Отделение Приватбанка: Черновцы, ул. Университетская, 1
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ваше питання вже в роботі. По результату вам зателефонуємо.
Дозвольте зазначити, що перевірити розмір заборгованості та погасити її – Ви можете авторизувавшись в терміналі самообслуговування ПриватБанку карткою або за допомогою телефону та сплатити суму боргу готівкою.
Решила моя супруга погасить свою триклятую кредитную карту. Сразу предложил ей закинуть на 1000 грн больше на кредитку и подождать месяц, чтобы все долги сняли до копейки. Но нет — она решила пойти в центральное отделение банка и решить все официальным путем с гарантией.
9.01.2018, сидя в отделении Привата, она получает четкое указание от консультанта о сумме погашения. Не отходя от стола, жена сообщает мне на вайбер точную сумму, которую нужно перевести на карту. Переводим эту сумму, оператор подтверждает все наши действия положительными кивками, закрывает кредитку, уверяет успокоительными жестами, что сумма будет списана как положено и долгов не останется, после чего торжественно перерезает карту и кредитный груз навсегда остается в прошлом.
Но, на просьбу получить официальную бумагу о том, что кредитка закрыта, отвечает, что нужно прийти за бумагой через месяц.
Сегодня 02.02.2018. С самого утра приходит смс от Привата и НЕ В СООБЩЕНИЯ, как это положено, а на ВАЙБЕР (!), который является (по словам сотрудника ПБ) современной технологией, к которым сей кибер-фючер-банк ежедневно стремится широкими шагами.
Сообщение следующего характера — «За пользование кредитным лимитом с Вас списано 106.61 коп». Ваш баланс: «-0,14 коп» на Вашей ЗАКРЫТОЙ КРЕДИТНОЙ КАРТЕ. ОП! И снова здравствуйте! Мы вернулись к тем самим страшным басням и легендам о том, как банки разводят своих клиентов, оставляя им при закрытии кредитов те самые, зловещие копейки на отрицательном балансе, чтобы в последствии, через 5-10 лет дать себе возможность обзванивать ни о чем не подозревающих граждан, с заявлением о том, что пеня наросла за эти годы с таким размахом, что вас уже почти ищут коллекторы, но мы решили перезвонить.
Звоним в ПБ — 10 минут успокаивающей речи и искреннее удивление о внутренних ош
17 липня цього року мені скинули через термінал на картку гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.
Пізніше мені перетелефонувала Службою Безпеки «приват банка», повідомили що гроші були в красці, запитали звідки гроші надійшли, і я надав всю необхідну інформацію.
Через день через «приват24» я здійснював платіж по поповненню мобільного телефону але платіж так і не надійшов.
Звернувшись до «Онлайн допомоги» мене повідомили що на карту було встановлення обмеження на зняття готівки.
І мене не повідомили про це!
24.08.2015 через «приват24» я намагався припинити дії депозиту для його переоформлення(тепер тільки заберати гроші з цього банку який дурить людей.), і мені висвітилась наступна помилка:
«Увага! У Вас є прострочена заборгованість за кредитом. Видача коштів можлива після погашення простроченої заборгованості.»
Притому що я
а) Не маю кредитів та кредитної історії, та не виступав поручителем, та немаю інших заборгованостей
За допомогою онлайн допомоги я вияснив що банк наклав арешт на мої депозити, без інформування мене, без ніякої на то причини ссилаючись на 1074 статтю цивільного кодексу, але не пояснюючи підстави цих дій, та не даючи документів які слугували підставою.
При чому відповідно до цієї статті
Має бути певне рішення слідчого органу, або ж мене мали б запросити для надання показань, або ж взагалі повідомлення про судове рішення або інше провадження., але ніякої інформації мені не надходило.
Тепер ще через тиждень приватБанк звонить мені і повідомляє
Що кошти які були заблоковані відправлені в нац банк на перевірку(питаннь немає)
І УВАГА:
Для подальшого користування власними коштами, внесіть будь-ласка суму, яка була відправлена ВАМ, для ВАШОГО користування, внесіть її НАМ, так як вона рахуеться кредитом. і ви не зможете користуватись вашими коштами поки не погасите заборгованість перед нами.
На яку з цих етапів гроші які були мої стали приват банка?
отдохнул в очереди.сотрудник отправил в главный офис на стасюка30.там еще отдохнул
ответели звонить на 3700 они не принимают такие заявления.ничего не решил зато хоть отдохнул.большое спасибо!
До судового засідання я б ходіла спробувати домовитись з коллекторами. Але жодних контактів ніхто не дає і немає можливості домовитись про зустріч.
Прошу допомоги, в найкоротші терміни звязатись з коллекторами саме в м. Чернівці.
Заборгованість по карті Gold, просрочка почалась десь з вересня-жовтня 2019 року.
В мене є можливість зустрітись з представником банку чи ні? Спеціалісти по роботі з клієнтами мені не можуть допомогти.