05.10.2022 Я прийшла до відділення банку, який знаходиться за адресою Білоруська 10/18 щоб забрати замовлені кошти, проте о 13 год. 12 хв. одна із співробітниць банку сказала покинути відділення у зв’язку з повітряною тривогою. Проте тривога була ЛИШЕ у Київській області.
Я зателефонувала на гарячу лінію приват 3700, де оператор ІРИНА 292465 повідомила мені, що у зв’язку з тим що існувала загроза життю і здоров’ю співробітникам та клієнтам банку, відділення було зачинено. Я пояснила ще раз, що тривога об’явлена лише Київській області, а не в місті Києві. На що Ірина повідомила, що Київ та Київська область це одне і те ж саме… Я перезапитала в неї ще раз, проте ця НЕЗДАРА почала говорити, що керівництво банку може самостійно регулювати роботу відділення в любий момент. Я знову ж запитала, що виходить, що в будь-яку секунду відділення ДЕРЖАВНОГО БАНКУ може бути зачинено за рішенням керівника відділення??? На що ІРИНА 292465 повідомила, що відповідно до (зверніть увагу будь-ласка) СТАТТІ 173 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ, вона вимушена покласти слухавку. І просто закінчила розмову.
В мене виникає запитання: це державний банк, чи шайка недосвідченого ***, яке мало того, що наживається за рахунок коштів простих людей, так навіть не в змозі відповісти на елементарні запитання!
Ганьба!!! Дно вИ просто дно цієї країни!
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. Белорусская, 10/18
Адрес:
Киев, ул. Белорусская, 10/18
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
15 декабря 2024, 11:27
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Ответ банка
5 октября 2022, 15:42
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Перепрошуємо від імені банку за незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.