждение доходов, я предоставил квитанции, которые google присылает на почту, публичную оферту, больше ничего нету ни у кого. Вы будете блокировать счета всех разработчиков и блогеров google или только мой?
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
По ссылке https://privatbank.ua/ru/cpa/applemusic приватбанк обещает 3 месяца музыки бесплатно и говорит о том, что по 20.01.2020 начислялся кешбек 50 грн.
Если пролистать ниже и перейти к официальным правилам https://static.privatbank.ua/files/pravila_11_11_applemusic.pdf то в них можно увидеть, что
1.3. Період проведення Акції: з 12.06.2019 до 31.12.2020 включно.
4.1. Організатор разово повертає кешбек 62,11 грн без урахуванням податку (буде
зараховано на картку 50,00 грн з урахуванням податку) за першу безоплатну (до
29.11.2019 – $0,49) передплату на Apple Music через мобільний додаток Privat24
на основний гривневий рахунок Клієнта (надалі – «Заохочення Акції»).
Вопрос — кешбек за акцию до сих пор работает?
Так, все вірно. Період проведення Акції: з 12.06.2019 до 31.12.2020 включно. Просимо звернути увагу, що згідно пункту 1.6. організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) проведення Акції на власний розсуд.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
В даному випадку ПриватБанк виступає отримувачем коштів. При надходженні коштів на рахунки банку, зарахування на картку варто очікувати в той же день. Рекомендуємо звернутись в банк відправника коштів для уточнення інформації про успішність платежу, а також перевірки коректності вказаних реквізитів, за якими був відправлений платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
почему нет возврата денег за билеты, через ваш сайт были приобретены билеты, значит вы ответственны за данную ситуацию или предложить
другую альтернативу по обмену билетов на более дальний срок вылета, на вашем сайте я вижу, что авиакомпания выставляет билеты на продажу.
Я могу получить официально ответ от авиакомпании на ваш запрос о данном бронировании 45FPAW, и пожалуйста, не надо отвечать мне вашими штампами.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий