Хочу виразити велику подяку банкірам, а саме консьєрж сервіс, вони завжди поряд в будь-яку хвилину мого життя.
Дуже важлива швидкість вирішення питань, а це просто космос!!!
Дякую Вам за Вашу проактивність і найкращих людей!🥰🥰🥰
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. Паньковская, 27/78
Адрес:
Киев, ул. Паньковская, 27/78
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 марта 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
Ответ банка
20 декабря 2021, 12:05
Добрий день!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.
Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.
Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.
Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.
Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.