Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.7 | 45.7 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічним збоєм, що спричиняє тимчасові перешкоди в роботі частини операцій у мобільному Приват24. Рекомендуємо скористатись повною веб версією Приват24 для проведення необхідних операцій, в тому числі з мобільного.
Наші фахівці докладають всі можливі зусилля для максимально швидкого відновлення роботи всіх версій сервісу
Написать комментарий
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній карті (валюта переказу і карти повинна збігатися). У web Приват24: Усі послуги — Інфо — Мої реквізити.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер карти і Ваше ПІБ на латиниці.
Ознайомитись з актуальними обмеженнями НБУ Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/ogranichenija-nbu
Написать комментарий
но сообщение не приходит
Написать комментарий
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-156/?lang=uk
Написать комментарий
Три месяца назад в отделении банка мне предложили карту gold. Без лимита. Каждые тридцать дней я пытался изменить лимит кредита, но до сих пор мне отказывали.
Я работаю, и получаю зарплату на карту Приватбанка. На золотой карте лежит некая сумма на депозите. С этой карты я пополняю счёт на телефон, оплачиваю интернет и коммунальные услуги. Согласился на страховку от мошенничества. С карты снимается сумма за содержание золотой карты. Тем не менее, лимит остаётся без изменений (0 грн).
Мне закрыть карту и спросить кредит в другом банке? Или вы мне всё-таки одобрите кредит?
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Написать комментарий
Написать комментарий
Нахожусь в России. Пытаюсь перевести деньги со своей карты Приват на карту сбербанка в России через онлайн приват 24.
Последнее подтверждение требует позвонить по номеру +380 (56) 716 11 31.
Звоню, играет музыка бесконечно, никто не отвечает.
Что я делаю не так?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написать комментарий
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Написать комментарий
Нагадуємо, що вводити PIN-код або будь-яку іншу персональну інформацію можна тільки на нашому сайті за посиланням: https://www.privat24.ua/ (https://next.privat24.ua) або перейшовши на нього з нашого офіційного сайту https://pb.ua/
Ознайомитися з рекомендаціями про безпеку Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness.
Написать комментарий
Более 3 часов не могу дозвониться на горячую линию Приват.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
Написать комментарий
Так, Ви можете відправити переказ в Приват24, в меню: Сервіси — Перекази — На будь-яку картку.
Конвертація при платежі проводиться автоматично в валюту картки одержувача при зарахуванні. Детальна інформація стосовно грошових переказів є на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
Написать комментарий
Можно ли будет без проблем и вопросов от банка и т.п. сделать перевод с
карточки зарегистрированной в Литве, ее выдал местный банк (родственник там работает) мне накарточку Приватбанка в сумме эквивалентной примерно 15000 грн?
На картку ПриватБанку можна отримувати перекази з карток закордонних банків.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюють за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
где взять этот код?
спасибо
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Мало того, що при нульовому залишку на інтернет-карті примудрилися списати кошти (це взагалі законно?), так ще буквально півгодини поспіль після завірянь, що ситуацію буде виправлено («Банк, в якому проходила операція, зобов'язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45–120 днів»), з'явилося повідомлення, що операція не підлягає поверненню. Як взагалі можливо списувати кошти з карток, де немає коштів і навішувати овердрафти на клієнтів?
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Оператор (начальник отделения Инна) сообщила о необходимости оформить карту универсальную, якобы без наличия действующей универсальной карты платеж в отделении я совершить не смогу. После оформления карты универсальной заявила, что необходимо перевести на нее 110 грн., и с нее же на следующий день (сегодня, 18 апреля) крайне необходимо совершить платеж на эту же сумму 110 грн. Аргументация оператора: только после этой процедуры карта будет активирована и только тогда пройдут мои платежи по реквизитам, далее перевела эти 110 грн. с карты для выплат на универсальную. После, оператор взяла реквизиты для выплат и перевела деньги с моей действующей карты для выплат, выдала квитанцию.
Вопрос 1. Зачем мне «впарили» карту универсальную, если в итоге оплата по реквизитам была произведена с моей действующей карты для выплат?
Вопрос 2. Как может не пройти платеж с карты для выплат, с которой уже списана сумма и по которому выдана квитанция, если не активировать карту универсальную (данное условие озвучено оператором).
Вопрос 3. Где написано о необходимости активации карты универсальной путем перевода на нее суммы от 100 грн. (в моем случае было 110 грн.) и совершения с нее платежа на следующий день на эту же сумму? В буклете к карте и на сайте Приватбанка такого условия активации нет. В моей семье при оформлении карт неоднократно сталкивались с требованием операторов зачислить на новую карту сумму от 100 грн. и потратить строго на следующий день. Что это за сомнительная операция? Она дает бонусы операторам? Они выполняют план по «впариванию» людям карт?
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (3)
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з карти, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної карти.
Написать комментарий