×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт

- valerijkovpak
- 18 января 2018, 16:06
- Валерій Ковпак, Київ
Я клієнт ПриватБанку біля 10 років. Маю Золоті картки для виплат і Універсальну, персонального менеджера. Ніколи не мав з Банком проблем. Але не той тепер ПриватБанк. З приходом нового менеджменту з відділень банку зникло фото пана Дубілета і гасло «Як ми Вас обслужили?». Нове гасло «Як ми Вам нахамили?» не висить у відділеннях, але успішно впроваджується. По суті проблеми. Влітку 2017 я замінив картку для виплат. Незабаром при спробі розрахуватись карткою Універсальною в магазині я отримав відмову, недостатньо коштів на рахунку. На рахунку була сума приблизно 38000 грн. На гарячій лінії мені повідомили, що ліміт зменшений з 40000 грн до 434 грн, пізніше телефонували з Банку і заявили, що «Банк має право», а мені рекомендували пройти ідентифікацію, і це після того, як я недавно замінив картку для виплат. Далі мені відновили ліміт 40000 грн і повідомили, що ідентифікація не потрібна. В серпні-вересні 2017 я замінив Золоту картку Універсальну. Пізніше мені зателефонували з Банку і повідомили, що встановлять ліміт 50000 грн. Якщо раніше я не звертав уваги на подібні дії Банку, то після вчиненого Банком «кидалова», без попередження зменшення кредиту з 40000 грн до 434 грн, я запротестував. На мій протест заявили, що «Банк має право» і встановили ліміт 49000 грн. В Приват 24 я змінив ліміт на 20000 грн. В 2018 році в Приват 24 побачив повідомлення, що мені необхідно пройти ідентифікацію. 04.01.2018 у відділенні Банку зробили копії паспорта, ідент. номера, мене фотографували, я розписався на планшеті. Використавши біля 2500 грн кредиту, 06.01.2018 в магазині при спробі розрахуватись, я отримав відмову, недостатньо коштів на рахунку. Повторилось «кидалово», ліміт без попередження зменшили до 300 грн. Банк має право дати і забрати, але не має права на хамство і дикунство. Клієнтам ПриватБанку, власникам Золотої картки Універсальної, порада: остерігайтесь «кидалова», для надійності майте при собі крім Золотої кредитки інші кошти. До Банку: поясніть, прокоментуйте.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||