Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
THEFINALBOSS
THEFINALBOSS
29 апреля 2020, 17:06
Хочу перевезти деньги без подтверждения смс с телефона, как это сделать?
THEFINALBOSS
THEFINALBOSS
29 апреля 2020, 16:59
Как перевезти деньги с одной карты на другую карту Приватбанка, если номер телефона поменялся и нет возможности подтвердить код, который приходит смс
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2020, 17:09
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
30157812
Bogdan S
29 апреля 2020, 11:52
Bogdan, Київ
Якими положеннями керується ПриватБанк при _округленні_ сум для нарахуванні комісії?
28 квітня 2020 року перерахував через Приват24 на картку для виплат 546,74 грн. Згідно тарифів банку комісія становить 0,5%. Мій розрахунок комісії дає 2,7201 грн, а після заокруглення – 2,72 грн. Розрахунок Банку – 2,73 грн.
Прошу надати роз'яснення.

Деталі зарахування:
546.74 UAH
Безготівкове зарахування
Картка/рахунок з 51*844
Дата та час 2020-04-29 09:40:37
Комісія 2.73
oturchenyuk
oturchenyuk
29 апреля 2020, 10:42
Чи можу я при купівлі доларів в касі банку розрахуватися карточкою Універсальна( гривнева) власними грошима? Яка комісія у мене буде списана з рахунку і за що?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2020, 11:13
Добрий день!
На поточний момент продаж готівкової валюти банком закритий. Покупка валюти банком здійснюється в звичайному режимі.
Обмеження не стосуються операцій з безготівковою валютою.
Детальніше ознайомитися з тарифами по картці «Універсальна» Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
semicvetik33
semicvetik33
29 апреля 2020, 9:38
Світлана, Бар
Добрий день.В Приват 24 в розділі «Платежі»не можу змінити дату, стоїть 11,2019.А також не можу додати адресу для проплати, видає помилку.Що робити?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2020, 10:59
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
82633950
Никита Лиф
28 апреля 2020, 19:41
Никита, Лисичанск
Добрый вечер! Сегодня стал жертвой мошенника сайта OLX. Меня попросили перевести 500 (итого отправил 50% от суммы — 250, а потом должен был отправить остальное, но он уже не отвечал) на карту 5168 7453 0334 6149 ТОЛКАЧ ЄВГЕНІЙ ДМИТРОВИЧ. После оплаты продавец мошенник исчез, удалил номер телефон и не отвечает. Возможно ли заблокировать его карту или уже поздно и он все обналичил? на сайте OLX посоветовали написать вам… в Приват 24 говорил в онлайн поддержке. вернут ли мне деньги и можно ли заблокировать его карту?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 19:56
Добрий вечір!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
OlesiaOpyr
OlesiaOpyr
28 апреля 2020, 18:50
Доброго дня!

Моєму батькові 77 років і в нього закінчується строк дії пенсійної картки. Тому батько, перебуваючи в групі ризику, поривається іти у відділення банку переоформляти картку або повністю знімати пенсію. Чи можете ви дати якесь офіційне роз'яснення щодо пролонгації дії картки на період карантину або інші вжиті банком заходи для таких старших людей?

Дякую
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 19:15
Добрий вечір!
ПриватБанк продовжить дію карток для виплат (зарплатні, пенсійні, соціальні картки) на 90 днів, якщо закінчення терміну дії картки припадає на період карантину. Їх можна буде використовувати ще три місяці без заміни.
https://privatbank.ua/news/2020/3/19/1152
З повагою, ПриватБанк.
oriella2002
oriella2002
28 апреля 2020, 14:56
Ella, Київ
Коли банківський депозит закритий (маю чек після зняття грошей з депозиту, де залишок — нулі), але договір в момент відкриття депозиту складався на строк до 2024 року (залишилися банківські карти з вказаним терміном), то чи означає це, що договір все ж обслуговується і чи не виникнуть у Приватбанку до мене претензії? Конкретної довідки, що депозит є закритим, я не маю.
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 15:12
Добрий день!
Ви можете бачити інформацію про Ваші вклади в Приват24 меню «Депозити». Депозит та картка, на яку отримували відсотки по вкладу мають два окремі рахунки. Строк дії, що вказаний на картці не має відношення до строку депозиту. У разі виникнення додаткових питань Ви можете звернутись до нас в особистому повідомленні. Буде раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
lorabrt
lorabrt
28 апреля 2020, 14:46
Почему не работает горячая линия.Все на карантине или Приватбанк ликвидируется?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 14:51
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити, які труднощі у Вас виникають при зверненні в підтримку.
З повагою, ПриватБанк.
ELENA1275
ELENA1275
28 апреля 2020, 12:07
Елена
Добрый день. Я погасила ипотечный кредит 3.01.2020, подала заявку № 26345988 на снятие обременения с квартиры. С момента погашения прошло уже 4 месяца, и до сих пор обременения не сняты. По закону банк обязан снять все обременения в течении 15 дне после погашения кредита.
Настоятельно прошу срочно решить мой вопрос.
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 12:19
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
adari
adari
28 апреля 2020, 3:30
Здравствуйте, номер телефона, который привязан к карте универсальная не доступен. Как мне привязать к карте новый( зарубежный) номер?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 8:45
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
faxoh98642
faxoh98642
28 апреля 2020, 1:49
Пользователь Моно
Закон України Про захист персональних даних
Стаття 8. Права суб'єкта персональних даних
Пункт 2. Суб'єкт персональних даних має право:
11) відкликати згоду на обробку персональних даних;

