Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Через декілька днів після доставки картки на телефон має надійти повідомлення, що картка оформлена. Після чого необхідно змінити ПІН-код картки відправивши SMS на номер 10060 з текстом PIN+XXXX, де XXXX — 4 останні цифри номера картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
3й раз приходит письмо «банк сообщил о решении вашей проблемы».
За это время. Банк ни сделал Ничего. Ни кто даже не попытался связаться. Так что там с моей заявкой? Чем я заслужил такое отношение?
Хочемо зазначити, що нами було надано відповідь на Ваш відгук.
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
У разі, якщо у Вас є не вирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Чи всеж можна зараз звернутись у банк і закрити рахунок і чи потрібно це?????? дякую.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та надати детальну консультацію. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
https://promos.privatbank.ua/ua/promos/oformlyuy-digital-kartku-mastercard-vid-pryvatbank-i-otrymuy-podarunokoformlyuy-digital
Чи відповідають умовам акції і чи враховуватимуться операції з оплати комунальних послуг та послуг операторів мобільного зв'язку, здійснені НЕ ЧЕРЕЗ Приват24, а на сторонніх сервісах, типу Portmone, Easypay і т.п.?
Написать комментарий
Написать комментарий
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Даний сервіс не є сервісом банку. Ви можете переглянути системи грошових переказів з якими працює ПриватБанк на нашому сайті — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov та ознайомитись з партнерами, що працюють з системою PrivatMoney — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/newprivatmoney
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Зазвичай, при замовленні картки, вказується орієнтовний термін доставки. В день доставки з Вами зв'яжеться кур'єр.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
НА КАКОМ ОСНОВАНИИ представители банка утверждают, что оплата коммунальных услуг и услуг операторов мобильной связи (не в Приват24) не включаются в общую сумму расчетов по акции «Без стейків сумно, а без кеша вигідно», в то время как в Правилах акции однозначно указано, что учитывается оплата ЛЮБЫХ услуг?
Кем и когда было принято решение, вопреки Правилам акции не учитывать оплату коммунальных услуг и оплату мобильной связи при расчете?
(Ответ «на жаль, оплата комуналки дійсно не враховується» без объяснения внятных причин будем считать неуважительным отношением банка к клиентам).
Щодо даного питання хочемо зазначити, що надана раніше інформація є актуальною. На жаль, оплати за комунальні послуги не враховуються в даній акції. У разі виникнення нових питань Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Выполнив все условия акции «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!», обещанного кешбека так и не получено, несмотря на уверения здешнего официального представителя от 1.04.2020, что всем участникам акции, выполнившим ее условия, будет выплачено соответствующее вознаграждение.
В ходе двухчасовой переписки с операторами онлайн чата, последние упорно утверждали, что операции по оплате коммунальных платежей в интернете не учитываются в общей сумме расчетов. Хотя сами же признавали, что такого ограничения нет в Правилах акции, и в этом может убедиться каждый на официальной странице акции https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn. Отмечу, что оплата коммуналки производилась НЕ в Приват24, а на сторонних сайтах оплаты коммунальных услуг.
То есть имеем налицо банальный обман клиентов со стороны АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Не засмучуйтесь, Ви завжди можете отримати винагороду в інших акціях. Для наших клієнтів ми пропонуємо багато цікавинок: https://promos.privatbank.ua/
У разі сумніву — звертайтеся зручним способом в клієнтську підтримку банку, ми завжди раді допомогти.
Комментарии (2)
Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку.
Вставте свою карту в банкомат, введіть PIN-код карти
Ви знайдете меню «Мої налаштування» — «вказати основний (фінансовий) телефон».
Введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим, на Ваш номер надійде смс (одноразовий пароль).
Після підтвердження номеру, Ви знову зможете його використовувати в Банку.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
PrivatMoney; Western Union; MoneyGram; RIA; IntelExpress; Sigue; MEEST; Welsend.
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Написать комментарий