×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Пётр Дзюблюк
- 4 апреля 2018, 17:00
- #
Не дочекавшись дзвінка ні від оператора, ні від кур'єра змушений був сьогодні знести на руках із 4-го поверху 5-ти поверхівки (де відсутній ліфт) батька та відвести у відділення Привату для переоформлення картки, а потім знову на руках на 4-й поверх. Нелегко, зважаючи на те, що сам являюсь інвалідом 2-ї групи.
Дякую Привату за турботу до учасників, інвалідів, клієнтів.
Дякую Привату за турботу до учасників, інвалідів, клієнтів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
У мого батька, учасника та інваліда ВВВ, у лютому закінчився термін пенсійної картки. Я 30.03.2018 р. зателефонував із його телефону (фінансовий номер) на телефон 3700 щоб замовити курєра додому, бо йому 91 рік і важко ходити. На мій дзвінок «автомат» відповів, що цей номер не зареєстрований, хоча всі роки саме на нього приходили СМС про нарахування пенсії. Додзвонившись до оператора (3700 — 0 — 2) почув, що курєр прийде 02.04.2018 о 16-00 для переоформлення картки і необхідно мати копіїї паспорта, ІПН. Зразу отримав СМС про те, що заявка зареєстрована.Прочекавши з 16-00 до 18-00 02.04.2018 і не дождавшись ні дзвінка від курєра, ні його самого знову зателефонував до диспетчера. Почув, що звязатись із курєром не вдалось, але ждіть завтра.Сьогодні на мій запит відповіли, що ждати прийдеться до 8-9 днів. А чи варто тепер отримувати мою, батьківську та дружини пенсію у Приваті, чи може шукати інші банки?
Направте, будь ласка, на help@pb.ua контактні дані Вашого батька, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.