В рамках якого періоду будуть видалені персональні дані, якщо клієнт відкличе згоду?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 8:43
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації за Вашим питанням.
З повагою, ПриватБанк.
dobrdan
dobrdan
27 апреля 2020, 22:23
Добривечір! Декілька діб!!! телефоную на гарячу лінію Приват — не надійшли зарплатні кошти за іншою відомістю. Бухгалтерія запевняє, що можу вияснити тільки особисто за секретним паролем. Відповідає робот, годинами не з’єднує! Віддайте моі гроші і я одразу поміняю банк!
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 8:36
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
vikaturova89
vikaturova89
27 апреля 2020, 21:53
Добрый вечер! Вчера стала жертвой мошенника сайта OLX. Меня попросили перевести 400 на карту 4232357026185690. После оплаты продавец мошенник исчез, удалил свой акаунт и номера телефонов. Возможно ли заблокировать его карту или уже поздно и он все обналичил? на сайте OLX посоветовали написать вам.
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2020, 8:33
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
faxoh98642
faxoh98642
27 апреля 2020, 19:50
Пользователь Моно
«При новій реєстрації дані залишаються в архіві.
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.»

Уточнення: у вас в архіві чи у архіві кабінету приват24? Мене цікавить саме щоб мій кабінет в приват24 був для мене візуально чистий.
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 20:07
При новій реєстрації дані залишаються в архіві Вашого аккаунту Приват24.
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.
kali1
kali1
27 апреля 2020, 19:13
Здравствуйте!
как оформить несогласие с суммой начисленного долга в виде письма-заявки с перечислением пунктов (по которым не согласен).
После телефонного разговора с представителем банка, в котором он сказал, что составит заявку в тех.отдел? мне не поступало никаких уведомлений о том что она составлена и принята к рассмотрению.
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 20:03
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
faxoh98642
faxoh98642
27 апреля 2020, 16:21
Пользователь Моно
«Інформація, що міститься в акаунті, не може бути видалена, так як ідентифікує аккаунт і містить фінансову історію операцій Клієнта.»

А при закритті цього рахунку у банку і відкритті нового? У новому буде відображена ця інформація?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 16:49
При новій реєстрації дані залишаються в архіві.
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.
faxoh98642
faxoh98642
27 апреля 2020, 14:59
Пользователь Моно
Дякую за швидкі відповіді, ще питання.

«3. Ви можете змінити логін до аккаунту Приват24. Виписка та архів не видаляються.»

Я розумію, що у банку ці дані залишаться. В принципі, я не проти цього. Але як видалити їх з мого приват24, щоб я їх не бачив? Хочу очистити все для себе. Має ж бути метод для цього.

В крайньому разі мені доведеться тягатися з документами із повними закриттями рахунків, а потім знову реєстурватись заново. Невже це єдиний вихід?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 15:56
Інформація, що міститься в акаунті, не може бути видалена, так як ідентифікує аккаунт і містить фінансову історію операцій Клієнта.
krupko
krupko
27 апреля 2020, 14:29
ДОБРОГО ДНЯ, у мене в приват 24 у розділі усі послуги немає Бізнес, а мені потрібно отримати електронний ключ
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 14:48
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
faxoh98642
faxoh98642
27 апреля 2020, 13:17
Пользователь Моно
Будь ласка, підкажіть:
1. Як відбувається процедура видалення Приват24.
2. Що при цьому видаляється, а що залишається? Після видалення старі телефон і пошта будуть видалені з приватбанку?
3. Чи можна буде після видалення приват24 завести новий, чистий аккаунт у цій системі на інший номер телефону.

Хотілось би отримати відповіді по пунктам окремо. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2020, 14:17
Добрий день!
1. В разі, якщо Ви перестаєте користуватися аккаунтом, то достатньо звернутися до підтримки, щоб перевести аккаунт в режим відновлення паролю.
2. Видалити номер телефону Ви можете за зверненням до підтримки банку.
Видалили пошту Ви можете за допомогою смс-команди: off+123456@gmail.com на номер 10060, де 123456@gmail.com — адреса Вашої неактуальною пошти (альтернатива номера 10060 для відправки смс з-за кордону +380920003700).
3. Ви можете змінити логін до аккаунту Приват24. Виписка та архів не видаляються.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка