Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ви можете замовити картку для перевипуску дистанційно. Ознайомитися з інформацією про замовлення картки (безкоштовної або ж платної з фото і технологією безконтактних платежів) Ви можете за посиланням:
https://pb.ua/short?33F
В іншому випадку, Ви можете звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку для перевипуску картки, протягом 15 хвилин, безкоштовно. При собі мати паспорт та ІПН — ідентифікаційний податковий номер, виданий податковою інспекцією.
Зверніть увагу, що термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) та карток Універсальна продовжений на 90 днів. Тобто не обов´язково перевипускати такі картки, термін яких добігає кінця. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Написать комментарий
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написать комментарий
Відстежити доставку карток Ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/?track=true. У випадку додаткових запитань — напишіть нам в приватні повідолмення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Дійсно, на початку карантину банком було прийнято рішення продовжити строк дії карток наших клієнтів на 90 днів. При цьому, якщо строк дії картки був вичерпаним, з врахуванням даного продовження, картку необхідно перевипустити. Зробити це можна у відділенні, замовивши доставку картки через підтримку або самостійно в Приват24 https://next.privat24.ua/ перевипустити картку на віртуальну.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написать комментарий
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Ознайомитись з місцеположенням банкоматів Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/map, скориставшись фільтрами пошуку.
Дозвольте пояснити, що банком постійно аналізується попит на банкомати та приймаються відповідні заходи, виходячи з частоти використання пристроїв.
Також, дозвольте нагадати, що за картками ПриватБанку відсутня додаткова комісія при використанні банкоматів інших банків.
Написать комментарий
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, директору звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Написать комментарий
Ситуация: банкомат решил не отдавать карту, прийдя в банк — выдали карту голд, со словами: На период карантина получение карты «Универсальная» невозможен. Её можно будет получить после карантина.
Хотя не так давно родственник (в период карантина) получил карточку «Универсальная» без проблем.
А вопрос возник потому что: в новостях ПриватБанка ни слова об этом ограничении нет, а операция Заказать/Перевыпустить «Универсальную» карту не заблокирована.
И как понимать? Не успели сделать поправки на сайте или заместитель директора отделения (которая это озвучила и оформила карту голд) попросту не дала выбор клиенту?
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації.
Дозвольте зауважити, що зі сторони банку немає складнощів в роботі Приват24.
Щодо рекомендацій, які вказані в відгуці можемо зазначити, що дійсно, для того, щоб Ви могли відчувати себе максимально комфортно при роботі в сервісі — ми рекомендуємо використовувати браузери останньої версії, які підтримують усі необхідні функції.
Також, час від часу варто очищати дані в браузері, щоб операції проводились швидко і закешовані дані не впливали на роботу сервісу.
Дозвольте, будь ласка, нам перевірити консультацію, що була Вам надана нашим оператором.
Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Написать комментарий
Оформити картку «Універсальну» є можливість з 16 років, але без кредитного ліміту. Ліміт кредитних коштів доступний з 18 років. Дозвольте нам розібратися в ситуації та перевірити дії співробітників. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
В вашем банке имею счёт на который мне приходит пенсия с пенсионного фонда мне на карту Вашего банка.
В данный момент, уже 4 года нахожусь заграницей и живу у сына.
Телефоне число куда я получала подтверждение о приходе средств, блокировали и вымазали за то что вовремя не пополняла.
Подскажите пожалуйста с кем мне связаться, и каким способом я могу сделать електроную страницу? Чтобы, я могла видеть и контролировать свои средства.
Спасибо Вам.
Котенко А.
Пройдіть за посиланням: https://next.privat24.ua та натисніть кнопку Вхід.
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, який буде використовуватися для входу. Вам надійде дзвінок/SMS для підтвердження операції.
Крок 2. Далі підтвердження проводиться PIN-кодом Вашої картки (зверніть увагу, що цифри на віртуальній клавіатурі можуть мінятися місцями).
Крок 3. Придумайте і підтвердіть пароль (не менше 6 — максимум 15 символів. Повинен містити букви і цифри). Після чого необхідно погодитися з умовами і правилами надання банківських послуг.
Відеоінструкція: http://pass.pb.ua
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
При в вході в особистий кабінет, Вам потрібно натиснути на значок, який символізує приховання паролю. Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете використовувати, також, відбиток пальця. У випадку додаткових запитань – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства та нормами НБУ, згідно яких, в банку має бути актуальна інформація про клієнта для можливості його коректного обслуговування. При цьому, хочемо зазначити, що на період карантину блокування рахунків через непроходження ідентифікації не проводиться. Актуалізувати дані можна онлайн в Приват24, якщо при вході в акаунт відображається відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Питання: заблокування вкладу в банку, про який мені не було повідомлено банком, вважається форс-мажорними обставинами? І що іще входить в ТОЩО? Чи банк спеціально не доводить до відома клієнта стан його рахунку, та дії, пов'язані з ним?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В даній ситуації банк відправляє кошти назад на картку після того, як торгова точка ініціює дане повернення за Вашою заявою.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий