Отделение Приватбанка: Черкассы, ул. Байды-Вишневецкого, 40
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, на поточний момент ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Таке уточнення робив, оскільки мені потрібні на руки в бумажняному вигляді саме долари США, і людина яка відправляла їх з Канади втратила на обміні канадських доларів на американські.
29.08.2022 року Swiftовка зайшла на мій рахунок у розмірі 3 562.10$. В касі ніякої суми взагалі не було в доларах (і це в найбільшому у місті відділені), замовив (як і консультували до цього, що не буде проблем с замовленням) на 30.08.2022 року, проте згодом приходить «скасування підтвердження». І тепер виходить, або перезамовляти без будь яких гарантій що не скасовуватимуть кожного разу, або приват пропонує віддати замість моїх доларів — гривню по закупівельному своєму курсу 36.56 грн./дол., в той час як у мінял він по 40.85 грн./дол. (різниця 4.29 грн. на 1 долару).
Не рахуючи крос курсу в Канаді, мені тепер що б отримати свої ж кошти в доларах, потрібно 3 562.10 продати по курсу 36.56 = 130 230,38 грн., потім піти до мінял і купити його по 40.85, та отримати = 3 188,01 долар США, як бачимо на рівному місті шляхом введеня мене в оману співробітниками ПриватБанку, я втрачаю окрім свого часу, додатково ще 374,09 доларів США.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Чи є можливість в індивідуальному порядку, все ж відкрити мені ОДНУ ЄДИНУ інтернет-картку в гривні Visa?
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак, дійсно, існують ліміти на відкриття клієнтом інтернет-карток за весь період обслуговування. Як ми вже вам зазначали раніше, що є можливість оформити Digital картку — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Но еще больший шок я получил, когда банк ответил на мою заявку: «На жаль, факту сбою за вашою заявкою не підтверджено». Очевидно, что были инкассированные лишние 2500 долларов. Также факт внесения денег зафиксирован на камере наблюдения терминала. Почему я получил отрицательный ответ по заявке? То, что сейчас испытываю я и моя семья, считаю настоящей психологической пыткой.
Мною создана повторная заявка, также зафиксирована соответствующая жалоба. Операторы видят недостающую сумму, деньги пока не перечислены. Нервов и здоровья никто не вернет.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно ситуації, що склалася, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Ми намагаємось йти на зустріч клієнтам коли бачимо, що клієнт бажає цього та зі своєї сторони робить відповідні кроки. Наприклад, активно користується лімітом або хоча б частково погашає заборгованість. У вашому випадку, рішення знизити суму ліміту було вимушеним. Радимо внести кошти на картку для погашення простроченої заборгованості та в майбутньому не порушувати умови договору ігноруючи мінімальні платежі. В Приват24 ви можете бачити суму до погашення яку необхідно внести.
И тут, внезапно, знакомые люди пересылают мне фотографию, где я держу полученную мной карту ПриватБанка, в отделении. Так же пересылают мои личные данные, адрес прописки, состав семьи… Меня начали искать, с целью мести. Так уж вышло, что ПриватБанк продал мои данные террористам.
Далее я еду в службу безопасности этого «банка» в городе Черкассы, где проживаю. Сотрудники просят позвонить на 3700, и обратиться к оператору. Туда, увы, дозвониться не вышло. Пишу в чат, жду, и… И мне отказывают в общении со службой безопасности. Далее они создают какую-то заявку, что-то там решают… Потом они пробуют дозвониться мне на мой номер телефона, который мне пришлось выбросить, после продажи моих личных данных. По состоянию на сегодня — я сменил квартиру, адрес которой они продали, и понес материальный ущерб, дабы сохранить семью в безопасности.
У меня вопрос: Имея на руках фотографии, где меня фотографируют в отделении с картой в руках, и имея прочие аргументы передачи моих данных третьим лицам… Понеся вынужденные материальные потери… Что, наиболее логичным, с точки зрения закона — следует предпринять? Иск? Обращение в СБУ? Как поступить правильно?
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується заявки, то за результатом її розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку за номером, який ви вказали в заявці до відгуку.
Якщо валюта операції інша, сума покупки/зняття конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Дійсно, при знятті власні коштів у банкоматах і пунктах видачі готівки за кордоном, банком утримується комісія в розмірі 2% від запитуваної суми. Оплата товарів та послуг в торгових точках — без комісій.
Ознайомтесь, будь ласка, з порадами ПриватБанку, які допоможуть Вам зекономити час і гроші, а також звільнять Вас від зайвих турбот під час поїздки за кордон https://privatbank.ua/abroad
Сходив в отделение приват банка, мне тоже отказали. Попросил написать заявление на отказ услуг банка и больше не быть ихним клиентом «да к сожалению я являюсь клиентом данного банка» тоже отказали. Как я могу отказаться от услуг этого банка и полностью удалить свои данные?
Ваше питання вже розглядається фахівцями. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що Вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми зафіксували Вашу скаргу та обов'язково проведемо роботу в цьому напрямку. Після розглядання скарги з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відгук.
З повагою, ПриватБанк.
«Клієнту відмовлено в продовженні ділових відносин.
На підставі статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.»
«Якщо клієнт не згоден із відмовою та/або бажає отримати будь-які додаткові роз’яснення від банку про розрив відносин — може оформити письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.»"
Це досить серйозне звинувачення зі сторони банку, жодних підстав чи сумнівних операцій (витрат, доходів) я не мала. Була клієнтом більше 10 років, тепер взагалі не зрозуміло як діяти далі, коли залишилась за кордоном без коштів.
Прошу всебічно розглянути мою проблему та ще раз детально перевірити, які саме на думку співробітника банку операції, стали причиною блокування мого рахунку.
Дякую