Отделение Приватбанка: Тернополь, Киевская улица, 11
Адрес:
Тернополь, Киевская улица, 11
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Oleh1111
10 марта 2021, 10:36
Сьогодні хотів поміняти свою карту для виплат, тому що закінчується термін користування картою, а також уточнити певні питання для себе, як для ФОПа, зайшовши у відділення, не встиг слова сказати, як ця людина почала не зовсім адекватно, як для керівника себе поводити, звертатись до людей та до мене на підвищених тонах, без причини говорячи: «всі вийдіть за двері» і повторював це кілька разів, можливо Він забув, що Люди приходять не до нього додому? Така поведінка мене обурює та ображає,, користуватись цим відділенням більше не буду! БУДЬ ЛАСКА, ПРИЙМІТЬ МІРИ стосовно новогго керівника, або людини, яка тимчасово підміняє попереднього!
Комментарии (3)
Ответ банка
10 марта 2021, 11:41
Добрий день!
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.
До вчорашнього дня проблем з банком практично не було, але несподівано після того як закінчився депозит мій номер телефону несподівано перестав бути фінансовим. Звернувся на відділення особисто до менеджера. Вона сказала що у мене ніяких проблем вона не бачить, оновила мої дані повідомила що протягом доби база оновиться і проблем не буде. Але як ви уже зрозуміли нічого не виправилося. В приват 24 відповідно зайти не можу. Гаряча лінія радить шукати термінал або банкомат і вносити свій телефон особисто заново. Тепер доведеться знову їхати 40 км до найближчого банкомату і це в час карантину.
p.s співробітницю не карайте просто хай буде уважніша
Написать комментарий
p.s співробітницю не карайте просто хай буде уважніша
Ответ банка
9 апреля 2020, 14:01
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.