Отделение Приватбанка: Черновцы, ул. Героев Майдана, 69
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Ось як цей банк вирішує проблеми, які він самий і створює.
На що мені відповіли, що нам дуже прикро, таке трапляється дуже часто, але нічим допомогти не можемо. Мене це дуже здивувало і обурило. Оскільки послугами цього банку користуюся багато років, така ситуація виникла вперше. Не очікувала такої відповіді, м'яко кажучи. На другий ж день, одразу звернулася у відділення банку, яке знаходиться на вул.Героїв Майдану, 71. Розповіла про ситуацію, на що отримала повну бездіяльність зі сторони працівників та байдужість. Відповідь одна: закон не передбачає можливості захисту при таких ситуаціях, з нас снято будь-яку відповідальність, звертайтесь у поліцію. Відношення хамське, і врешті решт вимагали покинути приміщення.
Дуже прикро і неприємно. Але уже перечитавши сотні відгуків від інших користувачів-жертв, таких як я, зрозуміла, що це для цього банку нормальна ситуація.
Люди, будьте обережні і не майте справу з Приват24! Це шахраї!
Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Карту выдали, только деньги зачисленные через ликпей, на р/сч не зачисляются. Обратилась к консультанту-полный ноль. Послали к начальнику отделения. Начальник — *** еще то! Просто другого слова не могу даже подобрать. Звинка В.В.-ХАМ!!!..
Ожидала 30 минут пока Звинка общался с консультантом, попав в кабинет узнала, что мне необходимо обратиться к консультанту. Возникает вопрос:
-почему консультанты не компетентны;
-почему я потеряла свое время, и по итогу была отправлена к консультантам, которые не компетентны;
-почему консультант ПБ знает что он должен сделать только после пояснений начальника отделения;
-почему хам, на должности начальника отделения, не ориентирован на клиентов.
Суть питання.
Я, Радчук Лілія Корніївна, інвалід першої групи, самостійно ходити не можу.
У мене закінчився термін дії пенсійної картки. Починаючи з 26 лютого поточного року і по цей час я неодноразово зверталася до операторів банку на тел. №3700 для заміни картки. Мені щоразу обіцяли прийти та заміни її, результат — негативний. Нихто не приходить, так у нас піклуються про інвалідів. Вкрай незадоволена роботою банку, зокрема 14 відділенням м. Чернівці по вул. Г. Майдану,71. Прохання, допомогти вирішити питання.