×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Приблизно 4 роки тому я закрила кредитну та звичайну карту вашого банку. Працівник, який виконував цю операцію не закрила «копілку», указавши, що це не є необхідно, адже вона прив'язана до основної картки. До мене продовжують надходити повідомлення про неможливість здійснити переказу накопичувальної суми. І телефонували з приводу поновлення особистої інформації як клієнта банку. Яким чином я можу відмовитись повністю від послуг банку. І чи не є необхідним звертатися у відділення. Дякую за відповідь.
Для закриття послуги «Скарбничка», кошти потрібно перевести на одну з Ваших карт, якщо у Вас немає активної карти, Ви можете її отримати в найближчому відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.