Курс валютв Приватбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Приватбанк: ул. Героев Майдана, 69, Черновцы
Адрес:
Черновцы, ул. Героев Майдана, 69
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Anzhelika Feniuk
28 сентября 2020, 15:24
Сьогодні мою картку приват заблокував, я дуже рада що є такі банки які не дають попастися на шахраїв. Вчора я перекинула гроші на рахунок шахраїв, подробиці пропущу як я на них попалась, але суть в тому що приват банк заблокував картку щоб гроші не перейшли на той рахунок. Спочатку я була зла чого це блокує мою картку, а потім як дізналась, була на скільки рада. Сума невелика, але кожна копійка потрібна.
Комментарии (1)
Ответ банка

28 сентября 2020, 16:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Враховуючи вищевикладене, змушені Вас повідомити, що Банк не може повернути кошти на Ваш рахунок. Розуміючи Ваше становище, Банк буде намагатись максимально ефективноспівпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
Ось як цей банк вирішує проблеми, які він самий і створює.
Написать комментарий
Ось як цей банк вирішує проблеми, які він самий і створює.
Ответ банка

12 августа 2020, 18:56
В зазначеній ситуації банк не може ініціювати повернення зі свого боку. За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.
Стала жертвою аферистів через ПриватБанк. Неочікувано для мене, прийшла смс: Предавторизация: Doordash*Sunset Park D і сума коштів ( з кредитного ліміту), яку зняли шахраї. Одразу ж зателефонувала на 3700 і повідомила про несанкціоноване використання карти! Спричинені шахрайські дії.
На що мені відповіли, що нам дуже прикро, таке трапляється дуже часто, але нічим допомогти не можемо. Мене це дуже здивувало і обурило. Оскільки послугами цього банку користуюся багато років, така ситуація виникла вперше. Не очікувала такої відповіді, м'яко кажучи. На другий ж день, одразу звернулася у відділення банку, яке знаходиться на вул.Героїв Майдану, 71. Розповіла про ситуацію, на що отримала повну бездіяльність зі сторони працівників та байдужість. Відповідь одна: закон не передбачає можливості захисту при таких ситуаціях, з нас снято будь-яку відповідальність, звертайтесь у поліцію. Відношення хамське, і врешті решт вимагали покинути приміщення.
Дуже прикро і неприємно. Але уже перечитавши сотні відгуків від інших користувачів-жертв, таких як я, зрозуміла, що це для цього банку нормальна ситуація.
Люди, будьте обережні і не майте справу з Приват24! Це шахраї!
Комментарии (8)
На що мені відповіли, що нам дуже прикро, таке трапляється дуже часто, але нічим допомогти не можемо. Мене це дуже здивувало і обурило. Оскільки послугами цього банку користуюся багато років, така ситуація виникла вперше. Не очікувала такої відповіді, м'яко кажучи. На другий ж день, одразу звернулася у відділення банку, яке знаходиться на вул.Героїв Майдану, 71. Розповіла про ситуацію, на що отримала повну бездіяльність зі сторони працівників та байдужість. Відповідь одна: закон не передбачає можливості захисту при таких ситуаціях, з нас снято будь-яку відповідальність, звертайтесь у поліцію. Відношення хамське, і врешті решт вимагали покинути приміщення.
Дуже прикро і неприємно. Але уже перечитавши сотні відгуків від інших користувачів-жертв, таких як я, зрозуміла, що це для цього банку нормальна ситуація.
Люди, будьте обережні і не майте справу з Приват24! Це шахраї!
Ответ банка

12 августа 2020, 11:53
З боку банку ми зробили запит на оскарження операції до платіжної системи. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас. Додатково вам направлена офіційна відповідь на вашу адресу.
сьогодні в 17.30 приватбанк мені власнику картки голд понизив кредитний ліміт з 50 тис до 6470 це моя сума боргу а оплату частинами до 0 це у них така практика щоб позбутися клієнта скоро перестану бути клієнтом банку люди тікайте поки не пізно
Комментарии (5)
Ответ банка

22 мая 2020, 7:56
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Неделю назад поменяла карту к счету т.к. истек срок. Карту выдали быстро_это они умеют. Наверное там главное дрессировка, а вот мозгов консультантам не хватает, что карты к счету привязаны к определенным операциям, и можно выдавая карту, сделать все сразу. Знаний или установок не хватило.
Карту выдали, только деньги зачисленные через ликпей, на р/сч не зачисляются. Обратилась к консультанту-полный ноль. Послали к начальнику отделения. Начальник — *** еще то! Просто другого слова не могу даже подобрать. Звинка В.В.-ХАМ!!!..
Ожидала 30 минут пока Звинка общался с консультантом, попав в кабинет узнала, что мне необходимо обратиться к консультанту. Возникает вопрос:
-почему консультанты не компетентны;
-почему я потеряла свое время, и по итогу была отправлена к консультантам, которые не компетентны;
-почему консультант ПБ знает что он должен сделать только после пояснений начальника отделения;
-почему хам, на должности начальника отделения, не ориентирован на клиентов.
Написать комментарий
Карту выдали, только деньги зачисленные через ликпей, на р/сч не зачисляются. Обратилась к консультанту-полный ноль. Послали к начальнику отделения. Начальник — *** еще то! Просто другого слова не могу даже подобрать. Звинка В.В.-ХАМ!!!..
Ожидала 30 минут пока Звинка общался с консультантом, попав в кабинет узнала, что мне необходимо обратиться к консультанту. Возникает вопрос:
-почему консультанты не компетентны;
-почему я потеряла свое время, и по итогу была отправлена к консультантам, которые не компетентны;
-почему консультант ПБ знает что он должен сделать только после пояснений начальника отделения;
-почему хам, на должности начальника отделения, не ориентирован на клиентов.
Ответ банка

17 октября 2019, 20:36
Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід спілкування з нашими співробітниками. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Добрий вечір!
Суть питання.
Я, Радчук Лілія Корніївна, інвалід першої групи, самостійно ходити не можу.
У мене закінчився термін дії пенсійної картки. Починаючи з 26 лютого поточного року і по цей час я неодноразово зверталася до операторів банку на тел. №3700 для заміни картки. Мені щоразу обіцяли прийти та заміни її, результат — негативний. Нихто не приходить, так у нас піклуються про інвалідів. Вкрай незадоволена роботою банку, зокрема 14 відділенням м. Чернівці по вул. Г. Майдану,71. Прохання, допомогти вирішити питання.
Комментарии (8)
Суть питання.
Я, Радчук Лілія Корніївна, інвалід першої групи, самостійно ходити не можу.
У мене закінчився термін дії пенсійної картки. Починаючи з 26 лютого поточного року і по цей час я неодноразово зверталася до операторів банку на тел. №3700 для заміни картки. Мені щоразу обіцяли прийти та заміни її, результат — негативний. Нихто не приходить, так у нас піклуються про інвалідів. Вкрай незадоволена роботою банку, зокрема 14 відділенням м. Чернівці по вул. Г. Майдану,71. Прохання, допомогти вирішити питання.